ik vroeg me af hé…
lucas heeft sinds een paar dagen echt van die inie minie moedervlekjes gekregen (net een speldeprikje zo klein)
1 op zijn rug, 1 op zijn borstkast en 1 onder zijn oksel :inlove:
maar vroeg me af kwamen bij jullie kids de moedervlekjes ook pas op “latere” leefthijd
of misschien al wel mee geboren
Nee hoor, hier ook op latere leeftijd…Geloof dat Nerine iets van 2,5 was toen de eerste verscheen op d’r onderarm…daar heeft ze er nu 2 en eentje op haar wang. :inlove: (net als mama)
ze zeggen toch dat moedervlekker genetisch bepaald zijn? :think:
dus zal hij ook moedervlekjes krijgen waar ik ze heb??of papa??? :inlove: :inlove: :inlove:
Die van mij is geboren met een rolex-moedervlek (dwz een grote moedervlek op de pols) en hij heeft een aantal kleinere bij gekregen (op zijn buik en been). Is volgens mij niets ergstigs, tenzij het extreem gaat groeien en je kleine er jeuk aan heeft. Dan is het raadzaam naar de huisarts te gaan. Ik heb van de grote moedervlek een foto gemaakt zodat ik verschillen kan opmerken bij vergelijking van toen en nu.
ja dat is idd wel slim, anders zie je het verschil ook niet :thumbup:
Hier ook op “latere” leeftijd. Myrthe heeft er pas dit jaar een paar kleintjes gekregen, Robin had ze eerder, maar volgens mij worden de meeste kindjes zonder geboren!! Nynke heeft er ook nog geen.
De meeste baby’s worden geboren zonder moedervlekken Die komen vaak later tevoorschijn.
Ik heb 1x gehad dat ik op mijn werk (kraamzorg) een luier aan het verschonen was en me afvroeg waarom ik dat stipje poep niet wegkreeg :eh: Was het dus een inie-minie moedervlekje op de bips :doh: :mrgreen:
En ik maar poetsen met een doekje :shifty:
Hier verschijnen er steeds meer.
En weet je wat grappig is…
Heel veel zitten op precies dezelfde plek als bij mij.
Op haar schouderblad, daar heb ik er ook 1.
Op haar been, precies op die plek heb ik er ook 1.
Heel toevallig denk ik maar wel leuk.
ja dat is echt weer zo’n geval van hihihihi helemaal van mij :inlove: :inlove:
ben benieuwd waar en hoeveel lucas er krijgt, want ik heb er niet zo veel maar ,mijn man weer wel, dus ja ik ben benieuwd, misschien krijgt thomas ze ook wel op plekken waar ik ze heb, aangezien thomas weer heel veel op mij lijkt en lucas op mijn man :inlove: :inlove: :inlove: