Is deze link wel goed?
http://s2.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=4716461
Oessie, jammer dat je geen bananen uit eigen tuin mee kunt nemen voor de aapjes :lol: Veel plezier vandaag, ondanks de regen.
Groetjes!
@Elka wrote:
Is deze link wel goed?
http://s2.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=4716461
Oessie, jammer dat je geen bananen uit eigen tuin mee kunt nemen voor de aapjes :lol: Veel plezier vandaag, ondanks de regen.
Groetjes!
Heb je iets veranderd aan die link, of aan je instellingen? Want ik kon bij de eerste dus niet stemmen en bij deze wel… :think:
Ik ben druk met de tuintjes en ben af en toe het overzicht een beetje kwijt. Nu wil iedereen ineens courgettes! Nou, ze kunnen lekker lang wachten, want het duurt eeuwen voordat die rijp zijn… :?
Ik heb nu de link gebruikt die je krijgt als je de kabouter aanklikt. Hiervoor had ik de link gepakt van de aanpassing en die werkt blijkbaar niet.
Bedankt voor het stemmen trouwens. Ik heb net ook een heel rondje gemaakt.
Groetjes
Elka hij doet het!
Heb gestemd voor je :mrgreen:
Ik heb ook gestemd… Net even spinazie gepoot, heb ik de komende 9 uur tuin-vrij haha!
Hier ook een tuinverslaafde.
Hier gaat de de pc s´morgens vroeg al aan om 5 uur om te gaan oogsten en zaaien. (manlief moet dan gaan werken )
Mis alleen mijn waterhulpje Ben nu weer lang bezig om alles water te geven
Zou ik ook op het lijstje mogen en zoja hoe wat en wie
Eens even kijken dan. Als jullie via deze link naar mijn tuintje gaan, kunnen jullie dan wel stemmen?
http://s2.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=4715335
ja ik kan stemmen
Ik ben net begonnen aan de tomatenquest.
Cynthia, ik heb gestemd!
Ik ben net weer een nieuw tuinte begonnen op server 1. Er staat dat je maar 1 account mag hebben, maar is dat per server?
Ik heb voor de zekerheid de gegevens van mijn dochter maar gebruikt.
Je mag 2 accounts hebben op 2 verschillende servers.
Heb je toch 2 accounts op 1 server dan moet je dat even op het forum aangeven. (meerdere accounts op 1 ip adres)
Dan is er niets aan de hand.
Je mag ook niet met elkaar handelen. dus ook geen contracten versturen.
Gewoon berichten sturen mag wel.
Dus een familielid dat op de zelfde server speelt, maar op zijn eigen computer met hetzelfde internetabonnement dat moet je melden?
Iedereen die vanuit jou huis molehill speelt want je hebt namelijk maar 1 ip adres. ook als je achter een router zit. Vandaar dat je het moet melden.
Mijn man zit bijv ook op server 1 net als ik. dus dat heb ik gemeld op het forum. Echter heb ik ook een tuintje op server 2. Dit hoeft niet gemeld te worden omdat je toch niet onderling kan handelen van server 1 naar server
2
Snap je het nu?
Yep! Ik heb me net keurig aangemeld. Ik sppel nu ook onder kabouter Stan mee :lol:
Maar mag ik dan wel op de markt van elkaar kopen? ( sorry ben blond)
Nee, zelfs ook niet op de markt. GEEN enkele handel is toegestaan onderling op 1 ip adres.
OK, dat is duidelijk. Dank je!
zoo ben ik weer ff… ik ben me nu aan het bezig houden met de tomatenquest… en ben inmiddels al uhmmm wat was je ook al weer als je courgettes en dinges kon poten??
naja… ik vind het wel grappig, maar het duurt allemaal zoooooo lang…
Ik wijs trouwens heel veel van die 'klanten’af… af en toe belachelijk wat ze willen betalen voor een hoop zuts… nee echt niet, dan pleur ik het wel op de marktplaats…
Er biedt op dit moment iemand in totaal 44000 wortels te koop aan op de marktplaats. :shock:
Wat gaat er in zo iemand om vraag je je af :think:
whahahaha, het is wel fijn dat je zelf kunt aangeven hoeveel je afneemt. als jij er maar 2 wil dan kan dat ook… (heb ik af en toe al met 100 stuks, die in 5 of meer delen gekocht worden… al die berichtjes die je dan hebt… :roll: )
Ik zit nu te wachten of iemand 9 sla wil kopen van kabouter Stan. Ik had nog maar 0,08 cent over en als ik 9 sla op de markt verkoop, moet ik 7 cent commissie betalen. Als die sla verkocht is heb ik weer meer commissiegeld om mijn marktkraam te vullen.
Dat is toch wel grappig als je een tweede tuintje begint. Bij mijn eerste tuintje vond ik het “eng” om iets op de markt te zetten en nu loop ik met centen te priegelen om zo snel mogelijk verder te komen. Ik iedergeval zit er in Stan’s tuin nu meer actie.
Mijn eigen tuin zit vol met tomaten :mrgreen: