haha szus dat heb ik ook, ik spaar nog wel even door, dan kan ik dat straks allemaal lekker gelijk kopen :mrgreen:
Voordeel is wel dat als je er een derde tuin bij hebt je in 30 dagen best genoeg kunt verdienen om Premium te blijven :mrgreen:
ja daarom spaar ik denk ik nog even door tot ik een derde tuin heb… dus dan duurt het nog wel even eer ik premium word
Oh oh, sinds een paar dagen ook maar eens begonnen :oops: en verslaafd :lol:
Tanja (server 2)
Geld: 21,89 gB
Score: 34.375Level:
Oogsthulp
Coins: 0
Decoratie: 0
ojee nog een verslaafde :mrgreen:
Welkom in de Molehill verslavingskliniek :mrgreen:
Denk niet dat we je hier van je verslaving af helpen, in deze kliniek helpen we mensen juist verslaafd te worden
Als je de Molehill-ontwenningskliniek zoekt: succes, want wij hebben die nog niet gevonden :lol:
whahahahaa nee ben ook nog steeds op zoek
hey tanja!
ook al verslaafd?? Welkom bij de club :mrgreen:
schrik trouwens niet als je nachtmerries krijgt over achter volgt worden door een aarbei, of getreiterd worden door een wortel die samenwerkt met een krop sla
Ik heb ook mole hill kabouter…
Ik ga eens even kijken of mijn tuin niet vol staat met onkruid…
Wahahaha! Die plaatjes zijn echt lachen, grinnik… :mrgreen:
leuke plaatjes :mrgreen:
hier geen onkruid en weinig klanten maar 2 vandaag
ik stamp er wat aardappelen in en dan ga ik mijn bedje opzoeken!!
weltrusten!
Ja, ik zet er zo nog wat rozen in, dan ga ik ook afsluiten voor vandaag
Nog 1tje ter afsluiting :lol: :
Hahahahahaha nou ik heb mn tuintje volgezet met spinazie en bloemkool, de spinazie zal morgen wel klaar zijn…
Ben benieuwd waar ik over ga dromen
ja het is bij mij net zo erg :roll: als ik 's nachts wakker word denk ik zal ik even kijken of er wat klaar is dan oogst en plant ik even, scheelt weer!!!
:oops: soms doe ik het ook nog :oops:
en voordat ik ga slapen zit ik te denken morgen is dat en dat klaar kan ik die en die klant helpen
argh
en dat tuintje van romata is ook zo leuk om te doen :thumbup:
ik wil ook een tweede tuin :mrgreen:
pfffff nog ff doorsparen
mijn stand voor vandaag
sophie79
eld: 24.480,43 gB
Score: 622.155
Level: Bosbes Baron