Waneer krijgt een baby/kindje eigenlijk moedervlekken ?
Kian kreeg zijn 1e rond 1,5 jaar (even uit mijn hoofd). Hij heeft er nu 2 (eentje op zijn enkel en eentje op zijn rug).
Geen idee, meestal tegen de 1ste verjaardag aan?
Riley heeft er wel al eentje op zijn schouder.
Laurens had er al 1tje met 2 maanden. In zijn lies dus eerst flink gepoetst met het idee dat het poep was :lol: .
M&M kregen ze rond 1,5-2 jaar…M.ateo heeft er nu al een hoop en Mic.ah een paar…
Ik heb vorige maand de eerste bij Benthe ontdekt…
B´Elanna was ongeveer 1,5 toen ze de eerste kreeg. Die op de erfelijke plaats, net als ik, mijn moeder en voor zover we weten ook mijn oma…
Lucas is helemaal blij hij kreeg met 26 maanden zijn eerste plekje en hij riep:
KIJK MAMA IK OOK EEN PLEKJE, MAMA KIJK MAMA KIJK!
hij is zo trots op dat ene stipje hihi!
hahahaha lieff !!
Je kan ook vragen, heb jij ook een plekje?
Dan verschijnt die :mrgreen: al en gaat zijn scheenbeen bloot hihi!
Maar heeft jou uk er al een?
haha wat schattig.
En dat ze er zo trots op kunnen zijn he geweldig.
Nee ze heeft er nog geen, maar vroeg het me eigenlijk gewoon af :think:
hihi oke :mrgreen:
Mijn dochter was ruim twee toen ze haar eerste kreeg, en ze krijgt er steeds meer, dus ze gaat steeds meer echt op mij lijken, en daar is ze maar wat trots op!!! :inlove:
Stan is met een moedervlek geboren. Gelukkig voor ons, want zo konden we Luc en Stan uit elkaar houden, hihi.
Sergio heeft er ook 1 op zijn enkel :mrgreen:
Amélie kreeg met 6 weken haar eerste moedervlek net boven haar lies, en die groeit gewoon mee met haar
Inmiddels heeft ze er nog 1 op haar buik, en eentje op haar scheenbeen.
Rhodé heeft geen moedervlekken, maar wel 3 langwerpige mongolen-vlekken op haar billen. Die zag ik pas met 5 weken, en ik voelde me zo ontzettend rot…want ik dacht dat ik haar te hard had vast gepakt ofzo :mrgreen: Maar die dingen werden alleen maar duidelijker en toen ze niet weg gingen heb ik het maar bij het cb gevraagd (met een knal rood gezicht…dacht echt dat ik haar verkeerd vast hield ofzo)
Je ziet ze nu nog steeds erg goed, en iedereen die haar ziet in haar blote billen vraagt was ze daar toch heeft zitten :mrgreen: :inlove: