moedersvoormoeders

weet iemand hoe ik erachter kan komen, of ze hier ook de urine af komen halen.

bij de vorige moest ik namelijk mn urine een keer in de week wegbrengen naar een dorp hier 6 km vandaan.

Ze hebben wel een website geloof ik. Niks aan dat brengen hahah ik moest het ook brengen… Was er ook snel klaar mee…

ja had ik al gekeken, maar staat niets over op,

ja als ik het moet brengen ga ik het niet doen.

moet ik elke keer 2 kids meeslepen.

Ik heb toen een mail gestuurd om het te vragen en kreeg vrijwel direct antwoord! :thumbup:

of even bellen en het navragen. Ik moest het ook wegbrngen, maar het lag gelukkig wel op de route naar mijn werk.

Ik zou ook even bellen!

en wellicht ligt het op de route?

@ matsjo

waar vind je dat mailadres

ik kan hem neit vinden

ja kan evt. ook even bellen naar het algemene nummer

Mocht je na het lezen van alle informatie nog vragen hebben dan kun je bellen naar het telefoonnummer van Moeders voor Moeders: 0800-022 8070 (gratis).

kan ook geen mailadres vinden :slight_smile:

Ik doe sinds deze week ook weer mee met MVM.

Nou stond er in het boekje dat je alleen de volle flessen in het krat moet doen en dan krijg je evenveel flessen weer terug.

Maandag (ophaaldag) had ik het krat met twee flessen buiten gezet. Bij thuiskomst had ik een nieuw krat met 4 flessen… dat klopt toch niet ?

Nu komt het wel goed uit, want ik drink nu veel meer en ben nu al bezig met fles 5 en maandag worden ze pas weer vervangen!

Dus dit weekend (morgen denk al) krijg ik de 6e fles wel vol…

Ik moet het ook wegbrengen… Is inderdaad lastig. Ik mag wel een dag kiezen van vrijdag t/m maandag. Ik hoorde het pas toen ik me al had opgegeven.

Anita, wij krijgen hier per week 2 kratten met 4 flessen; ik gebruik iedere dag een schone fles en gebruik er dus 7. Die ene lege fles laat ik er gewoon in zitten en neem weer 8 nieuwe, lege flessen mee.

Ik moest het ook zelf wegbrengen, maar dat vond ik eigenlijk wel heel handig. Dan zit je ook niet met het gesodemieter dat je buren de flessen zien enzo… :wink: Maargoed, het scheelt dat het inleverpunt hier heel dichtbij was. Wie weet hebben ze bij jullie inmiddels ook wel meer inleverpunten of wordt het inderdaad opgehaald. Ik zou gewoon even bellen! :slight_smile:

@Tierrr wrote:

Ik moest het ook zelf wegbrengen, maar dat vond ik eigenlijk wel heel handig. Dan zit je ook niet met het gesodemieter dat je buren de flessen zien enzo… :wink: Maargoed, het scheelt dat het inleverpunt hier heel dichtbij was. Wie weet hebben ze bij jullie inmiddels ook wel meer inleverpunten of wordt het inderdaad opgehaald. Ik zou gewoon even bellen! :slight_smile:

Ja idd zo wist ik dus dat onze buuf zwanger was :shifty:

Ik heb vandaag de koerier gesproken, maar ze hebben niet genoeg emballage ofzo?

Dus ik kan geen 2e kratje krijgen.

Zonde want op maandag wordt hier gewisseld en ik had ze donderdag al vol! Dus drie flessen te weinig! :lol:

Er zijn inderdaad problemen( met de koeriers). Daardoor zijn er op sommige plaatsen niet genoeg kratjes en op sommige plaatsten (bij mij) te veel!

Ik ben de enige die mee doet maar die hele kist ligt vol met lege flessen. Ze hebben het gemeld maar de mannen bij dhl snappen het niet helemaal :wink: Vroeger deden ze het zelf en toen waren deze problemen er niet…is mij allemaal verteld.