Molehill Empire deel 2 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

oke romata bedankt nu snap ik het!! weet je ook wat het kost als ik die coins echt wil kopen?

en inderdaad die walnoten… die moet ik maar zien te halen voor mijn vakantie kan ik die er mooi in doen, zijn ze klaar als ik weer ben :mrgreen:

@oessie wrote:

oke romata bedankt nu snap ik het!! weet je ook wat het kost als ik die coins echt wil kopen?

en inderdaad die walnoten… die moet ik maar zien te halen voor mijn vakantie kan ik die er mooi in doen, zijn ze klaar als ik weer ben :mrgreen:

Wanneer ga je op vakantie dan oessie?

29 juli

Vanmorgen heb ik als eerste geoogst en gezaaid, om daarna mijn dagelijkse dingen pas te gaan doen… 8) Nogmaals bedankt voor de verslaving :mrgreen:

haha zo gaat het hier ook!! sta er soms ook even 10 minuten eerder voor op, even snel oogsten en zaaien en dan de kids uit bed :oops:

haha heel herkenbaar!

:lol:

ja maris jou schuld, jij wou dat ik dit spel ging doen :naughty:

@oessie wrote:

1 euro voor 10 Coins

Als je het per telefoon doet betaal je 1,30 voor 10 Coins

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zelfs mijn man is ook verslaafd :mrgreen:

Haha het erg he, tis zoo verslavend.

Vanmorgen ook:

Zeg tegen Hubbie even de computer aanzetten dan kan ik even wat oogsten.

En dat gezicht dat ie er dan bij trekt haha :roll:

Of als we film kijken en in de reclame snel even wat oogsten :oops:

haha ja Folmer ook hoor, die kijkt me echt aan van ben je wel goed wijs… hahahaha!! hij belde net al: “heb je de tomaten er al in”

@Mich@ wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zelfs mijn man is ook verslaafd :mrgreen:

Hier wil die er niet aan.

Sharon wel , maar ze mag niet van mij, erg he :oops:

haha , melissa komt soms ook wel even kijken naar de kaboutertjes :mrgreen:

@oessie wrote:

haha ja Folmer ook hoor, die kijkt me echt aan van ben je wel goed wijs… hahahaha!! hij belde net al: “heb je de tomaten er al in”

Whahahaha :lol: , grappig.

Ik ben al 3 dagen bezig met een patroontje voor een foto, maar elke keer oogst ik weer wat en plant ik weer nieuwe.

Maar nu is die echt bijna af, zegt zo hehe komt er eindelijk kleur in.

Ik vraag hoezo? zegt ie ik zit al 3 dagen tegen die stomme eend aan te kijken.

Het wordt dus een eendje, en over precies 2 en een half uur is ie eindelijk af.

Foto volgt dus nog :wink:

oh ben zeer benieuwd

Ohh ben benieuwd :slight_smile:

Ik heb geen zin om te wachten totdat heel mijn tuintje leeg is.

En dan een figuur maken ( die vast mislukt hier :mrgreen: )

En dan wachten totdat het figuurtje mooi in bloei staat :think:

Geen zin in :mrgreen:

nee ik heb daar het geduld ook niet voor! !heb er nu helemaal een zooi van , alles staat door elkaar

@oessie wrote:

nee ik heb daar het geduld ook niet voor! !heb er nu helemaal een zooi van , alles staat door elkaar

hahaha hier ook.

Kun je trouwens iets winnen dan met die figuren ?

En met dat stemmen ? :think:

Ja kan wel iedere maand krijgt de gene met de meeste punte een maan premium geloof ik.

maar ik wilde ook gewoon een leuke foto hebben.

Mooie bijkomstigheid is dat dadelijk mijn hele tuin leeg is en ik hem dus helemaal kan vullen met spinazie voor de volgende quest.

Dan vanavond nog een keertje tot morgenochtend en dan moet ik al een aardig eindje op weg zijn volgens mij :think: