Moet ik nu de vk bellen?

Heel de dag heb ik al een constante kramp in mijn buik, doet echt pijn en als de baby beweegt dan schieten de tranen in mijn ogen. Is dit normaal als je 40 weken zwanger bent of zal ik voor de zekerheid de vk even bellen?

Ik heb het echt al de hele dag maar het lijkt wel pijnlijker te worden.

ik zeg altijd maar bij twijfel vk bellen!!! al is het maar voor je eigen gemoedsrust!

Ik denk dat ik even zou bellen. Maar heb bij alle 3 de kids de 40 weken nooit gehaald en wist eigenlijk meteen dat het begonnen was.

Ik zou inderdaad de vk even bellen, ik hoop voor je dat dit ‘gewoon’ het begin van de bevalling is :-* .

Misschien even lekker een hete douch nemen en even aankijken??

Mocht het daarna nog pijnlijk zijn gelijk even bellen!

Waar zit de pijn precies?? :-*

Heb je al gebeld? :-*

Ja ik heb gebeld. Ze zegt omdat de baby dus echt heel laag zit doet het pijn als hij beweegt. Die krampen die ik heb zijn sterke voorweeen en de baby raakt daarvan gestressed… dus beweegt daardoor ook meer!

We hebben afgesproken dat ze morgenochtend even langs komt om bij me te kijken.



Ik had vandaag al een paar keer gedouched omdat dat de scherpe kantjes van de pijn afhaald en nu adviseerde ze me om een kruik tegen mijn onderbuik aan te leggen en lekker op bed iets voor mezelf te gaan doen.



Ik ben toch wel blij dat ik gebeld heb…

Nou idd bellen geeft vaak weer een stukje rust voor jezelf.

Dus lekker je bed in duiken met kruik en een boekie.

En wie weet is van daag voor jou DE dag :-*

owh tama… goed dat je gebeld hebt en misschien is het idd wel het begin… :hug:

Gelukkig heeft ze je een beetje gerust kunnen stellen! :hug:



Goed idee trouwens van die kruik, mijn onderbuik heeft het zo te verduren nu! Heb veel harde buiken en de laatste dagen veel striae bijgekregen dus mijn huid en spieren daar zijn heel erg geprikkeld/gevoelig… :? Ik ga dus ook lekker even met een kruik op schoot…



Rustig aan he meis :-*

Goed dat je hebt gebeld … :thumbup: Hopelijk gaat het vannacht wat beter!

Of het is natuurlijk al jou dag morgen :inlove: :inlove:







Met Kevin had ik het namelijk ook, was met kerst, ikke bellen …

Bleek dat Kevin ook zover was ingedaald dat de pijn bleef!