hehehe leuk he om opnieuw te beginnen en te weten hoe en wat
joepie, ik heb mijn eerste quest voltooid :dance:
Waar gebruik je notities eigenlijk voor?
Ik heb die een tijdje gebruikt om alle prijzen van de producten in te zetten.
Gebruik ik nu niet meer, aangezien die prijzen toch altijd veranderen.
Clari wij hier ook :dance:
Ik gebruik m ook niet hoor, had laatst een kladblokje hier bij de pc liggen… Optellen hoeveel ik in totaal nodig had om alle klanten weg te werken maar daar is geen beginnen aan. De volgende dag staat er weer een rij!
Ik ga der nu alle Quest inzetten :mrgreen:
Makkelijk hoef ik niet elke x in mijn kladblok te spieken :shifty:
das een goed idee, ik lees het nu steeds terug hier in dit deeltje van KOK
zo mijn spinazie is bijna klaar… dan doe ik nog even wat tomaten en wortelen, want heb ook mijn volgende guest nummer 4 gekregen
wanneer krijg je de eerste quest?
Vinden jullie de prijzen op de markt niet belachelijk laag? Als je die vergelijkt met de boerderijprijzen…
@ikke wrote:
Vinden jullie de prijzen op de markt niet belachelijk laag? Als je die vergelijkt met de boerderijprijzen…
Ja vind ik ook.
de 1ne x verkoop ik me radijzen bijv voor 24 2 minuutjes later staan ze erop voor 20 :wall: :wall:
Kan iedereen mij even een beetje sponseren :mrgreen: :mrgreen:
Pff word knettergek van dat gespaar ( 2de tuintje )
En zal je vertellen heb pas Geld: 13.795,95 gB :?
Oogst me heel de dag suf aardbeien/tomaten/radijzen om maar wat geld bij elkaar te krijgen :wall:
nou vind dat jullie nog aardig wat geld hebben zeg!! bij mij gat het echt heel langzaam.
@oessie wrote:
nou vind dat jullie nog aardig wat geld hebben zeg!! bij mij gat het echt heel langzaam.
Oessie aangezien ik 90.000 moet hebben moet ik ook nog heel erg lang sparen, en heb ik ook heel erg weinig.
Hoeveel heb jij ?
4520 :oops:
is in iedere geval meer dan mij
In het begin heb je altijd weinig geld…
Ik heb nu iets meer dan 21000 maar voor de derde tuin toch nog 69000 nodig… En dan duurt sparen lang! zucht
Ik merk dat het geld sparen met een tweede tuintje heel veel sneller gaat. Alleen een beetje jammer van de quests, want ik kan volgens mij best wat verdienen met 5000 stuks spinazie… :?