Maar waarom blijf je hem dan in bed leggen? Misschien slaapt hij wel in de box, misschien wel in de kinderwagen. Hij geeft toch heel duidelijk aan dat dit niet is wat hij wil. Geen aanval hoor, maar ik snap het echt niet.
En de osteopaat kan ook heel goed helpen. Weet je zeker dat er niet iets lichamelijks is?
Nog even een aanvulling: wij zijn met de darmkramp naar de chiropraktor gegaan, maar toen ze niet kon slapen naar de osteopaat (volgende keer meteen naar de osteopaat) en er zat echt een heleboel spanning in dat lijfje (zware bevalling gehad). Ze wou wel slapen, maar ze kon niet. Die behandelingen hebben toen echt heel goed geholpen. Je merkte aan alles dat ze veel en veel ontspannener was. Als jullie beiden in de stress zitten, kan hij die stress ook van jou oppikken en probeer maar eens in slaap te vallen als je gestresst bent. Mij lukt dat in ieder geval nog steeds slecht.
Mateo huilde 5 maanden lang en bleek toch echt iets lichamelijks te hebben…
Micah huilde ook veel, osteopaat kon niets vinden (en ben blij dat ik dat heb kunnen uitsluiten)…
Bakerdoek hielp bij Mateo wel, bij Micah niet…Micah werd verschrikkelijk pissig als hij niets kon bewegen…
Ik heb nu een bakerzak… :thumbup:
Hij slaapt nog steeds niet door, maar is echt een stuk rustiger…
Dit in combi met regelmaat, wat kindjes nodig hebben, gaat het hier een stuk beter…Nu nog slapen in de nacht, maar goed. Elk kindje is anders he…Ik word er ook helemaal gek van. Al ruim 7 maanden niet slapen, maar gek genoeg raak ik er aan gewend…
Wat vervelend allemaal zeg. Ik herken het wel een beetje. In het begin was er bij Noa niks te vinden wat op regelmaat leek. Ook het slapen ging ellendig. Ze was zo onrustig. Ik heb eens geprobeerd om een week binnen te blijven met haar om te zorgen dat ze geen prikkels kreeg van buiten het huis. Maar ook dat hielp niet. Tot ik naar de osteopaat ben geweest. Er bleek iets in haar nekje niet lekker te zitten. Hij heeft het verholpen en we kregen een ander kind mee naar huis. Nog wel snel onrustig, maar het slapen ging beter.
Dat ritme heeft heel lang op zich laten wachten, maar uiteindelijk is het er (meestal). Ik weet nog wel dat ik dacht dat ik het had (voor 2 dagen) en dan begon de ellende weer opnieuw. Wat een frustratie was dat zeg. Noa is wel een kindje dat niet zoveel slaap nodig heeft.
Ik vind het wel raar dat Senne na zo’n lange slaap van 13.00 tot 16.00 nog moe is. Dan zou ik bijna denken dat er iets anders aan de hand is.
Maar goed, ik zou eens gaan kijken bij de osteopaat. Misschien helpt het, en wat valt er te verliezen?? Zo is het ook niks.
hooo help dat slechte slapen komt me hier bekend voor :? sil was een huilbaby die echt alleen stijf in mijn armen in slaap te krijgen was, en dit heeft laaaaaang geduurt voor dat over was en ook wij hadden alles geprobeert (laten huilen heeft geen zin hij schreeuwde net zo lang tot ie flauw viel, inbakeren werd ie helemaal niet goed van, sussen en weglopen waar dient het voor? enz enz enz) dus meis ik heb geen tips voor je alleen zorg dat je je rust neemt op welk tijdstip van de dag dan ook, als het kan gaan liggen!
Senne moet vandaag weer naar de kinderarts, hij had onlangs (goeie week geleden) artritis in zijn rechterknie,…
Daarvoor verbleven we ook een weekend in het ziekenhuis.
Nu was dat weg maar sinds gisteren heeft hij het in zijn linkervoetje! :?
De kinderarts denkt nu aan een reumatologische aandoening,… deze namiddag krijgt Senne een paar bloedonderzoeken en hopelijk weten we vanavond dan meer! .
Nu denk ik ook aan zijn moeilijk slapen, het arme ventje heeft hier misschien al langer last/pijn van en kon eventueel daardoor moeilijk slapen!
Dit wilde ik jullie toch even zeggen,… ik laat zo snel mogelijk nog iets weten! :-*