wat voor 2de plank :think:
voor in de kast sophie
grrr ik weet niet wat ik nu gedaan heb, maar heb een onderzoek op bramen gestart, nu staat er nog een kabouter onderaan, ben 2500gb kwijt voor een half uurtje minder groeitijd :wall:
is dat dan weer wat anders dan dat kunstmetsgebeuren :think:
Ja je hebt het nu dus maar bij 1 plant gedaan.
Ik had dat in het begin ook gedaan bij de asperges en die kabouter gaat daar niet meer weg beneden.
Helemaal onderaan staat de kunstmest staat dan level 1 bij als je het nog niet eerder hebt gedaan.
Het is net iets anders dan het kunstmestgebeuren: kunstmest is iets duurder, maar dan geld de verkortte groeitijd voor alles wat je water geeft. Onderzoek geld maar voor 1 gewas (en en je kunt het max voor 3 gewassen doen) maar dan ook als je het geen water geeft.
Ik heb onderzoek laten doen op mijn asperges, maar ben daarna over gegaan op kunstmest kopen omdat ik dat meer waarde vind hebben.
Ow je kunt dus maar bij 3 verschillende gewassen appart kunstmest laten onderzoeken ?
Kan ik dat niet ongedaan laten maken trouwens, het is wel makkelijk als ik straks wat verder ben in het spel dat ik dan die hele lange langgroeiers appart kan doen :think:
En komen er dan ook 3 witte kabouters te staan :roll:
Nee, volgens mij kun je het niet ongedaan maken. Kwenie of die ene kabouter meerdere onderzoeken kan doen of dat’ie er bij een 2e gewas een vriendje bij krijgt: ik heb ook maar 1 onderzoek lopen.
Ik heb een bloemkoolkabouter onder in mn tuin staan… Scheelt wel 10 hele minuten! Hij staat er overigens al een tijdje hoor, dacht dat t misschien wel interressant zou zijn…
mijn moeder heeft ook 2 van die witte kabouters onder in staan!
Nou dan krijg je dus indd 3 kabouters :wall:
Door alle ellende even mijn tuintje vergeten!
Ben niet echt opgeschoten, maar dat komt vanzelf wel weer goed! :mrgreen:
You2
Geld: 28,48 gB
Score: 28.904
Level: Oogsthulp
Coins: 0
Decoratie: 0
zo ik heb er wat uien in en rozen, die zijn mooi klaar als ik weer kom van de kapper, daarna even wat aardappelen erin voor de guest!
en morgen zijn er een hoop langgroeiers klaar, dus kan ik weer wat verkopen
Mijn stand.
die onderzoeks kabouters zijn WEL te verwijderen (gelukkig)
Ben er zelf achter gekomen na lang opnieuw kijken naar lijstje.
toen viel mij op dat er een kruisje (X) in het rood ervoor staat.
Had er eens op geklikt en weg was die!!!
verder heb ik nog geen tijd gehad voor nieuwe lijstjes te maken :oops: Ben zo druk met mijn oma die sinds vandaag gelukkig weer thuis is. :inlove:
Ben met mijn quest nu bij 33. Die heb ik ook al bijna weer binnen.
Met geld gaat het wat minder… Komt vanzelf wel weer
Dat is interessant Mich@. En kun je dan opnieuw 3 groenten doen, of is die ene dan gewoon vervallen?
Wat fijn dat je oma weer thuis is trouwens :thumbup:
Maar dan krijg je je geld niet weer toch micha?
Ik kan geen rood kruisje vinden hoor op dat wit kaboutertje.
En wordt het dan ongedaan gemaakt, dus komt die extra tijd er dan weer bij ?
Bij loopt’ie vandaag vast als ik probeer naar de stad te gaan, maar ik vermoed dat het kruisje in het onderzoekscentrum staat
@Szus wrote:
Bij loopt’ie vandaag vast als ik probeer naar de stad te gaan, maar ik vermoed dat het kruisje in het onderzoekscentrum staat
Ja indd daar staat het.
Staat annuleer onderzoek.
Is wel handig, ga het straks annuleren als ik wat meer geld heb, en laat dan de groente die onderzoeken die een week ofzo nodig hebben.