mogelijkheden om foto van de computer naar telefoon sturen??

nou, dat is mijn vraag dus, is het mogelijk om via een (gratis/voordelige) website een foto naar een mobiele telefoon te sturen??

ik heb namelijk een heerlijk eenvoudige telefoon zonder poespas, maar manlief in het buitenland kan wel foto`s ontvangen, dus ik wilde hem eigenlijk een foto van de kids van vandaag sturen…

Heb je bij je telefoon geen kabel gekregen om 'm aan de computer te kunnen hangen? (bijv USB - mini USB)

ik kan geen foto`s maken/ontvangen met mijn telefoon, en wil graag een foto van de comp naar de telefooon van manlief sturen…

Kan je man email ophalen met zijn telefoon? Dan kun je 'm gewoon mailen.

@Fietje wrote:

ik kan geen foto`s maken/ontvangen met mijn telefoon, en wil graag een foto van de comp naar de telefooon van manlief sturen…

Ah ik dacht dat je met je telefoon wilde versturen, maar eerst iets van je pc op je telefoon moest zetten… sorry verkeerd begrepen.

@Cynthia wrote:

Kan je man email ophalen met zijn telefoon? Dan kun je 'm gewoon mailen.

nee ik geloof niet dat hij dat kan…

ik weet dat ik een aantal jaar geleden vaak smsjes verstuurde via een gratis website, dus ik was in de veronderstelling dat je dat inmiddels ook wel met foto`s zou moeten kunnen…

maar misschien kan dat wel gewoon helemaal niet…

weet het niet zeker maar als je hi hebt. Kun je via de site mmsjes versturen misschien dat je daarbij ook foto kunt toevoegen :think:

@mariska89 wrote:

weet het niet zeker maar als je hi hebt. Kun je via de site mmsjes versturen misschien dat je daarbij ook foto kunt toevoegen :think:

Klopt als je Hi heb , dan kan je dus 15 gratis mmsjes en 15 smsjes sturen per week