moet je haar niet verschonen?

want ze stinkt…

Sal heeft nogal last van winderigheid en krampen. Ze stinkt dan echt heel erg en als ze bij iemand zit wordt er direct geroepen dat haar luier vol zit. Wat niet zo is want ze poept maar een keer per week. Hoe kan dat? Niet alleen vanwege de geur maar ook met die krampjes. Heeft dat met mijn voeding te maken ofzo? Ik herken het van de anderen niet.

Ow hier ook hoor, en nog steeds.

Mijn dochter die poept dan wel elke dag, maar soms laat ze ook scheetjes en die kunnen stinken niet normaal :mrgreen:.

Word dan hier ook geroepen volgens mij heeft ze gepoept hoor haha…

Krampjes herken ik niet :hug:

Herkenbaar…vooral Eli had daar last van…die BV-aroma-scheten blijven ook zo lekker hangen in die luiers…maar het was vaker vals alarm dan echt…

Van Jo weet ik het niet meer…die zal het vast ook gehad hebben.

Ik keek op het laatst alleen nog maar even in de luier (bij de billen) en dan merk je snel genoeg of er wat in zit…

Irritant is het wel…vooral als je het 15 minuten later weer ruikt…

Eli doet het nog steeds…kan Jo maar zelden betrappen op een scheet,maar Eli tettert er nog steeds goed op los soms…

Krampjes kunnen idd veroorzaakt worden door wat JIJ eet ja…maar ja, dat is niet altijd makkelijk om daar achter te komen.

Misschien eens even bijhouden op dagen dat ze veel stinkt,wat jij die dag en dag ervoor op had? Misschien zie je er een patroon in…kruiden,kolen,sterke voedingsmiddelen (uien,knoflook,peper).

Geen idee wat nog meer aanzet tot krampjes…veel melkproducten misschien?

Bepaalde fruit? Citrusfruit bijvoorbeeld?

als ik iets minder gezond gegeten heb (patat ofzo) dan stinkt mijn moppie ook wat erger…en voor de rest laat zij gewoon lekkere scheten :sick: :mrgreen: :mrgreen: en poepte ze altijd 1x per week…maar sinds we begonnen zijn met bijvoeding a la rapley verschilt het per dag…ene keer zit er 2 dagen tussen en dan weer wat langer en of korter…kan dr geen peil optrekken…t kan iig geen kwaad :slight_smile:

hier was het idd vooral ook in de periode dat ze langer tussen 2 poepluiers hadden zitten…

Onze oudste had eigenlijk elke dag wel een luier vol dus daar geen last van. De middelste liet er ook gerust een week tussen en die kon behoorlijk stinken. Op een gegeven moment keek ik idd alleen langs de luier.

De jongste had er op een bepaald moment soms wel 2 week tussen zitten toen hij alleen bv kreeg! Oef dat ontnam je afentoe de adem :sick:

Later met de bijvoeding werd het minder zodra ze dagelijks poepluiers gingen produceren… die stonk dan ook behoorlijk :wink: maar dat was na het verschonen wel over :thumbup:

nano poepte ook eens per week maar liet scheten die het hele huis zo ongeveer vergiftigde…

je hebt er verder niets aan, maar hier was het dus ook zo.

Zelfs Rijn, met de fles, stinkt zo verschrikkelijk soms!! :mrgreen:

hier ook n stinkend kind hoor

ze kan beter poepies laten dan papa :lol:

Misschien komt het ook een beetje doordat de ontlasting lang in de darmen blijft, dan gaat het misschien meer stinken. :think: