Molehill Empire deel 4 : en we gaan door!!!

Haha, moet in 60 jaar wel lukken inderdaad :lol:

edit: niet dus. Zie mijn volgende post

Ik denk niet dat de beloning een medaille is, want hoe kun je die naar rato van het aantal toegevoegde palmen onder de gilde-leden verdelen? :think:

whahahaha wat een berekeningen idd… had ook wel door dat het jaren gaat duren… zker met 12 of 13 leden ipv 100 hihi

het gaat ons echt niet in 2 jaar gaat lukken ofzo, wij zijn gewoon met een te kleine groep.

Hoeveel palmen moet je insturen om het binnen een jaar te redden ?

En heeft het dan eigenlijk wel nut dat we er geld aan uit geven nu ? :think:

Binnen een jaar, uitgaande van 100 leden:

777777/100 = 7778 per persoon

7778/52 weken = 149 pp per week

Uitgaande van 15 leden:

777777/15 = 51851 per persoon

51851/52 weken = 997 pp per week

Andersom gerekend: met 15 leden en 4 palmen per persoon per week doen we er 249 jaar over om het wereldwonder te halen :eh:

Mijn antwoord op jouw vraag Romata: nee ik denk niet dat het het waard is om onze Gb’s in te steken :silenced:

ik blijf gewoon lekker doorsparen en het maakt me niet uit of we het niet halen, vind het gewoon leuk om te doen

hahaha 249 jaar :shock: :shock:

Maar indd is het dan wel de moeite waard.

Ik ga nu in ieder geval even voor een 3de tuintje, en daarna zien we wel :slight_smile:

Voorlopig wacht ik het nog even af. Er zijn in datzelfde forumtopic een aantal protesten opgetreden. Onderandere om het aantal te verminderen of de opbrengst van de kokosnoten te verhogen.

Mocht dat op niets uitlopen, zouden we voor de optie kunnen gaan dat we allemaal uit het gilde worden gegooid ( zelf er uitstappen levert niets op) en dat uiteindelijk het gilde wordt opgeheven.

wat er ook uitkomt, ik vind het toch wel een leuk doel… al is het idee dat je het nooit kunt halen wel erg irritant idd

Misschien toch een idee om meer leden toe te laten? We hebben hier immers ons eigen gezellige babbelhoekje, en dan kunnen we daar met meer mensen sparen.

@tantetoe wrote:

wat er ook uitkomt, ik vind het toch wel een leuk doel… al is het idee dat je het nooit kunt halen wel erg irritant idd

Misschien toch een idee om meer leden toe te laten? We hebben hier immers ons eigen gezellige babbelhoekje, en dan kunnen we daar met meer mensen sparen.

Dat vind ik ook een goed idee om meer mensen erin te laten :shifty:

Maar zelfs dan is het doel niet te behalen.

Nou ik heb toch een vereniging zien staan die al op 44 procent staat, die gaan aardig hard :shock:

Wie dan? Hoogste die ik zie is 0,12 %.

@Elka wrote:

Wie dan? Hoogste die ik zie is 0,12 %.

de bokkers staan nu 0,45 procent.

Had beetje verkeerd gekeken ik dacht namelijk dat het 44% was hahaha :oops:

Maar worden er nu meer mensen ( vreemde ) bij de vereniging bijgelaten ( server 1 ) ?

Ik heb net 20 Coins gekocht voor 1750 per stuk :slight_smile:

Dus Oessie als je Coins nodig hebt zal ik nu een topic openen op het forum, ze zijn echt flink gezakt :dance:

Wilde eigenlijk echt sparen voor mijn 3de tuintje, maar ga nog 1 x mijn premium voor een maand verlengen dan kan ik weer 2 maanden vooruit.

Het is rustig hier zeg !!

Kijken jullie allemaal popstars ?

Staat hier ook op hoor, maar het is even reclame :mrgreen:

Haha, ja ik kijk Popstars :mrgreen:

De coin-prijs is inderdaad lekker aan het zakken. Ik heb nu ondertussen 30 coins. Maar gaat nog zeker 2 weken duren voordat ik Premium ga doen: eerst sparen 8)

hoi hoi

zo weer een level verder dus nu level moljager

kan nu asperges en zonnebloemen planten

dus gaat lekker en ook me vierde quest gehaald dus 3000 tomaten

wat duren de asperges erg lang :wink:

effe doorspelen kan ik hopelijk palmen en noten kweken

jullie gaat ook lekker met het spel

was ik ook weer even!

Romata bedankt voor de tip! ik heb nog steeds geen premium genomen, spaar toch nog even door zodat ik vrij snel een derde tuin erbij heb :thumbup:

Wat is het stil hier. Iedereen van het lekkere weer aan het genieten? :angel:

Ik ben net Kersenpit spuger geworden, dus ik ga vandaag maar eens trainen in ver-spugen :wink:

Mijn huidige stand:

AngelaV

Geld: 26.056,09 gB

Score: 4.511.542

Level: Kersenpit spuger

Coins: 30 | Deco.: 5

Gilde: [MI]

Prettige zondag iedereen!