die is wel lief :inlove:
groter dan melis is hihihihihi
hahah, hmm word wel moeilijk op schoot hebben dan :mrgreen:
ja dat is waar!!!
nog ff wachten tot mijn bosbessen klaar zijn en dan ga ik zo naar vrienden toe!!
en als ik vanavond thuis kom ga ik weer 2 palmen doneren op server 1
op server 2 kan ik nog geen kopen :?
je bent goed bezig!
ik kan om half 7 weer wat rozen oogsten, doe ik er wat aardappelen in wat die heb ik bijna allemaal voor mijn guest gebruikt vanmorgen,dus even weer wat op voorraad hebben
wat is je volgende quest?
ja ik moet ze ook bij elkaar krijgen…valt niet mee die aardappelen!!
en daarna wordt het een lastige vind ik
daar ben ik wel een poos mee bezig denk ik :?
welke is dat dan?
ik moet nu 4400 aardbeien, maar die heb ik al, dus die kan ik zo aftikken!! daarna 1430 paprikas, dus daar ook maar vast voor sparen… alhoewel mijn geld zo niet zo snel gaat als toen ik niet zo met die guests bezig was :think:
die met die 900 spinazie, bloemkolen en sla
oja die is wat minder inderdaad
dat bedoel ik
zo bosbessen klaar
tot vanavond :-*
tot vanavond :-*
Lol…
Oessie leuk konijntjes!! Hier hebben we er twee genomen (en een dubbeletage hok) zodat ze niet eenzaam zouden worden in de tuin.
Wij hebben 1 hangoor en 1 vosje… die hangoor is echt een kroelkip en ook om op te vreten zo lief :inlove:
zo heb ook een account op server 2 en heet daar chanmvbrit
zo even een half uurtje wachten op een lading spinazie (vraag me niet waarom ik die gezaaid heb want ik had er nog 500) naja dan heb ik wat ja
@oessie wrote:
zo even een half uurtje wachten op een lading spinazie (vraag me niet waarom ik die gezaaid heb want ik had er nog 500) naja dan heb ik wat ja
Spinazie verkoopt goed aan al die mensen die het geduld niet hebben om te wachten tot ze genoeg hebben voor een quest.
oja natuurlijk hahaha, die 5000 spinazie guest hoe kon ik die nou vergeten
Mag ik me hier weer melden.
Ik ben hier dus al heel lang niet meer geweest, deel 4 heb ik zowieso gemist :oops:
Maar nu ik vakantie heb en verlof er achteraan, heb ik het tuinieren weer opgepakt :mrgreen:
Ik heb er nu wat langgroeiers ingegooid, want we gaan morgen op vakantie :dance: .
Liefs Janneke :-*
welkom terug
als ik je plantjes water moet geven geef je het maar door
dan wil ik je tuintje wel bijhouden
fijne vakantie
ik heb gisteren weer 2 palmen geoogst op server 1 :dance:
en nog steeds met die stomme aardappelen bezig :roll:
Oh, dat is lief :-*
Ik zal je mijn gegevens pb-en.
Maar uh, palmen? Welk level zit jij?
En ik zie ineens gilde staan, wat is dat?