Molehill Empire deel 4 : en we gaan door!!!

Goedemorgen allemaal!!!..

Geld: 34,08 gB

Score: 23.691

Level: Oogsthulp

Coins: 0 | Deco.:

0 Gilde:

ben nog bezig met mijn eerste quest…

ja ik heb premium en mijn derde tuin!! nog niet genoeg geld om hem helemaal onkruid vrij te maken, maar dat komt nog wel

@oessie wrote:

ja ik heb premium en mijn derde tuin!! nog niet genoeg geld om hem helemaal onkruid vrij te maken, maar dat komt nog wel

oooh gefeliciteerd met je premium… !!! en een derde tuin… zo dan kun je heel wat planten…

Ik ben op 2 premium met twee tuintjes, op 1 doe ik het ook anders straks

Hard op weg daar naar mijn tweede tuin, nog 37000 te gaan, maar alweer een flinke voorraad… dus denk max een week. Dan ga ik gelijk door voor alles.

Merk dat het op 1 sneller gaat met geld dan op 2… er wrodt op de markt echt meer betaald!

Goedemorgen :smiley:

AngelaV

Geld: 71.422,05 gB

Score: 5.104.345

Level: Kersenpit spuger

Coins: 30 | Deco.: 5

Gilde: [MI]

Tantetoe: de prijzen op server1 zijn aardig aan het dalen. Eerst kon je best wel veel groenten op de markt voor meer dan de boerderijprijs verkopen, maar dat lukt niet echt meer. Maar geloof dat we ten opzichte van server 2 nog steeds niets te klagen hebben :lol:

zo gelijkj wat langgroeiers eringedaan…

Joepie en heb mijn waterkabouter ook weer!! nu even geld gaan sparen :dance:

Heb mijn eerste quest net voltooit… op naar de volgende hahah…

goed zo :thumbup:

kzit hier nu bij quest 17, de aardbeien… pff dat duurt ook nog wel effe (of ik ga ze maar weer kopen :shifty: ze zijn niet zo duur :lol: )

romata ik heb op je meisje gestemd :inlove:

knuffeldraakje bedankt voor de coins :-*

@oessie wrote:

romata ik heb op je meisje gestemd :inlove:

Ow dankje Oessie :slight_smile: :-*

Winnen doe ik toch niet :D, had me ook eigenlijk meer voor de lol opgegeven :mrgreen:

heb bijna mijn derde tuin onkruid en steenvrij

:thumbup:

Hier ook bijna mijn 3de tuintje leeg.

Zometeen zijn wat mirabellen klaar en kan ik een aantal klanten bij mee maken. En dan kan ik hem helemaal leeg halen (hoop ik).

En zet hem dan meteen vol met Mirabellen :smiley:

ja ik heb ook al mijn mirabellen erin zitten! morgen is er weer het een en ander klaar… moet ook nodig wat asperges gaan evrzamelen, heb er nog maar 5 :oops:

graag gedaan sophie:)

hier ook derde tuintje bijna ‘kaal’ maar van al dat geklik… pff zou haast nog rsi in mn rechterarm krijgen zo :lol: lijkt me niet gezond, effe pauze ingelast :mrgreen:

ben nu druk aan het verzamelen van wortels… (ben nog niet zo ver…)

knuffeldraakje, daarom heb ik de waterkabouter maar aangenomen!! scheelt ook heel wta geklik