goed van je sophie!! je gaat hard met de guests!! kan ik nog een voorbeeld aan nemen :oops:
@Mich@ wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Hoi meiden van tuinieren komt voorlopig niet veel meer, kijk maar naar m’n banner :inlove: :inlove:
Maar ik heb straks we lekker veel mirabellen
Zondagochtend om 3,50 is onze dochter Desmée geboren.
Alles is hartstikke goed gegaan. foto’s volgen nog hoor!!!
:-* Wendy
Whaaaaaaaaaaa van harte gefeliciteerd!! Mooie naam zeg! Desmée. Hoe spreek je dat uit als ik vragen mag?
Geniet er lekker van! en idd, voordeel is nu dat je straks lekker veel mirabellen hebt
Zoals Esmée maar dan een d ervoor, dus gewoon zoals je het schrijft.
:-*
wendy gefeliciteerd met jullie dochter en wat een prachtige naam
nou quest3 is voltooid 1800 komkommers
binnen 3 dagen 2 questen voltooid
@oessie wrote:
goed van je sophie!! je gaat hard met de guests!! kan ik nog een voorbeeld aan nemen :oops:
haha ja deze waren makkelijk te volbrengen
volgende is weer iets lastiger
maarre ben je nou premium oes??
chantal jij gaat ook lekker
:thumbup:
Ik heb gisteren quest 26 afgerond. :mrgreen: Nu toch maar weer even sparen voor kunstmest.
Trouwens, kersen moeten gewoon 192 uur! :shock:
sophie nee ben nog gee premium, kan ik wel zo doen, maar dat doe ik op een woensdag of zaterdag want dan kan ik gelijk zo’n waterkabouter en een extra plank kopen, dus daar moet ik nog even wat centjes voor hebben
ja dat is wel handig he anders heb je niks aan je premium
maar je hebt ze met de kabouter geld betaald??
heb je ze via het forum goedkoper kunnen kopen??
@Cynthia wrote:
Ik heb gisteren quest 26 afgerond. :mrgreen: Nu toch maar weer even sparen voor kunstmest.
Trouwens, kersen moeten gewoon 192 uur! :shock:
das lang ja
voor dat kunstmest is dat voor het water??
@oessie wrote:
oke ik heb inmiddels 30 coins en kan dus premium worden, maar is het nu wijsheid eerst nog wat geld te verzamelen zodat ik ook wat kan kopen? en romata is het te doen elke maand premium blijven?
Wat ik begrepen heb is het sowieso handig om je premium pas te activeren op woensdag (of zaterdag) zodat je meteen je plank en waterkabouter enzo kunt kopen/activeren. En het lijkt me dus ook handig als je daar ook al wat geld voor hebt…
*edit: spuit elf, dit had je zelf ook al bedacht. Dat krijg je als je eerst leest en pas een kwartier later antwoord zonder eerst op F5 te drukken :lol: *
@sophie wrote:
ja dat is wel handig he anders heb je niks aan je premium
maar je hebt ze met de kabouter geld betaald??
heb je ze via het forum goedkoper kunnen kopen??
ja ik heb nog helemaal geen echt geld uit gegeven aan het spel. heb de coins voor 1900 gb van maaifreak via het forum gekregen :thumbup:
goed zeg :thumbup:
weet iemand hoe ik een derde tuin kan sparen, moet ik daar ook premium voor zijn :think:
wendy gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Nu lekker genieten!!!
@oessie wrote:
weet iemand hoe ik een derde tuin kan sparen, moet ik daar ook premium voor zijn :think:
ja oes weer voor 90.000 en als je premium bent
als die verloopt dan raak je je derde tuin weer kwijt
pfff dan ma g ik nog wel even sparen…
wie o wie heeft die link van de quests nog ff voor me??? ik is hem kwijt :wall: .
Ben hier eerst lekkeer weer alle groenten aan het sparen, dan kan ik in 1 keer verkopen lol
haha nou doe in ieder geval mijn best!! denk dat ik in ieder geval nog even wat geld spaar voor ik premium neem! :think:
@sophie wrote:
@oessie wrote:weet iemand hoe ik een derde tuin kan sparen, moet ik daar ook premium voor zijn :think:
ja oes weer voor 90.000 en als je premium bent
als die verloopt dan raak je je derde tuin weer kwijt
Dus als ik het ff op een rijtje zet kun je optimaal van je Premium genieten als je
-op woensdag of zaterdag start
En alvast gespaard hebt voor
-auto (500 Gb)
-waterkabouter (1000 Gb)
-extra kast (10.000 Gb)
-3e tuin (90.000 gB)
:think: Ik spaar nog ff door