Moet het ff kwijt:'(

Vandaag is onze zoon jarig…3 jaar!!! Een week geleden hebben we een taart laten bestellen/maken bij bakkerij o***… Over & weer gemaild welk logo er op de taart moet want Bram wilde een Thomas de trein taart.

Kreeg een mail dat alle informatie goed over was gekomen & dat dus vandaag de taart voor ons klaar zou staan.

Komt mijn man vanmorgen bij de bakker…is er GEEN taart :shock: :snooty: :evil: :frowning:

Ze hadden de logo niet gekregen (zeggen ze!!!) terwijl ik een mail heb gekregen dat alles goed was…

Ik baal hier zooooo van :frowning: :frowning:

Srry ma moest het ff kwijt :oops:



Gr Suus

Oooo dat is balen zeg… :hug: (en je zou het eigenlijk niet verwachten van een bakker die zo goed aangeschreven staat he… ga ik uit van de O en de 3 sterretjes ;).



Toch gefeliciteerd met Bram! :-*



Taart bij de hema halen? Of zelf snel wat bakken van zo’n dr. Oetker mengding?

Gefeliciteerd met jullie zoon !!



Maar jeetje wat vervelend zeg !!

vooral als je toch al behoorlijk ver vooruit hebt besteld ook !!

Miss bij een andere bakker naar binnen lopen soms hebben ze een leuke taart op voorraad.

Wat een rare situatie? En las ze dan al zeggen niets gehad te hebben waarom namen ze dan geen contact op?

Wat een slechte service zeg :frowning:

Thnx voor de felicitatie’s :thumbup:



Had het nie verwacht dat dit kon gebeuren, heb de taart netjes op tijd besteld , een bevestigingsmail gekregen dat alles akoord was & dan is er gewoon GEEN taart :shock:

Snap ook niet dat ze nie ff gebeld hebben…telefoonnummer heb ik nl ook toegestuurd…



Idd zo maar ff naar de Hema of een andere bakker & dan maar geen taart met Logo :?

Ik zou met de mail terug gaan. en vragen waarom ze niet terug gebeld hebben…

En dat ze maar met een passende oplossing mogen komen!

Jij staat nu voor het blok…

Ik vind dat zij jou best een alternatief mogen aanbieden!

GRATIS :mrgreen: :wink:



Zo zou ik het echt doen… Maar ja heb dan voor dat ook wel weer een grote mond :oops:

Gefeliciteerd met jullie zoon, maar wat een tegenvaller zeg :hug: …



Kun je niet in de speelgoedwinkel een paar Thomas-treintjes kopen en die erop zetten, of ergens waar ze taartversieringen verkopen :think: ?

Is het toch nog een Thomas-taart :smiley: !



Fijne dag :thumbup: !!



Groetjes, Anne

Dat zat ik ook net te denken… mail meenemen, onder hun neus duwen en zeggen dat zij maar met een oplossing moeten komen.



Ze hebben toch een naam hoog te houden en slechte reclame op een forum is niet wat je wil toch :angel: :wink:

En ben het ook met nachtvlinder eens; de fout ligt bij de bakker, niet bij jou :? .

oooh wat balen zeg!!! Idd zou i ook met de mail die kant op gaan, ze lossen het maar op hoor.



GEFELICITEERD met je zoontje!!

In Hengelo was zo’n soortgelijk verhaal maar bij een andere bakker… Bakker W**** en ze waren het gewoon “stom vergeten”…



De bakker is direct aan het werk gegaan en ze hebben een uurtje later alsnog de taart gekregen… GRATIS met excuses…







Echt even op je strepen gaan staan!

Oh sorry… Gefeliciteerd met je zoontje! :hug: :-*

Aaaah nee… Wat erg!!! Ik zou inderdaad ook nog even terug gaan om te vragen wat ze aan alternatief voor je bieden.



Ik hoop dat jullie alsnog een heerlijke dag hebben…

Jeetje wat een domper!!! Ik zou ook terug gaan met de mail en van hun eisen dat ze het regelen. Ken de bakker niet (kom niet uit Enschede hè :wink: ) maar als het inderdaad een topbakker is, hebben ze wel hun naam hoog te houden.



Gefeliciteerd met Bram!!!

Thnx allemaal :thumbup:



Mijn man heeft bij dezelfde bakker een andere taart genomen (bibaboerderij) & moest ff de volle pond betalen…

Maar ik ben het er niet mee eens :evil: , heb al een boze mail gestuurd & denk dat ik maar met de bevestigingsmail toch even langs ga. Ik vindt dit geen stijl…

Maar we gaan nu ff lekker genieten van onze grote vent :inlove: Hij is helemaal in z’n nopjes, hebben een springkussen gehuurd dus hij vermaakt zich helemaal hahah



(k)Suus

van harte gefeliciteerd !

Ondanks de taart…



ik zou vandaag even lekker genieten,

en morgen gewoon persoonlijk langs gaan met de mail, en de bon van de andere taart…



het slaat idd helemaal nergens op…

van harte gefeliciteerd met je grote knul!

nu vandaag lekker genieten van de bibaboerderij taart, en morgen er even werk van maken.

Slechte service en reclame op deze manier!

zou ook terug gaan… en ik weet uit ervaring (zelf banketbakker) dat jij in zo;n geval echt wel snel een taart kunt maken hoor… is ook een kwestie van willen…