ik herkende hem (knap he van dat ini mini stukje binnen…) maar hier staat ie ook te pronken in de tuin, zonder verlengstuk, ze hebben de tuin (en die van de buren) als verlengstuk hahah
lopen ze dan los in de tuin?
ik snap er niets van , ik zou mijn volgende guest gister al moeten hebben, maar ik krijg hem niet :think: , ben ook al naar de stad geweest :think:
das wel vreemd oes
:think:
heb weer 2 palmen geplant op server 1 en er zitten er 4 in
Wat een leuk konijntje Oessie, mooie kleur ook zeg :inlove: :inlove:
Heb eigenlijk steeds minder te doen met die langgroeiers pfffff :think:
In dit weer heel het huis van onder tot boven moeten poetsen, sinds een week staat ons huis te koop, en hebben vanmiddag 2 bezichtigingen dus erg spannend :dance:
Wat een mooi konijntje Oes! :thumbup:
Misschien ga je iets te snel met de quests? Want volgens mij heeft het ook met je level te maken…
nee joh ik ga juist helemaal niet snel met guests
oke ik heb hem eindelijk gekregen en meteen guest 17 voltooid!!
nu verder met de paprikas
weer 3 palmen erbij.
Er zitten er weer 3 in.
Maar ik ga hierna elke x maar 1 palm zaaien want wil ook graag mijn 3de tuintje, doe daarna weer volop mee.
ik ook romata
oessie ja ze lopen hier los, ze kunnen alleen naar de rechterburen en hun konijn zit ook de hele tijd bij ons haha
romata zo doe ik het ook hoor, wil ook graag een 3e tuintje
Ik sluit me aan bij het ‘rustig aan met de palmen want ik spaar voor een 3e tuin’-groepje
Tot vanavond :-*
Ik heb nu nog 1 keer 6 palmen (server 2 he) staan, daarna ga ik echt ff keihard voor mijn derde tuintje door
Hey!
Theoriecheck: Als je het gilde wordt uitgezet krijg je 75 % van je inbrengst terug. Zou dat ik geld of in palmbomen zijn? Geld lijkt me logischer, want tenzij je je aansluit bij een nieuw gilde, heb je aan je bomen niets, want je kunt ze niet verhandelen.
Zou je je daarna ook weer bij hetzelfde gilde kunnen aanmelden?
Als die theorie klopt, dat is dat natuurlijk de manier om geld bij elkaar te krijgen voor een tweede tuin…
Ik kwam dit nog tegen in een discussie op het spelforum:
palmentuin
een kleine berekening
777.777 palmen * 1777,77 gB aan kokosnoten (planten) = 1.382 miljard gB (1.382.708.617,30 gB)
dat is dus dan een heel waardevolle tuin.
nog een berekening :
stel we komen aan 100 leden die gemiddeld 5 palmen per week leveren (=500)
777.777 palmen / 500 per week = 1555,5 weken
1555,5 weken / 52 weken per jaar = 29,9 jaar.
wat is dan de beloning, een rollator ?
tot juli 2039,
Verderop las ik dat in het engelse spel de beloning een medaille is…
:think:
Ik ben toch ook wel benieuwd wat die prijs dan is.
Haha en een rollator :mrgreen: :mrgreen:
En een medaille dat hoop ik toch niet :think:
Even over server 1: Als er leden zijn die maanden geen palmen in sturen wat word daar dan meegedaan ?
En neem als je bijvoorbeeld 1 a 2 weken niets instuurd dat je er niet word uitgegooid ?
Zal mijn stand er ook eens tussen gooien
romata
Geld: 39.794,40 gB
Score: 4.758.638
Level: Kersenpit spuger
Coins: 0
Deco.: 0
Gilde: [MI]
bij mij staat het sparen voor palmbomen ook ff op laag pitje. Moet namelijk nog 20000 op server 2 en heb dan eindelijk mijn 2de tuin. Server 1 moet ik nog 25000. Dus wil graag eerst die tuinen, dan help ik weer mee sparen.
maar idd wel benieuwd wat de beloning is!
Daar kom je dan waarschijnlijk pas over 29 jaar achter :lol:
Misschien hadden ze wat minder moeten doen dan 777.777.
Want met ons klein groepje halen we het pas over 60 jaar :mrgreen: :mrgreen: