molecaten park bosbad hoeven

wie kent dit vakantiepark?

en wat waren jullie ervaringen hiermee?

hoi

wij zijn er jaren geleden geweest

hebben toen in het hoogseisoen 3 weken op het kampeer terrein gestaan met onze caravan.

Vindt het waterpark super ook een hele leuke speeltuin en ook leuke animatie het enigste min punt vondt ik toen dat je voor de binnenspeeltuin apart entree moest betalen als gast op het park.

De tioletgebouwen waren netjes en voor de rest een prima park

bedankt voor je reactie!

de binnenspeeltuin zullen we zoiezo niet nodig hebben denk ik. sophie is meer van zand en water, en mijn nichtje is nog te klein voor een binnenspeeltuin.

Hoi,

Wij zijn net terug van een midweekje daar. We zaten in het park van Hoogenboom maar dat zit eraan vast en je maakt gebruik van de zelfde faciliteiten.

Binnenspeeltuin kost idd geld maar is maar 3 euro en is wel groot. Dus voor een keertje als het slecht weer is gaat het wel.

Buitenspeeltuin is er mooi en grootm, net als waterpark. Jammer is wel dat hjet in het najaar dicht is. Speeltuin wel open, maar bv treintje, waterfiets enz was niet meer open.

Binnenzwembad is erg klein en oud. Animatie was leuk, kindjes konden knutselen en dansen enz. Eten was niet duur maar ook niet echt super. Duurde erg lang voordat het klaar was, we waren met 3 in totaal in het restaurant maar moet wel zeggen dat het de laatste week was en dan gingen ze dicht.

Hopelijk heb je er wat aan. Heb je vragen hoor ik het wel.

Gr karin