Gelukkig is de volgende aspergequest wel voor geld. Nog de moeite niet je moet dan 1300 asperges oogsten voor 2650 gb.
(daās dus mijn volgende quest :lol:)
1300 pfff daar ben je dus wel ff mee bezig!
Ik krijg mijn klanten maar niet weg gewerkt met 2 tuintjes.
Ik heb er nu 21 en dan stuur ik er ook nog een aantal per dag weg :doh:
oke dus het is wel stressen een tweede tuin :think: :mrgreen:
Ingewal Geld: 89.278,66 gB Score: 1.824.323Level: Rozenplukker
Zou ik het halen vandaag???
bijna een 2de tuin tantetoe!!
tantetoe dat heb je snel gefikst :thumbup:
Ja dat moet wel lukken vandaag!!!
Maarreā¦ je hebt dan wel een tuintje vol onkruid, stenen, boomstronkenā¦
Dus daarna alsnog sparen :S
Maar succes!!! :thumbup: :thumbup:
Haha Maris, had niet anders verwacht dan dat ie vol zou staan hihi. Maar dat komt ook wel weer goed!
Hij is binnen :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gelijk al het onkruid verwijderd en een aantal stenen, nu allemaal 48 groeiers erin gedaanā¦ zo kweken in die tuin
Ga ik in mijn andere weer eens verder met mijn quest denk ikā¦ moet geloof ik achterlijk veel aardbeien leveren hihi
goed zo tantetoe!! ik hoop je snel te volgenā¦ ik heb nog steeds geen genoeg uien voor mijn guest :wall:
ja heb de guest voltooiid
@Maris wrote:
en wat is het met appels: 30,96 en 96 uur
en pompoenen: 22,80 144 uur?
Die rozen zijn er maar 2, dat oogst zo slecht Geef mij maar iets waar je er 5 of 6 van tegelijk kunt oogsten!! :mrgreen:
Die rekenen wat ingewikkelder omdat ze meer veldjes in beslag nemen.
Ik heb de minimale markt-verkoopprijs eigenlijk nodig (neem aan dat die wat lager ligt). Als je de inkoopprijs gebruikt voor de berekening kom ik op 0.97 voor appel en 0,95 voor pompoen. Maar zoals gezegd denk ik dat het eigenlijk lager is.
Ik ben nog niet zo ver dus kan de marktprijs niet zienā¦
@romata wrote:
Pff sinds ik Mirabellen kan oogsten, wil iedereen alleen nog maar van die dingen :evil: :evil:
Heb ik ook last van: heb er maar wat boompjes bij gezet :roll:
Braam staat trouwens op 0,87 Heb ik toegvoegd aan mijn rijtje op pagina 41
oessie Geld: 86.038,60 gB Score: 1.298.558Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0
@Szus wrote:
@Maris wrote:en wat is het met appels: 30,96 en 96 uur
en pompoenen: 22,80 144 uur?
Die rozen zijn er maar 2, dat oogst zo slecht Geef mij maar iets waar je er 5 of 6 van tegelijk kunt oogsten!! :mrgreen:
Die rekenen wat ingewikkelder omdat ze meer veldjes in beslag nemen.
Ik heb de minimale markt-verkoopprijs eigenlijk nodig (neem aan dat die wat lager ligt). Als je de inkoopprijs gebruikt voor de berekening kom ik op 0.97 voor appel en 0,95 voor pompoen. Maar zoals gezegd denk ik dat het eigenlijk lager is.
Pompoen is maar 1 veldje, appel 4.
Oessie: morgen 2e tuintje!
@Maris wrote:
@Szus wrote:Die rekenen wat ingewikkelder omdat ze meer veldjes in beslag nemen.
Pompoen is maar 1 veldje, appel 4.
Oessie: morgen 2e tuintje!
Ja ik zag toen ik ging rekenen dat pompoen maar 1 veldje is, dat is in de berekening meegenomen. Maar wat is de minimal prijs die je voor die gewassen op de markt kunt krijgen?
maris, ik denk vandaag nog net niet hoor, heb niet zoveel voorraad, en klanten willen gourgettes, en laat ik die niet zoveel mee hebben
Morningā¦
Kheb net de knoflookquest gekregenā¦ 2010 stuksā¦ :roll: Ben ik nog wel ff zoet meeā¦ Met de punten schiet het niet echt op zeg, dacht onderhand wel een keer rozenplukker te zijn maar dat duurt zo lang!