sophie79
Geld: 7,53 gB
Score: 64.079
Level: Pieperrooier
en quest 2 is ook afgerond
heb quest 3 ook al bij mekaar hihi
maar die krijg ik pas woensdag
en nog iets van 10 boomstronken en 1 mol en dan is tuintje schoon
vond net 250gb onder een stronk :dance: :dance: :dance:
Owwwwwwwwwww dat duurt nog wel eventjes voordat ik je heb ingehaald hahaha! :mrgreen:
hahahaa oké
gaat in het begin ook heel hard…
nu gaat het wat langzamer hihi
blijft leuk en verslavend
Yeahh heb 30 Coins bij elkaar.
Maar ga nu even met dochterlief spelen, en haar dan verzorgen en flesje geven.
Dan ga ik hem pas activeren :dance: :dance:
Hopelijk ook nog een 2de plank kopen, want dat is echt NODIG !!
gefeliciteerd meis
heb vanavond niet zoveel te doen in mijn tuin, moet alleen om half 11 mijn rozen er even uit halen
niet in slaap vallen dus he oes :-*
ik zal het proberen
als je premium bent kun je toch elk moment dat je wil naar de stad ?
Ik ben nu premium maar ik kan niet naar de stad :wall:
2de plank lukt ook nog niet, is 10.000 dus moet eerst sparen
Ik heb op Maris haar tuintje gepast een x, en moet zeggen dat dat er heel anders uitzag dan dat van mij hoor :think: :think:
zou het anders zijn als je betaald denk je romata?
maar moet je dan eerst premium worden voor 30 coins, en dan nog een 10000 gb geven om een extra plank :think:
Ik heb geen idee oessie.
Weet wel dat ik het spel opeens WEER niet meer zo leuk vind !!
Snap er niets van, met een premium account moet je aller tijden naar de markt kunnen gaan.
een 2de plank is indd: 10.000 en een waterkabouter kost 1.000 dus mocht je 30 coins hebben, spaar eerst door voor dat geld want anders heb je dus nog steeds niets aan premium.
Ik heb het dus nu eigenlijk voor niets :think:
Snap echt niet waarom ik niet naar de stad kan :wall:
Opnieuw inloggen heb ik ook al gedaan.
wat vreemd, anders vraag je het eens op het forum ?
Een premium account heeft flink wat voordelen.
Je bent dan in de mogelijkheid om de waterhulp permanent aan te stellen .
Dit doe je in het onderzoekcenter van Bloesemdorp voor slechts 1000 gB.
Dit vanaf level 5 .
Let op: Je waterhulp doet dan alleen zijn werk zolang je nog een premiumaccount hebt.
Je zult het echter niet volledig verliezen wanneer je premiumledenschap af loopt,
want wanneer je deze weer activeert is hij er weer gewoon bij,
zonder deze voor de tweede keer (1000 gB) te moeten kopen!
Als aanvulling, ook vanaf level 5 en verder kun je ook een flitsende auto (ook tracktor of trekker genoemd)kopen voor 500 gB.
Deze zorgt dat je naar beide steden en de markt kunt gaan in Tuinzicht met een directe link.
Ook deze is te koop in Bloesemdorp.
Bij het aflopen van de premium verdwijnt jou tracktor of trekker.
als je dan opnieuw premium koopt komt deze vanzelf terug.
Vanaf level 8 en verder kun je een extra tuin kopen voor 90.000 gB (een 3é tuin).
Bij het aflopen van de premium verdwijnt jou 3é tuin.
als je dan opnieuw premium koopt komt het vanzelf terug.
vanaf level 9 en verder kun je een extra kast aanschaffen voor 10.000 gB.
Je zult die dan vinden aan je linkerhand in je bungalow (tuinhuisje).
Bij het aflopen van de premium verdwijnt jou extra plank.
De goederen komen dan op jou 1é plank als er plaats is.
Wanneer je dan opnieuw premium koopt komt het vanzelf terug.
De apparatenwinkel zorgt voor decoratie die je tuin mooier zal maken. Elke decoratie dient geplaatst te worden in de tuin voor minstens een dag.
Wanneer je de decoratie hebt toegevoegd aan je tuin dien je 24 uur te wachten voordat je het ergens anders kunt plaatsen ,kunt deleten of verkopen.
Klik op de kleine “c” naaste de logout knop om het premium account te activeren.
Het activeren van een premiumaccount kost je 30 Coins.
Je kunt zelf beslissen voor hoeveel maanden je het account wilt activeren.
Het premium account zal zichzelf niet vernieuwen.
Romata: ik denk dat je eerst naar de stad moet om een auto/tractor ofzo te kopen en dat je daarmee dan altijd naar de stad kunt. Ff wachten tot woensdag dus :doh:
Oh, te laat! :wall: Daar had ik je voor willen waarschuwen Romata. Dat gebeurde mij ook en nu heb je twee dagen niets aan je premium. Het beste kan je je premium op busdagen activeren.
balen romata!
Ow dus als ik éénmaal in de stad ben geweest dan gaat het eigenlijk pas in, het altijd naar de stad toe kunnen ?
@romata wrote:
Ow dus als ik éénmaal in de stad ben geweest dan gaat het eigenlijk pas in, het altijd naar de stad toe kunnen ?
Je moet in de stad die tractor kopen volgens mij en dan kan je gewoon via je eigen tuin op ieder moment naar de stad door op die tractor te klikken.
Hoop dat ik het zo goed heb uitgelegt.
zo heb mijn 2e tuintje helemaal netjes!! :dance: nu even lekker opsparen… op 1 of andere manier lukt het me niet een voorraad bramen te krijgen