haha nou we zullen zien, kan er zo een lading zonnebloemen uithalen en dan doe ik even wat aardbeien
wow super sophie.
Bedankt :-*
Hey wat leuk dat ik ook in het lijstje staat :mrgreen:
Heel de dag gewerkt dus ik heb nog niet veel aan mn tuintje kunnen doen maar goed, ik ga nu even zitten. Heb net veel verkocht en ga nu weer oogsten. Leuk spel hoor!
graag gedaan romata :-*
heb mijn tuintje schoon :dance: :dance: :dance:
nu hard gaan sparen :mrgreen:
succes sophie!!
Hoe vind ik die quest twee?
Die krijg je uiteindelijk zelf binnen ( berichtje ).
Maar een een pagina terug staat ook een lijstje met de Quest’s
Sophie succes!
hihi dank je wel
volgens mij staan quest 2 en 3 er niet op :think:
want die had ik al afgerond
als je ze nodig hebt zeg je het maar
Ik heb ze nodig :mrgreen:
1 Sla 1000
2 Wortelen 2400
3 Komkommers 1800
4 Wortelen 702, Aardbeien 520 en Radijzen 500
zo heb er weer een lichting tomaten in, hub is weg dus kan mooi avondje moestuinen
oessie komt goed hoor je bramen asperges e.d.!
haha fijn hoor!! :-*
trouwens, mooi lijstje van die quests!
ja is erg handig, ben steeds aan het kijken, zie dat ik over een tijdje heel veel knoflook moet dus daar ben ik dan al stiekem een beetje voor aan het sparen :thumbup:
Ik zag net ergens een quest met 1100 mirabellen… :shock: :shock: Dat is niet best haha! Zijn we nog lange niet!
nee die guest lijkt me ook niet zo leuk, kost me minstens een half jaar van mijn leven
Pff ik verveel me.
Ik ben uit verveling maar tomaten gaan zaaien, terwijl ik die eigenlijk niet nodig heb.
Och ja kunt er nooit teveel hebben toch ?
Zit nu lekker aan de popcorn nog lekker warm, gewoon hup zakje in de magnetron en ploppen maar
Iemand een handje om emmer popcorn :mrgreen:
Heb zout en zoet liggen.
Ik vind zout :drool: :drool:
doe mij maar wat zoete romata :thumbup:
ik verveelde me vandaag ook, heb ook heel wat aardbeien en tomaten erbij gekweekt, nu met sla bezig en dan doe ik er maar weer eens asperges in :wall: