Molehill Empire deel 3 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

zo je gaat hard romata… ik wil ook een tweede tuin

Zo: de goedkoop ingekochtte coins verkocht: zit nu op 77.000 gB.

Ook een heel stel klanten weggestuurd zodat ik meer op de markt kan verkopen :stuck_out_tongue:

Cynthia: ik heb ook wel eens een dipje hoor. Is meestal weer over zodra ik weer wat kan verkopen :wink: Langzaaiers planten is inderdaad een goede remedie.

Pff ik moet 2010 knoflook hebben :wall:

:shock:

uhm…succes ermee

haha ja bedankt :mrgreen:

Misschien iemand een paar knoflooktenen te leen :wink:

Heb er nog 728 over van de quest :wink:

Niemand die ze wil hebben :lol:

voor 1 cent per stuk wil ik ze wel overkopen Maris :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Goeiedag mede-tuinverslaafden… :mrgreen:

Heb net weer een quest binnen, maar die heb ik al bijna compleet! Scheelt weer… Nummer 10 is het trouwens… Moet alleen nog de berg met uien, maar die duren ook even.

romata: :think: neeee, toch maar niet!

3,00 gb is het laagst waarvoor ik ze weg zou doen (per stuk) :wink:

haha was te proberen toch :stuck_out_tongue:

Geintje hoor.

Koop eigenlijk nooit iets, behalve wortels ofzo voor een klant als ik geen zin heb om mijn contract te accepteren :mrgreen:

WHAAAAAAAAAAAAAAAA kan geen spinazie meer zien :shifty:

Hoeveel moet je er nog oessie ?

nog 1400 :roll:

Vannacht flink je tuintje vol zetten en morgenvroeg dan moet je er zo ongeveer wel klaar mee zijn toch ?

ja maar heb de helft van de tuin met langgroeiers, maar over twee dagen moet ik toch al een heel eind zijn :pray:

Ik heb last van aardappel-frustratie :doh:

Maar als ik morgenavond laat genoeg naar bed ga kan ik dan quest 12 nog afronden :wink:

Ik ben even aan’t wachten dat mijn paprika’s klaar zijn, dan kan ik knoflook zaaien en dan naar bed :slight_smile:

Het is toch ernstig dat we onze bedtijd laten afhangen van virtuele groenten :roll:

:mrgreen: :lol: :mrgreen:

Haha ja dacht daar meteen aan terwijl ik het typte.

Te gek voor woorden eigenlijk :lol: :lol:

Was het nieuwe topic ff kwijt…

Jeetje wat een mazzel op server 1!!! Zo wil ik ook graag wat centjes verdienen… helaas moet het hier met hard planten planten en planten

Nu pas 370000 ong dus nog lange weg te gaan voor mijn tweede tuintje

Ach we komen er wel!!!

Zonnebloemen kweken nu… voor quest 15