doe maar zout :mrgreen:
tuintje is weer helemaal klaar, ga nu maar slapen, morgen vroege dienst maar voordat ik ga werken eerst … oogsten en zaaien :lol:
@oessie wrote:
doe mij maar wat zoete romata :thumbup:
ik verveelde me vandaag ook, heb ook heel wat aardbeien en tomaten erbij gekweekt, nu met sla bezig en dan doe ik er maar weer eens asperges in :wall:
Vanguhhhh Oessiee !!!
Gooit ook wat naar Cariska :lol: :mrgreen:
lekker romata!! smaakt goed, zelf gekweekt?
Oh ik heb zo’n trek in iets dus alles is welkom, graag de zoete Romata
Ik heb ook niets te doen, alhoewel zat te doen maar geen zin.
M’n voeten zijn inmiddels maat olifant al voorbij en dat doet zeer.
M’n tuintje is ingezaaid tot morgenochtend dus daar valt ook niets te beleven.
saai he dat je steeds zo lang moet wachten
Hahaha ja :lol: :lol:
Hoe ziet je tuintje eruit oessie ?
Ik zal eens een foto maken van 1 van mijn tuintjes.
ik heb gestemd!! leuke tractor zeg :inlove:
Ik heb ook gestemt
Heb je al Coins ofniet ?
nee joh, heb nog niet zoveel geld
dit is mijn stand
oessie Geld: 9.325,71 gB Score: 1.773.443Level: Rozenplukker Coins: 0 Decoratie: 0
Jeeeeee mijn tuintje is vrij van onkruid, vrij van stenen en vrij van mollen :dance: :dance:
En nu heb ik alles weer geplant en nu wachten wachten. Maar oessie, wat heb jij je tuintje mooi geordent zeg haha. Bij mij staat echt alles door elkaar :mrgreen:
Ow ik ga ook stemmen
uhh nou vind het nog best een chaos hoor, en soms vergeet je dan weer 1 iets water te geven :wall:
Boeh
kom ook weer eens langs. Kan ook niets meer in mijn tuin doen dan wachten tot ik weer kan oogsten.
Oeh, ruik ik daar popcorn? Zoute graag
@mamma van sharondenise wrote:
1 Sla 1000
2 Wortelen 2400
3 Komkommers 1800
4 Wortelen 702, Aardbeien 520 en Radijzen 500
Dankjewel, nu heb ik weer een volgend doel :-* :mrgreen:
Ik deed als ik rond de 8000 a 10.000 Gb had, kocht ik daar Coins van.
Je moet gewoon een topic openen en vragen of ze je een contract willen sturen van Coins voor 1900 per stuk.
1750 gaat helaas niet meer lukken nu de coins zo hoog staan.
Als ik gespaard heb voor mijn extra plank ga ik ook zo langzamerhand een paar Coins sparen. Wil niet dat ie straks afloopt en alles weer verdwenen is.
@oessie wrote:
uhh nou vind het nog best een chaos hoor, en soms vergeet je dan weer 1 iets water te geven :wall:
Jaaaa pff dat water gedoe. Ik ben denk ik gewoon nog niet bij level 5 ofzo? Want ik heb geen markt op mijn map staan, wel een marktplaats… dus ik kan geen waterkabouter kopen. He ik premium voor nix hahaha
ik pot nog even wat op en dan ga ik coins kopen, dat word dan na mijn vakantie! :thumbup: