Molehill Empire deel 3 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

haha; stel het eens voor aan de bedenkers! :mrgreen:

Geen zin in.

Maar dat zal toch wel niet is veel te veel werk, moeten ze het er daarna weer uitgooien naar de zomer :eh:

nog 9000 te gaan :slight_smile:

Hoeveel geld verdienen jullie ongeveer per dag degene die vogelverschrikker of een hogere rang hebben ?

pff weinig, want ze vragen hier alleen langgroeiers…

ik zit te denken om weer wat coins te kopen om mijn 3e tuin aan te gaan schaffen… Moet nog 30.000 :frowning:

een 3e tuin al :shock:

ja, tuin 1 is voor de quests, tuin 2 voor de mensen onderin en tuin 3 zou dan goed zijn voor wat verkoop op de markt :wink:

als je een mirabel plant, ben je meteen 4 vakjes kwijt!

…kuch…

Ik heb net mijn derde tuintje gekocht. Het me wel een paar coins gekost, maar ik ben er zooo blij mee! Had al gelijk 3 keer 55 gb onder een steen liggen! :dance:

hoeveel moet je dan betalen voor een extra tuin? in geld bedoel ik

90.000 gb

Het begint hier ook ergens op te lijken.

Na 1 week ben ik pieperrooier (maar vanavond lukt het wel om onkruidverkoper te worden). Mijn hele tuin is schoon en leeg.

Geld: 7.909,40 gB

Score: 95.477

Level: Pieperrooier

Top spel! En helemaaaaal niet verslavend :liar:

Wat is nou verstandig om te doen qua onderzoeken? Welke planten duren het langst om te kweken en heb je het meest nodig? Wat hebben jullie gedaan? :mrgreen:

@Cynthia wrote:

90.000 gb

maar ik kan toch ook met echt geld betalen?? :think:

voor een 2de tuin niet hoor oessie.

wel kun je Coins kopen en die verkopen en van dat geld een 2de tuin :slight_smile:

maar dan vat het nog wel mee toch, voor elke euro heb ik tien coins, stel ik speel met 3 euro, heb ik 30 coins, verkoop ik voor 1900 euro stuk dan heb ik 57000 euro en heb ik dus een tweede tuin :think: hmmm wel verleidelijk!! zo heb jij dat toch ook gedaan maris?

Ik vertik het op geld uit te geven voor een spel.

En over een paar dagen heb ik ook mijn 2de tuin :slight_smile:

Zo ben je tenminste niet zo snel door het spel heen gespeeld :dance:

@romata wrote:

Ik vertik het op geld uit te geven voor een spel.

En over een paar dagen heb ik ook mijn 2de tuin :slight_smile:

Zo ben je tenminste niet zo snel door het spel heen gespeeld :dance:

Precies mijn idee :mrgreen:

ja dat is ook wel zo… maar zucht ik heb echt nog maar 200 gbs op een dag of zo… het gaat zo onwijs langzaam :zzz:

@oessie wrote:

pfff eind fietsen naar de veluwe hoor

Goed voor de conditie… enne tis toch heerlijk weer om te fietsen!

@oessie wrote:

maar dan vat het nog wel mee toch, voor elke euro heb ik tien coins, stel ik speel met 3 euro, heb ik 30 coins, verkoop ik voor 1900 euro stuk dan heb ik 57000 euro en heb ik dus een tweede tuin :think: hmmm wel verleidelijk!! zo heb jij dat toch ook gedaan maris?

ja klopt! zo deed ik dat de vorige keer… :wink:

zo nog maar 8000 te gaan :slight_smile:

Oessie hoe verder je in het spel komt hoe meer je verdient.

Hoeveel gb’s heb jij nu ?

Al heel veel geloof ik I.V.M die goedkope Coins toch ?

Zo heb even mijn tuintje vol gegooid met langgroeiers :mrgreen: Dan kan ik vanaf vrijdag weer even de “korte” groentes doen :angel: