Molehill Empire deel 2 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

Zo quest 5 is voltooid, en m’n tuin staat vol aardappels.

Weltrusten en tot morgen :-*

hey hey

wauw mijn complimenten voor het lijstje!! wat ontzettend mooi zeg!!

jullie vroegen naar het mailtje:

De plaaggeest van elk rustig tuiniers bestaan is op jouw eigen verboden terrein gekomen. Er zit verdorie een mol in de grond! Neem actie of de schoft neemt het van je over!

moet zo werken dus heb er even wat dingen in gedaan die langer moeten… had ook wat paprikas klaar, heb er gelijk weer wat nieuwe ingedaan

De mol komt ook niet van mij Oessie. Vervelend dat je er één hebt. Ik krijg tot nu toe gelukkig alleen maar onkruid ff afkloppen.

Ik vind het ook een beetje zonde van mijn geld om iemand een mol te sturen (en bovendien ook niet zo aardig :mrgreen: ).

Nou, ik ben op de helft van mijn spinazie-quest. Maar nu ga ik eerst zaaien wat ik ook snel kan oogsten. Vanavond gaat de spinazie er weer in.

Ik ga even kijken of we weer kunnen stemmen :mrgreen:

Goedemorgen allen :wink:

Oessie, heb het even voor je opgezocht, maar jouw mol komt van het systeem en niet van iemand die je wilde pesten.

De mollen worden zowel door mensen gestuurd als door het systeem…Soms ontvang je een mol van het systeem inderdaad. Maar zover ik dit weet is dit maar heel erg weinig.

De mol die wordt gestuurd door het systeem heeft deze tekst

Onderwerp In hemelsnaam!!!

Tekst De plaaggeest van elk rustig tuiniers bestaan is op jouw eigen verboden terrein gekomen. Er zit verdorie een mol in de grond! Neem actie of de schoft neemt het van je over!

Als een speler je een mol stuurt ontvang je er eentje met deze tekst

Onderwerp Sabotage!

Een speler heeft je een mol gestuurd… Die kleine stiekemerd is al blij begonnen met het graven in je tuin!

Hieraan kun je dus herkennen of je hem van het systeem of van een speler krijgt.

:-*

@oessie wrote:

hey hey

wauw mijn complimenten voor het lijstje!! wat ontzettend mooi zeg!!

jullie vroegen naar het mailtje:

De plaaggeest van elk rustig tuiniers bestaan is op jouw eigen verboden terrein gekomen. Er zit verdorie een mol in de grond! Neem actie of de schoft neemt het van je over!

moet zo werken dus heb er even wat dingen in gedaan die langer moeten… had ook wat paprikas klaar, heb er gelijk weer wat nieuwe ingedaan

Goedemorgen!

Ik ga zo maar eens naar mijn tuintje kijken… :wink:

Maar Oessie, dat is dan een mol die je van het spel hebt gekregen, niet van iemand anders. :slight_smile:

Zo ik heb weer 10-en uitgedeeld :dance:

Alleen Cynthia en Plut kon ik niet beoordelen. Dat zal wel hetzelfde probleem zijn als mijn tuin heeft.

ga ook even 10 en uit delen

zo gedaan :thumbup:

Hmmm, volgens mij kan er dus nog steeds niet op mijn tuin gestemd worden.

Hier is de link, misschien dat het nu lukt :think:

http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3738160

gelukt, ik heb gestemd :thumbup:

Het is mij nu ook gelukt!

Ik snap niet waar het nu aan ligt, bij mijn tuintje kan de een wel, de ander niet stemmen… :think:

@Janneke1976 wrote:

Hmmm, volgens mij kan er dus nog steeds niet op mijn tuin gestemd worden.

Hier is de link, misschien dat het nu lukt :think:

http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3738160

Jaaaaaaaaah :dance: :thumbup: :thumbup:

hèhè, eindelijk, al is dit niet echt mijn mooiste tuin :? .

Snap er dus echt niks van.

Cynthia, misschien moet je ook even je link hier neerzetten, dan lukt het misschien wel.

@mamma van sharondenise wrote:

Goedemorgen allen :wink:

Oessie, heb het even voor je opgezocht, maar jouw mol komt van het systeem en niet van iemand die je wilde pesten.

De mollen worden zowel door mensen gestuurd als door het systeem…Soms ontvang je een mol van het systeem inderdaad. Maar zover ik dit weet is dit maar heel erg weinig.

De mol die wordt gestuurd door het systeem heeft deze tekst

Onderwerp In hemelsnaam!!!

Tekst De plaaggeest van elk rustig tuiniers bestaan is op jouw eigen verboden terrein gekomen. Er zit verdorie een mol in de grond! Neem actie of de schoft neemt het van je over!

Als een speler je een mol stuurt ontvang je er eentje met deze tekst

Onderwerp Sabotage!

Een speler heeft je een mol gestuurd… Die kleine stiekemerd is al blij begonnen met het graven in je tuin!

Hieraan kun je dus herkennen of je hem van het systeem of van een speler krijgt.

:-*

Dan heb ik er al 2x eentje van het systeem gehad :? Dat vind ik niet heel erg weinig :naughty:

Maar fijn om te weten dat niemand’m naar mij gestuurd heeft :mrgreen:

Goedemorgen trouwens 8)

Janneke: ik heb ook gestemd :thumbup:

Ik heb nu ff sla staan: was wat laag geraakt door wat klanten. Straks weer goudsbloem voor mijn quest: deze moet iets sneller dan de spinaziequest :wink:

hoezo verslaafd, zit op mijn werk, en zit maar met mijn groenten in mijn hoofd :wall:

@oessie wrote:

hoezo verslaafd, zit op mijn werk, en zit maar met mijn groenten in mijn hoofd :wall:

:lol:

Die fase heb ik ook gehad. Nu plant ik voordat ik na mijn werk ga alleen maar dingen die minstens 8 uur duren, dan is de kans kleiner dat ik in de pauze nog ff snel inlog :wink:

Hoewel dat nog steeds wel eens gebeurd als ik weet dat die ochtend een langgroeier volgroeid is :oops:

zo herkenbaar :mrgreen:

Ff bijlezen dacht ik nou dat gaat hem niet worden vanaf lanzarote dus!!!

Ff snel in mijn tuintje geweest, zie dat mijn level geupgrade is en mijn groeiers lekker gaan! Ka bedankt he!!

Ik gaat nog ff planten en weer de zon in!

hey dames!! stelletje kletstantes haha:D

ik ben ondertussen ook gepromofeert tot tomatenteler:) Aantal onkruidjes kunnen verwijderen. komt allemaal goed :mrgreen:

maar moet wel zeggen, julie hebben me een verslaving gegeven zeg!!

had nog even wat vraagjes :oops:

hoe krijg ik mn tuintje zichtbaar?

en waar vind ik die quests waar jullie het over hebben?

als ik op F5 druk dan gaat mn tuintje raar doen… alle onkruid en rotsen enzo komen over heel de tuin, als ik dan opnieuw inlog is het wel weer goed maar wel irritant. ligt dat nou ana mijn pc of kennen jullie dit?

ooh en nog iets: ik kon nu wel stemmen op de link van janneke die ze als laatst hier gaf. verder pluto& cyntia kan ik niet stemmen

die guests krijg je vanzelf, geloof eerste pas bij level 5 :think: , die komen dan bij je systeem berichten te staan