moeilijk in slaap kunnen komen

Ryan kan heel moeilijk in slaap komen…

Hij slaapt beneden in kinderwagen overdag, want bed gaat helemaal moeilijk

Als ik mt m loop met kinderwagen geen probleem, maar gaat ook niet lang meer duren voor hij er niet meer in past…

Iemand tips!

Heeft Bram ook. Als ie de fles heeft gehad, dan lukt het hooguit een uurtje. Daarna wakker, en wil ie niet meer. Maar idd, als ik ga wandelen, dan snurkt ie zo. Ik denk dat hij gewoon minder slaap nodig heeft. Sinds ik er wat minder moeilijk over doe, en zoiets heb, van …dan niet hoor. Gaat het een stuk beter. Minder stress, en een vrolijker kind.

( alleen altijd tussen17.00 en 18.00 is ie niet zo gezellig)

@truusje wrote:

He

moet het eerste kind nog tegen komen die dan wel gezellig is :wink: :mrgreen:

erg he tussen 5 en 6

hier ook :think: :think:

@Fietje wrote:

@truusje wrote:
He

moet het eerste kind nog tegen komen die dan wel gezellig is :wink: :mrgreen:

Ja, hier! Mijn dochtertje zetten we tussen 17:00 en 18:00 altijd in de wipstoel bij mij in de keuken, zodat ze tijdens het koken lekker naar mama kan kijken. Een paar speeltjes in de hand en we hebben een hele vrolijke Anna! Zelfs tijdens het eten is er geen probleem. We zetten haar met wipstoel en al bij ons op tafel zodat ze er helembaal bij betrokken is.

Dit doen we eigenlijk al vanaf het moment dat ze in de wipstoel kan zitten.

Maar voordat jullie denken dat ik een superbaby heb: Anna wordt 's nachts een keer of 4 huilend wakker, dus daar word je ook niet bepaald vrolijk van… :?

Grappig om te lezen dat dat bij jullie ook zo is. Dacht dat het een “Bram-kwaaltje” was. :wink:

Ryan is vaak best snel verveelt :think:

haha tussen 5 en 6 …hier een schommelstoel!

Moet wel zeggen dat ik Veron smorgens en smiddag nog lekker in zijn eigenbedje leg , hij weet dit ook en zeurt eigenlijk nooit ligt soms gewoon een uur wakker maar dan wel even de rust gehad denk ik dan .

Niet in bed willen is denk ik een gewenning en zeker als ze overdag vaak beneden slapen .

Veron heeft ook even gehad dat ie niet in bedje wilde maar ik persoonlijk denk dat je daar dan even doorheen moet maar das persoonlijk

succes in elk geval

Groetjes loes

hangt er boven zijn bedje ook iets van een mobiel of ander dingetje?

Bij Tessa bleek het een geval van verveling te zijn…

Die lag in haar bedje en als ze wakker was of werd verveelde ze zich en ging daarom steeds huilen… WIj via mp een dingetje gekocht met beestjes eraan om naar te kijken en zo kun ze even liggen kijken en rustig in slaap vallen…

Nu moet ik erbij zeggen dat Tessa overdag ook in de bakerzak lag omdat ze zichzelf ook wakker maaide…

Liefs TIna

Hier idd ook wel wat boven het bedje en aan de muur ook … verder moet ik ook zeggen dat Veron ook in een bakerzak ligt …

hallo, wil me als nieuweling niet meteen ergens mee bemoeien natuurlijk maar ik heb bij mijn dochtertje boven haar bedje een mobile van fisher price ocean hangen en daaruit komen hele zachte melodietjes en evt lichtjes… zit een afstandbediening bij en dus ideaal om aan te zetten vanaf de gang!

sinds we die gebruikten ging het super en nu slaapt ze zonder :smiley: