Molehill Empire deel 2 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

@mamma van sharondenise wrote:

@Cynthia wrote:
Ik heb het op het forum gevraagd over het niet kunnen waarderen van enkele tuintjes. Ik hoop dat ze iets weten. :wink:

Kunnen jullie nu wel op de mijne stemmen of nog steeds niet?

Janneke, Plut en jijzelf Cynthia doen het niet in ieder geval.

Ja, bij jou nu wel! Heb je wat veranderd?

@Cynthia wrote:

@Cynthia wrote:
Ik heb het op het forum gevraagd over het niet kunnen waarderen van enkele tuintjes. Ik hoop dat ze iets weten. :wink:

Kunnen jullie nu wel op de mijne stemmen of nog steeds niet?

Janneke, Plut en jijzelf Cynthia doen het niet in ieder geval.

Ja, bij jou nu wel! Heb je wat veranderd?

Nee niets maar bij jou lukt het nu ook.

Cynthia ik heb via de link van het forum wel op je tuintje kunnen stemmen.

Volgens mij heb je hier een andere foto erop staan of niet?

Is wel hetzelfde, vreemd hoor.

Plut en janneke doen het nog steeds niet.

Ik heb toch stemmen gekregen, dus waarschijnlijk kan het wel, maar niet door iedereen.

Strangeā€¦

Janneke, ik heb wel kunnen stemmen hoor! Meteen maar een 10 :wink:

Ja, dat begreep ik van iemand van dat forum daar ook! (hoe laat ik zo veel mogelijk mensen op mijn tuintje stemmen, hahaha!)

Ik heb idd een nieuwe foto gemaakt toen ik mijn tractor had. :slight_smile: Wist niet dat de link toen anders werdā€¦ :think: Misschien een tip voor de anderen waar niet op gestemd kan worden: even een nieuwe foto maken en de link door geven!

Zo heb ff wat spinazie geplant, want moet er 3000 hebben :shock:

@Janneke1976 wrote:

Ik heb toch stemmen gekregen, dus waarschijnlijk kan het wel, maar niet door iedereen.

Strangeā€¦

Mij lukt het nog steeds niet erg vreemd inderdaad.

Dus als je een nieuwe foto maakt verandert de link. Dan zal ik dat morgen even veranderen, bij de nieuwe ronde. Nu ziet mijn tuintje er toch niet uit met al die spinazie.

@Cynthia wrote:

Ja, dat begreep ik van iemand van dat forum daar ook! (hoe laat ik zo veel mogelijk mensen op mijn tuintje stemmen, hahaha!)

Ik heb idd een nieuwe foto gemaakt toen ik mijn tractor had. :slight_smile: Wist niet dat de link toen anders werdā€¦ :think: Misschien een tip voor de anderen waar niet op gestemd kan worden: even een nieuwe foto maken en de link door geven!

Ik heb al een paar keer een nieuwe foto gemaakt, maar mijn link is nooit veranderd :eh: Misschien alleen als je ondertussen Premium geworden bent ofzo? :think:

deel 2 al :shock: wij zijn erg :oops:

Nou ja MELD dus :mrgreen:

gaaf kijstje trouwens, ga weer even een rondje stemmen :smiley:

En we zitten al op pagina 3 :shock: stelletjes kletsers :mrgreen: :thumbup:

Meld!!

Mooi lijstje zeg! Erg crea!

Ik denk ga nog ff gauw spinazie planten voor de questā€¦ Beetje jammer dat ik morgen moet werken en voor mn werk de spinazie nog niet klaar isā€¦ Helaas dan morgenavond maar weer aan de gang. Nog ff 10 minuutjes wachten op mn paprikaā€™s die staan er ook nog, nog ff spinazie planten en dan lekker naar mn mandje!

Krijg alweer bijna een level erbij! :dance: Nog maar een paar puntjes!

Ik wacht nog 45 minuten op mijn goudsbloemen. Maar dat geeft niet: het is WEEKEND! :mrgreen:

Ik wens iedereen een groeizaam weekend :wink:

@Szus wrote:

Ik wacht nog 45 minuten op mijn goudsbloemen. Maar dat geeft niet: het is WEEKEND! :mrgreen:

Sttt... Ikke nog niet... :roll:

Zo heb nog ff gezaaid en ga nu mn mandje in.. wekkertje gaat alweer te vroeg!

Een groeizaam weekend! :-*

Over 45 minuten krijg ik de tomatenquest die voltooi ik even en dan gaat ik echt :zzz: :zzz:

Morgen staat de eerste alweer rond half 7 naast mā€™n oor te brullen.

En ik slaap ook al niet meer zo lekker de laatste tijd. niet zo raar als je mā€™n buik ziet :oops: :inlove: .

:-*

Over 45 minuten krijg ik de tomatenquest die voltooi ik even en dan gaat ik echt :zzz: :zzz:

En ik slaap ook al niet meer zo lekker de laatste tijd. niet zo raar als je mā€™n buik ziet :oops: :inlove: .

Half 7? Kun je die kinderen niet vertellen dat het dan nog nacht is?

Kan me voorstellen dat je niet zo comfi meer slaapt tegenwoordig. Maar het is voor een goed doel :mrgreen:

Nog 12 minutenā€¦ :angel:

Truste ā€¦ of goedemorgen :lol:

@Szus wrote:

Half 7? Kun je die kinderen niet vertellen dat het dan nog nacht is?

Kan me voorstellen dat je niet zo comfi meer slaapt tegenwoordig. Maar het is voor een goed doel :mrgreen:

Nog 12 minutenā€¦ :angel:

das de jongste die begrijpt dat denk ik niet. Ik neem hem altijd nog een uurtje in bed. Sinds het de zomertijd is hij altijd vroeg wakker.

Logisch hij ziet dat het licht is dus wil die er uit.

Sharon is al 8, die smeert zelf een broodje sā€™morgens vroeg en gaat dan rustig een tekenfilmpje kijken. heerlijk grote kids die al zo zelfstandig zijn :thumbup: :lol:

Maar al met al sta ik 7.00/7.30 toch wel uit bed hoor.

maar gelukkig moet Sharon altijd op zaterdag naar de scouting dus dan kan ik samen met Yari om een uur of 10/11 nog even een uurtje gaan liggen.

@Szus wrote:

Truste ā€¦ of goedemorgen :lol:

Truste, ik moet nog 20 minuutjes wachten.