Ik ben ook weer aan het telen hoor :mrgreen:
Hier nog druk met de spinazie.
Knuffeldraakje, ik heb ook even op jouw tuintje gestemd.
ik ben ook druk aan het verbouwen hoor, wil eigenlijk guest 2 afronden vandaag
knuffeldraakje ziet er mooi uit zeg!! heb ook even gestemd
wat kun je trouwens met dat stemmen verdienen :think:
geen idee :roll:
@oessie wrote:
wat kun je trouwens met dat stemmen verdienen :think:
Ik heb geen idee.
Ik moet zeggen dat ik me daar niet zo mee bezig hou :think:
Iemand tomaten in de aanbieding voor een leuke prijs
heb net tomaten verkocht
wat ik me afvroeg he… wanneer koop je nou bij anderen? bedoel je kan het zelf verbouden, dus je hoeft dan toch alleen maar wat aan te schaffen?? sommigen kopen wel 300 aardbeien van me, waar is dat voor? of moet ik dan verder in het spel komen?
@oessie wrote:
wat ik me afvroeg he… wanneer koop je nou bij anderen? bedoel je kan het zelf verbouden, dus je hoeft dan toch alleen maar wat aan te schaffen?? sommigen kopen wel 300 aardbeien van me, waar is dat voor? of moet ik dan verder in het spel komen?
In begin kocht ik ook nauwelijk iets.
Ik heb nu bijv te weinig plek op mijn plank en mezelf een contract gestuurd.
Dus zijn de aarbeien/sla/wortels van mijn plank en komt er dan een klant die 30 wortels wil dan koop ik ze I.P.V eerst het contract accepteren en dan weer een nieuw contract maken :doh:
Haha lekker lui ( ik weet het ).
Of als ik bij 50 spinazie tekort kom wil ik die ook wel eens kopen I.P.V weer ontzettend lang wachten :think:
Ik heb ook weleens wat gekocht. Soms is het echt spotgoedkoop en dan kan je het weer met winst doorverkopen :mrgreen:
Maar sommige kopen misschien ook om een quest te voltooien.
oh oke, dus je plank kan ook vol raken!! dat is balen zeg :wall: krijg je bij een tweede tuin ook een nieuwe plank
@romata wrote:
Dus zijn de aarbeien/sla/wortels van mijn plank en komt er dan een klant die 30 wortels wil dan koop ik ze I.P.V eerst het contract accepteren en dan weer een nieuw contract maken :doh:
Of als ik bij 50 spinazie tekort kom wil ik die ook wel eens kopen I.P.V weer ontzettend lang wachten :think:
Uh contracten? Daar snap ik dus echt niks van. Hoe en waarom stuur je een contract naar jezelf?
@oessie wrote:
oh oke, dus je plank kan ook vol raken!! dat is balen zeg :wall: krijg je bij een tweede tuin ook een nieuwe plank
Nee volgens mij niet :think:
@oessie wrote:
Nee indd volgens mij niet !!
Het is echt vreselijk iritant dat je plank vol raakt.
Maar als je dus premium hebt dan kun je een 2de plank kopen.
Dus ben flink aan’t sparen voor Coins :dance:
@Janneke1976 wrote:
@romata wrote:
Uh contracten? Daar snap ik dus echt niks van. Hoe en waarom stuur je een contract naar jezelf?
Aangezien ik geen plek meer heb op mijn plank en er toch telkens nieuwe dingen bijkomen, moet ik mezelf wel een contract sturen.
wat vinden jullie dan het belangrijkst om op je plank te laten staan?
Ik zie net dat ze Coins aanbieden op het forum voor maar 800 soms zelfs minder.
:wall: :wall: :wall:
En heb er al 4 zo duur gekocht.
Dus op het forum neuzen en niet op de markt
snap niets van die coins, die koop je dus voor punten :think: en dan heb je die coins en wat kun je er dan mee behalve premiun worden :think:
Ik even een nieuwe foto gemaakt van mijn tuintje, misschien doet ie het nu wel met punten geven: http://s2.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=edit&user=4715335
Verder drukdrukdruk met sparen, want ik wil een 2e plank en ik wil een extra tuintje, hahaha! Ik heb nu nog maar 6.677,05 gB, dus er moet nog veel verkocht worden.