hahahhaa echt plannen
ik vind het leuker om zelf te kweken dan te kopen!!!
heb alle onkruidjes eruit :dance: :dance:
nu nog de rotsen enz…
ja ik ook hoor… als er iets nieuws is koop ik er tien en daar kweek ik verder mee…
ben alleen die bramen zo spuugzat, duren 48 uur, je krijgt er maar 3 voor en ik ben ze zo weer kwijt aan die klanten
Dat schiet niet echt op dan nee :wall:
nee schiet niet op! maar ja het is een spel he!! en ik moet die van hille en nog van een andere vriendin onderhoduen, dus heb het druk zat
haha ja dat is waar
Ow die bramen hier ook een bloedhekel aan Oessie.
Als ik ze heb dan ben ik ze meteen weer kwijt, heb nooit een voorraad boven de 100 van bramen.
Maar ik probeer nu van alles een voorraad te krijgen van 500, dan ben ik al blij
Ik heb nu Quest 20: 1600 wortelen, 1600 bloemkool, 1000 aardappelen, 1500 broccoli.
Erg vervelende Quest kan alleen maar de bloemkool/aardappels/broccoli planten voordat ik naar bed ga, plant ik ze in de ochtend dan zijn ze klaar als ik in bed lig
Dus deze gaat niet erg snel.
Ik wacht totdat de vloer droog is, en dan even de keuken en slaapkamer en dan heb ik het gehad voor vandaag.
Zweet breekt me uit joh als je iets moet doen met dit weer.
Maar heb weer genoeg gedaan vandaag :thumbup:
romata ja dat heb ik ook altijd, die groenten moet ik er savonds in doen anders zijn ze midden in de nacht klaar en dat zijn weer verloren uren hahaha, nooit gedacht dat zo’n spel mijn leven ging beheersen!!
ik gooi er zo nog even wat uien in dan denk ik dat ik misschien morgen guest 11 af heb!
mijn 2e tuin is overigens wel een zooi zeg, door die stenen staat alles kriskras door elkaar
jeetje dat is een hoop dat je moet sparen
maar die guests verlopen dus niet?
je kan er zolang mogelijk over doen?
ja volgens mij wel… en als je hem voltooid hebt krijg je 48 uur later de nieuwe :thumbup:
aha oké wel leuk spel…kan je best lang over doen dus!!!
klant wil 204 tomaten :shock:
die heb ik niet hahahahha
dat wordt fijn sparen hihi
ik moet ook nog 1000 tomaten verzamelen
haha altijd baas boven baas
dus met 2 tuintjes kom je theoretisch gezien sneller aan je producten
dus wordt sneller sparen hahahahhaa
ja inderdaad, alhoewel daar wel 3x zoveel stenen en onkruid inzitten als in die eerste
maar dan heb je toch ook genoeg geld om te verwijderen of niet??
voor hoeveel heb je ook alweer gekocht?? 90.000??
pfffff nog 500 kroppen sla :roll:
ja voor 90000 gb, maar heb nu steeds geen centen!! maar komt vast wel weer goed…
hoe is het met je tomaatjes??
die zijn al geoogst, heb nu even wat komkommers, de rest is pas morgen klaar… oh nee vanavond om 11 uu rmoet ik nog spinazie oogsten…
haha niet vergeten he anders heb je weer lege plekken vannacht
en dat is zonde