Molehill Empire deel 2 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

@knuffeldraakje wrote:

hoe doe je dat met echt geld dan eigenlijk? :oops:

vernieuwen hou ik nu ook mee op haha het wil maar niet goed terugkomen mn tuintje

als je rechts boven onder notitie’s kijkt zie je een C staan als je daar op klikt zie je het :slight_smile:

@knuffeldraakje wrote:

kan je die coins alleen kopen? of hoe komen jullie er verder aan?

overigens… normaal als je op f5 drukt (om te zien of er nog een klant is vandaag) moet toch gewoon je tuin weer verschijnen? als ik f5 doe moet ik eerst weer opnieuw inloggen voor ik mn tuin weer zie. en nieuwe klanten komen er niet van… :frowning:

Die klanten komen gewoon aanlopen, hoef je niet voor te vernieuwen.

Wat er bij mij alleen vaak gebeurd is dattie vanzelf uitlogd en als ik dan inlog dat er dan een klant komt aanlopen. Maar soms komen ze ook gewoon aanwandelen zonder dattie eerst uitlogt.

Maar in principe is het spel gewoon real-life zelfvernieuwend. Dus je groenten rijpen vanzelf zonder F5 en je klanten komen ook spontaan :wink:

ah ik heb et met de coins! thnx:) :wink:

hmm niet meer f5 doen dus haha oké:) dnek dat ik meer gedult moet hebben met mn klantjes :mrgreen: dat uitloggen doet ie hier ook af en toe.

@romata wrote:

Ik zal ook hier even de Quest plaatsen voor de liefhebbers.

1 t/m 10

Verder ben ik niet !!

Als iemand anders verder is mag je deze aanvullen als je wil :slight_smile:

Quest 1: 1000 sla

Quest 2: 2400 Wortels

Quest 3: 1800 Komkommers

Quest 4: 702 wortelen, 520 aardbeien en 500 radijzen

Quest 5: 3000 Tomaten

Quest 6: 1100 Aardappels

Quest 7: 5000 Spinazie

quest 8: 1500 goudsbloemen

quest 9: 1600 tomaten

quest 10: 300 aardappelen, 2400 uien, 500 radijzen en 600 komkommers

tja ik heb ze allemaal, stonden eerst onder linkje. Zie oude topic :wink:

Hier t/m 20…

11: 3000 tomaten en 600 uien

12: 1500 aardappelen

13: 900 bloemkool, 900 spinazie, 900 sla

14: 2010 knoflook

15: 3000 zonnebloem

16 2000 aardappelen

17: 4400 aardbeien

18: 1430 paprika

19: 900 asperges

20: 1600 wortelen, 1600 bloemkool, 1000 aardappelen, 1500 broccoli

@romata wrote:

@Janneke1976 wrote:
Uh?

Is er iets niet goed gegaan Romata?

Nee hoor ik koop zo eens en dan eens een coin om ooit een x premium te worden.

En heb er al 4 :mrgreen:

Maar ze zijn zo duur :cry:

Romata: ik waardeer mijn coins op eind juni, hoeveel heb je er voor over en hoeveel heb je nodig, dan zorg ik dat ik extra coins koop :wink:

maar begrijp ik dan goed dat je door punten voo rcoins om te wisselen, premium kunt worden :think:

@oessie wrote:

maar begrijp ik dan goed dat je door punten voo rcoins om te wisselen, premium kunt worden :think:

Dat kan inderdaad. Maar dan heb je erg veel punten nodig: op server 1 is een coins ongeveer 1900 gB en je hebt er 30 per maand nodig om premium te worden (en te blijven). Dus 57000 gB per maand.

Je kunt ook coins kopen 10 coins voor 1 euro of 1,30 euro (afhankelijk van hoe je betaald).

Eerst ff douchen nu, daarna aubergines oogsten. Rest van de avond niets te doen. Komt goed uit, want ga naar een verjaardag vanavond :slight_smile:

Kan ik daarna mijn quest afronden :mrgreen:

Jeee, wat hebben jullie een hoop gekletst!!! Moest een hoop pagina’s doorspitten :lol:

Ik heb net de laatste mol uit m’n tuintje gejaagd… :lol: :lol: :lol:

Ik snap er echt niets van dat jullie niet kunnen stemmen, hier nog maar eens de link:

http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=edit&user=3742991

Micha, wat een mooi lijstje zeg :thumbup:

ik kan nog steeds niet stemmen plut

Hoe is het trouwens met jullie plut?

heb ook alles uit mijn tuin nu, alhoewel ik er net ook alweer onkruid bij kreeg, maar gelukkig centjes om die weg te halen…

nu ga ik eerst overal eens wat van opsparen.

Ik kan ook niet stemmen op jou Tuintje.

Misschien moet je eens contact opnemen met iemand van de site ??

Brr en heb spijt dat ik alweer die kunstmest heb gekocht :cry:

Heb namelijk nog maar Geld: 908,09 gB :cry: :cry:

romata ik heb nog minder geld!!

ennuh hoe vinden jullie mijn tuintje nu

http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3736047

Ziet er goed uit oessie :thumbup:

Zo! Jij hebt je tuin ook al leeg Oessie! Dat heb je snel gedaan!

't Gaat goed met ons, best druk met de twee kleinsten, maar ook echt genieten. Benthe rolt inmiddels alweer :shock:

Lief dat je het vraagt… ik hoop gauw weer eens bij het dec. topic te komen spieken :-*

Ik kon op de een of andere manier een hele tijd niet bij mijn tuintje komen :think:

Nu net pas voor het eerst weer in mijn tuintje geweest :mrgreen:

Jullie worden bedankt…uit nieuwsgierigheid ff gaan kijken en zit er nu al de hele avond achter :mrgreen: .

haha soleil:P dat heb ik nu dus ook ervaren :mrgreen: :lol:

wat een lieve avatar met die pei heb je overigens!! :inlove:

hier alweer naar leveltje uienteler :dance: en de eersrte klant van vandaag gehad. wel jammer dat de nieuwe versiersels zo duur zijn eigenlijk… kan inmens veel groenten klaarmaken maar meer klanten komen er niet van jammer genoeg. maar kan zo wel mooi sparen voor de quests alvast :mrgreen:

nog niemand actief? saai hoor :lol:

hier alweer druk aan het telen :stuck_out_tongue:

mijn tuintje is nu ook zichtbaar:) http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3745299

Ja ik ben er ook weer.

Leuk tuintje heb je :slight_smile:

Ik zal even stemmen :thumbup: