Romata: je hoeft niet naar de stad met de bus, maar naar het overzicht waar de markt, het gemeentehuis en de boer zit … snap je?
Dank je wel, Romata !
was ik ook weer, heb er even wat komkommers in gedaan… want dat word mij volgende quest… maar wat ik dus begrijp krijg ik die dan als ik morgen naar de stad ga ? (heb vanmiddag quest 2 afgerond)
@oessie wrote:
was ik ook weer, heb er even wat komkommers in gedaan… want dat word mij volgende quest… maar wat ik dus begrijp krijg ik die dan als ik morgen naar de stad ga ? (heb vanmiddag quest 2 afgerond)
Nee overmorgen, de volgende quest komt altijd 48 uur nadat je de vorige hebt gehaald.
oke, nou ga in ieder geval al wat komkommers kweken… haha dat is wel handig dat ik de guests al weet
Nu snap ik er niets meer van :think:
Normaal gesproken krijg je om de 2 dagen een Quest ( nadat ie voltooid is ).
Maar als je naar de stad gaat nadat je de Quest voltooid hebt krijg je hem meteen ?
ik ben moljager geworden, heb de asperges erin!!
maar als ik geen coins heb kan ik ook geen premium doen he??
@romata wrote:
Nu snap ik er niets meer van :think:
Maar als je naar de stad gaat nadat je de Quest voltooid hebt krijg je hem meteen ?
Nee je moet naar de stad om de volgende quest te krijgen.
Ik was voruge keer al een paar dagen niet geweest en ik kreeg die quest toen niet.
Totdat ik na 3 dagen ofzo weer naar de markt ging en toen pas kwam dat mailtje.
Dus om je quest te activeren moet je eerst naar de stad gaan en dan krijg je meteen een mailtje voor de volgende quest, maar dat moet wel 48 uur na je vorige afgeronde quest zijn.
Snap je het? anders zoek ik het even op voor je op het forum.
@oessie wrote:
ik ben moljager geworden, heb de asperges erin!!
:dance:
oh en die asperges die duren lang man :wall:
@mamma van sharondenise wrote:
@romata wrote:Nu snap ik er niets meer van :think:
Nee je moet naar de stad om de volgende quest te krijgen.
Ik was voruge keer al een paar dagen niet geweest en ik kreeg die quest toen niet.
Totdat ik na 3 dagen ofzo weer naar de markt ging en toen pas kwam dat mailtje.
Dus om je quest te activeren moet je eerst naar de stad gaan en dan krijg je meteen een mailtje voor de volgende quest, maar dat moet wel 48 uur na je vorige afgeronde quest zijn.
Snap je het? anders zoek ik het even op voor je op het forum.
owww nu snap ik het.
Bedankt voor de uitleg :-*
Nu ik mijn fontein en tegel heb verkocht krijg ik opeens een stuk minder klanten :wall:
Ga ik toch maar weer iets nieuws kopen :mrgreen:
en premium kan ik ook niet kopen zonder coins?
@oessie wrote:
en premium kan ik ook niet kopen zonder coins?
Nou Oessie het zit zo.
Je kunt Coins kopen met GB’s en je hebt 30 Coins nodig om een premium account te acctiveren ( 30 Coins voor 1 maand )
Maar je kunt ze ook kopen via internetbankkieren of met CreditCards of via de telefoon en dan moet je er ook 30 kopen en dat is dan weer het zelfde verhaal ( 30 Coins voor 1 maand )
snappie ?
Mich@ kan je met dit lijstje iets?
Het is mischien wel handig om hem op pagina 1 bij de lijstjes te plakken.
Walnoot duurt 2 weken! :shock:
Nu weet ik waarom een 2e tuin prioriteit is :eh:
Ik ga slapen: moet om 7.45 uur alweer op, maar had geen zin om naar bed te gaan :wall: :shifty:
:-*
handig lijstje :thumbup: Alleen als ik naar een aantal van die tijden kijk word ik daar wel moedeloos van hoor, idd die walnoot! :o :shock: Nou ja maar flink doorsparen voor een 2e tuin dan he heb nu pas 15000 GB, nog 75000 te gaan :roll:
Jeetje, wat zijn jullie een kletsmajoors! Ik ben even een weekendje er tussenuit geweest met mijn (v)echtgenoot. Heel romantisch in Apeldoorn. Stonden ook nog even oog in oog met de koninklijke familie toen ze weg reden van het Loo.
Mag ik ook op het lijstje? Ik speel op server 2 onder de naam Touwtie ( geen touwtje) en ik ben inmiddels onkruidverkoper. Ik heb 2 quests voltooid.
Groetjes, Elka
@sanne062 wrote:
handig lijstje :thumbup: Alleen als ik naar een aantal van die tijden kijk word ik daar wel moedeloos van hoor, idd die walnoot! :o :shock: Nou ja maar flink doorsparen voor een 2e tuin dan he heb nu pas 15000 GB, nog 75000 te gaan :roll:
Maar walnoten krijg je pas bij level 15, dus ik denk dat je nog wel even de tijd heb voordat je daar bent.
Althans ik wel .