Moet ik hier gebruik van maken?

6 september word Riley 1,5 jaar.

Hij loopt nu heel vaak zonder luier rond. (kiezen doorkomend, en dus rode billen wat veel pijn doet), dit wel met risico (vloerbedekking).



Nu lijkt het (dus zeg niet dat het zo is.), dat Riley bewust is van het plassen.

Hij zet er druk achter, gaat er echt voor staan… moet ik hier gebruik van maken met een potje?

waarom geef je het geen kans ?



zie je dat het toch to mutch voor hem is dan heb je het toch geprobeert !

Ja inderdaad, ik wil hem hier heel graag in stimuleren, maar niet TO much zeg maar, dat hij straks afkeer krijgt tegen zijn potje. Hij heeft er even opgezeten met broek aan en luier :roll: :lol:

geef toch niks , een klein begin is het halve werk… rustig aan , observeer hem , misschien lukt het , miss ook niet …

Ik heb wel het gevoel dat hij het enigsinds weet dat hij plassen moet.

Maar niet waar, dus dan maar laten lopen…

Straks maar even zonder luier, kijken wat hij doet.

ben benieuwd joh ! :thumbup:

@nathaliehvdominique wrote:

ben benieuwd joh ! :thumbup:


Hij weet het principe… haha, plassen … hahahaa :lol:

Hij ging net op het potje, ik zeg plas maar, en wat doet ie, plassen…naast het potje!! :doh: :lol:

hahahahaha hij moet nog ff leren mikken !!



nou niet gelijk alles van em verwachten he :wink: :mrgreen:

Nee inderdaad, hij is al vrij vroeg. Dus ben al trots, doekjes in aantocht… :lol: Hij keek wel heel trots van ‘Kijk ik doe wat jij zegt’… :mrgreen:

maar laat je hem staand plassen :shifty:

Nee hij zit op het potje, maar hij staat zelf, zittend ook… weet niet. Ik zette hem net gewoon op het potje.

dan moet je wel zelf ff zn slurfie tussen zn benen door naar beneden dirigeren :lol:

Ja doe ik ook, hij doet het zelf ik zeg ‘Piemel in’, en doet hij ook wel, maar plassen daar op doet hij niet, hij loopt met zijn potje op zijn hoofd, en gebruikt het als stoel.

:lol:

bij ons helpt het ook om Jaydens lievelingsknuffel te laten kijken bij het plassen :slight_smile: of iets wat hij leuk vindt, een cadeau wat hij net gekregen heeft ofzo, of zijn armband, of horloge, of iets anders stoms :lol:

ik zou het ook langzaam aan kijken wat hij wil, mijn jongste was ook heel vroeg, maar voor haar eerste verjaardag wilde ze al op het potje , maar toen ze lopen kon net na haar eerste verjaardag toen moch ze op het potje, en meteen was ze zindelijk,



en snachts was ze ook vrij snel erna zindelijk, ik geloof 1 jaar en 2 maanden



maar als ik nou naar een speeltuin ging of zo , dan denken ze minder aan plassen dan deed ik wel een luierbroekje aan ,maar gelukkig nooit geen ongelukjes



maar mijn jongste wilde alles doen wat d eoudste ook deed



ik begon meestal met elke 10 min vragen moet je niet even plassen , en vandaar gaat het meestal vanzelf :thumbup:

Bedankt voor de tips… Ik ga hier wat mee doen. (als Riley het toelaat hahaha)

:dance: 1x, klein plasje, hij ging daarna wel verder plassen op de vloer, maar dat papa zei ‘Plassen op het potje’ ging hij wel, toch klein beetje! :dance:

wow goed hoor! :dance:

goed zeg , :inlove:

vandaag plaste hij ineens (tegen de deur aan…), op het potje gezet. Hij was klaar, dachten we, maar op het potje ging hij verder plassen. Trots koppie! :inlove: