Moet je na een miskraam naar de gyn?

Ja, dat snap ik ook nooit, zu kunnen toch op een termijnecho heel goed zien hoe ver je bent? Heb ook nooit gewacht hoor. En of het goed is voor je baarmoeder, daar zijn de mening ook over verdeeld. Ik heb ook 3 miskramen gehad. na de 1e miskraam werd ik na 2 maanden weer zwanger, dit werd een miskraam. Na de 2e miskraam heeft het een jaar geduurd, toen weer een miskraam. Ze zeggen weleens dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam, dus die kans laat ik niet liggen :lol:

(we zullen volgende week zien of dit het geval is deze keer)



Nienke

@Goudvis wrote:

ik kreeg na mijn ma ook een controle echo ik kreeg na de curretage een bloeding en had gelijk erna weer een normale cyclus.

als het bloeden is afgelopen kun je gewoon gaan klussen, wat ik wel heb gedaan tussendoor is een test om te testen of het hcg al uit het lichaam was, zodat je niet gaat twijfelen of het nou nog van de ma was of van een nieuwe zwangerschap.




Hmm, dat is misschien wel een goeie, nu nog even testen of alles wel weg is. Bedankt voor de tip! :thumbup:

@nienke2 wrote:

Ja, dat snap ik ook nooit, zu kunnen toch op een termijnecho heel goed zien hoe ver je bent? Heb ook nooit gewacht hoor. En of het goed is voor je baarmoeder, daar zijn de mening ook over verdeeld. Ik heb ook 3 miskramen gehad. na de 1e miskraam werd ik na 2 maanden weer zwanger, dit werd een miskraam. Na de 2e miskraam heeft het een jaar geduurd, toen weer een miskraam. Ze zeggen weleens dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam, dus die kans laat ik niet liggen :lol:

(we zullen volgende week zien of dit het geval is deze keer)



Nienke




Ik zal voor je duimen Nienke! :thumbup: :thumbup:

:hug: voor de mk.





Daar integen zeggen ze dat je na een mk juist vruchtbaarder bent…



hier het bewijst, ik was meteen na mijn mk zwanger van nic.olai.



suc6 meid!

Hielden jullie trouwens “last” ( 't is natuurlijk niet echt last) van tintelingen in de borsten na jullie miskraam?



Merk het nu sinds een paar dagen. Vreemd, meestal alleen vlak voor mijn ongie of zwangerschap. :?

Hier voor Aniek en tussen de kinderen in, in totaal 5 miskramen gehad.



De eerste keer in januari 2003 met 6 weken zwangerschap…



Toen in mei was ik weer zwanger, dit kindje zijn we met 16 weken zwangerschap kwijtgeraakt en daarvan ben ik gecurreteerd (ik wist niet dat het ook gewoon geboren mocht worden, slecht voorgelicht, veel verdriet van gehad) Toen was ik 3,5 maand erna zwanger van Aniek, 4 maanden na haar zwanger van Peter.

Toen Peter 6 maanden was, weer zwanger, met 6 weken en 3 dagen ongeveer een miskraam, direct erna weer zwanger, wederom een miskraam en echt bizar… 2 dagen overtijd, testen, test positief, 3 uur later vloeien als een rund en huppa… :cry:

Toen hoefde het voor mij even helemaal niet, ik was er klaar mee.

Maar toen werd Peter 1 en kriebelde het langzaam weer.

Het kon echter nog niet, we zouden verhuizen, 10 maanden een beetje tactisch geklust en toen in september zwanger geraakt, begin oktober een miskraam en toen was er geen touw meer aan mijn cyclus te knopen, bleek ik weer zwanger, dachten ze dat ik een MA had, maar ik was erg zeker van mijn gevoel en nu hebben we Michel :inlove:



Het kan dus wel, direct erna weer zwanger worden en geen miskraam is hetzelfde…

Ik heb 2 x gehad dat ik de maand na de miskraam niet ongesteld werd en prikkende borsten had, maar niet zwanger was.

Je kan echt alles voelen wat je ook voelt als je zwanger bent, als het misgaat zitten er wel allerlei hormonen in je lijf die de ene keer sneller weg zijn als een andere keer.



Ik wens je, heel snel, een klein mensje :-* :pray: