ja die zit in bloesemdorp!
tantetoe, ja als ik derde tuin heb ga ik ook een heel veld doen voor het wereldwonder. ben druk met geld sparen, en ondertussen ook nog guests doen omdat anders sophie me in haalt :naughty:
Ik heb quest 29 vanmorgen gedaan op server 2… :mrgreen: De beloningen worden steeds beter, dus dat is wel lekker!
Vraagje; is het misschien handig om even aan het begin van elk berichtje te zetten over welke server je het hebt? Ik onthou echt niet wie er waar zit en wie op allebei en dan lijkt me dat wel makkelijk… :oops:
Ik weet van de meeste wel ongeveer op welke server ze zitten :think:
Zo net Quest 24 voltooid, heb wel wat asperges gekocht haha had geen zin om tot morgen te wachten op de rest :oops:
zou misschien wel handig zijn als je erbij zet op welke server je palmen hebt gedoneerd.
Want ik ga elke x kijken als iemand zegt dat er weer palmen bij zijn :oops:
@sophie wrote:
quest 21
Quest 21: 500 Paprika 2000 sla 1100 spinazie
Thanx!! Die heb ik dan al bijna af hihihi
op 1 of andere manier heb ik een hekel aan die rozen en krijg ik er maar geen voorraad van :roll:
dat heb ik dus met paprika en knoflook
maar rozen hoeven toch niet zo lang? :think:
7 uur maar je krijgt er maar 2 voor…
ja inderdaad ze duren maar 7 uur, maar op 1 of andere manier heb ik gewoon een hekel aan die dingen, en inderdaad je krijgt er maar 2 :roll:
hmmm dat schiet niet op zeg!!!
heb er net 150 uit kunnen halen, gelijk maar weer ingedaan, kan k vanavond om 10 uur nog een keer oogsten
willen de klanten ze ook graag dan?
naar mijn weten valt dat wel mee… nou ja zag al dat ik ook ergens een guest met 1200 rozen krijg dus ik mag nog wel even
haha kan je alvast beginnen te sparen :-*
nou heb net alweer wat verkocht aan een klant, nu heb ik er nog steeds maar 68 grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
maar wel weer geldje voor je derde tuintje
ja begint te komen! heb 36000 gb! ik hoef ook niet helemaal 90000 gb eer ik premium neem hoor, maar een beginnetje erna toe zou fijn zijn
en het konijnenhok is zojuist geleverd (krijgt melissa op dr verjaardag)
oh wat leuk zeg!!!
groot konijntje?
nog geen idee, moet nog op konijnenjacht van de week
zoiets??
:mrgreen: