Moeders voor moeders

Ik kan er niks over vinden :think: maar ik vroeg me af: wie doet er mee aan Moeders voor Moeders? Morgen komt er een mevrouw bij ons langs, ik ga deze keer ook weer meedoen! Zal wel weer wat worden, in een maatbeker plassen :roll: Maar ja, 't is voor het goede doel he… :mrgreen:

@pino wrote:

Ik kan er niks over vinden :think: maar ik vroeg me af: wie doet er mee aan Moeders voor Moeders? Morgen komt er een mevrouw bij ons langs, ik ga deze keer ook weer meedoen! Zal wel weer wat worden, in een maatbeker plassen :roll: Maar ja, 't is voor het goede doel he… :mrgreen:




Ik heb me net opgegeven. Als ik dat had geweten, dan had je mij mogen opgeven, dan had je een cadeautje gekregen.

Kunnen we alsnog doen natuurlijk :mrgreen:

Ik ben nu bijna 2 weken aan het verzamelen en het valt reuze mee .

Ben er alweer een poosje klaar mee. Vond het geen probleem, alleen omdat ze hier niet ophalen, moest ik het elke week wegbrengen. Dat vond ik de grootste moeite eigenlijk… :oops: :oops:

@Wawa wrote:





Ik heb me net opgegeven. Als ik dat had geweten, dan had je mij mogen opgeven, dan had je een cadeautje gekregen.

Kunnen we alsnog doen natuurlijk :mrgreen:




Ze doen helaas niet meer aan die cadeautjes als je een vriendin opgeeft :wink:



Ik heb ook meegedaan en vond het reuze meevallen. Gewoon kannetje neerzetten in de wc en plassen maar :mrgreen: even overgieten met de neus dicht en klaar is kees :smiley:

@Babbel wrote:

@Wawa wrote:




Ik heb me net opgegeven. Als ik dat had geweten, dan had je mij mogen opgeven, dan had je een cadeautje gekregen.

Kunnen we alsnog doen natuurlijk :mrgreen:




Ze doen helaas niet meer aan die cadeautjes als je een vriendin opgeeft :wink:


Da's jammer :mrgreen:

Kleine moeite en idd groot plezier voor anderen

Ik vond het wel lang duren hoor. 10 weken lang en plaste ook nog weleens niet in een maatbeker,maar gewoon lekker op de plee zitttende.

Dan hadden ze maar iets minder urine dit keer. Ik wilde soms ook weleens lekker relaxed kunnen zitten.

Succes er mee Pino

@schoen wrote:

Kleine moeite en idd groot plezier voor anderen

Ik vond het wel lang duren hoor. 10 weken lang en plaste ook nog weleens niet in een maatbeker,maar gewoon lekker op de plee zitttende.

Dan hadden ze maar iets minder urine dit keer. Ik wilde soms ook weleens lekker relaxed kunnen zitten.

Succes er mee Pino




Hahaha, dat had ik nou ook! Maar idd het is een kleine moeite en je helpt er mensen mee! Plassen moet je toch!

heb alledrie de keren meegedaan, bij de tweede natuurlijk wat eerder opgehouden :frowning: … maar vond het inderdaad ook een kleine moeite… en er wordt zo veel goeds mee gedaan!!! Een vriend van me rijdt als chauffeur voor mvm, die haalt dus die containers op… Goed werk!!! :thumbup:

Misschien een tip, ik zette dat kannetje voor ik ging zitten in de toilet, zo kon ik gewoon rustig en relaxt zitten en toch het kannetje vullen…



En idd, de laatste weken vond ik wel lang duren hahaha maarja dat vind ik nu met het zwangerzijn ook hahahahahahahahah



Succes meiden en een goede zwangerschap gewenst!!!



Liefs Naatje

@Babbel wrote:

@Wawa wrote:




Ik heb me net opgegeven. Als ik dat had geweten, dan had je mij mogen opgeven, dan had je een cadeautje gekregen.

Kunnen we alsnog doen natuurlijk :mrgreen:




Ze doen helaas niet meer aan die cadeautjes als je een vriendin opgeeft :wink:



Ik heb ook meegedaan en vond het reuze meevallen. Gewoon kannetje neerzetten in de wc en plassen maar :mrgreen: even overgieten met de neus dicht en klaar is kees :smiley:




Vooral je neus dicht idd 8) . Heel herkenbaar. Van die geur uit die containers ging ik al over mijn nek :sick: .

@ren0t0 wrote:

Misschien een tip, ik zette dat kannetje voor ik ging zitten in de toilet, zo kon ik gewoon rustig en relaxt zitten en toch het kannetje vullen…





Maar kon je dan zo goed mikken???

hahaha hoezo mikken? ik ging dan gewoon op de bril zitten maar met mijn kont zeg maar op het potje dus dan plas je er zo in hahahaha

@ren0t0 wrote:

hahaha hoezo mikken? ik ging dan gewoon op de bril zitten maar met mijn kont zeg maar op het potje dus dan plas je er zo in hahahaha




Hahahahaha…tja dat kan bij onze pot dus niet! Wij hebben geen “plateau” of hoe je zoeits ook noemt…bij ons stort het meteen naar beneden…



Maar goed…donderdag wordt de laatste lading opgehaald…al ga ik deze week mijn diepterecord halen qua opbrengst…ik weet niet wat het is,maar ik krijg echt niet zoveel als ik dacht…



Hooguit 2 flessen per week,eerder 1 eigenlijk…

Door werk, veel van huis, dreumes die vaak meegaat richting toilet lukt het opvangen gewoon niet zo…en daarbij moet ik helemaal niet zoveel plassen…

De laatste 2 weken gaat het beter…vorige vangst was wel netjes 2 volle flessen…niet dat het uitmaakt hoor…



Het is toch lastiger dan ik dacht…bij Joas heb ik het niet gedaan,maar dit keer wel…



Maar…het is weer voorbij…wel snel gegaan hoor.

@Babbel wrote:





Ze doen helaas niet meer aan die cadeautjes als je een vriendin opgeeft :wink:




Hmm… zoiets dacht ik al. Het bestekje, dat vorige keer het vriendinnencadeau was, kon je nu als gewoon cadeautje kiezen :mrgreen:

@mandy_d. wrote:

@ren0t0 wrote:
hahaha hoezo mikken? ik ging dan gewoon op de bril zitten maar met mijn kont zeg maar op het potje dus dan plas je er zo in hahahaha


Hahahahaha…tja dat kan bij onze pot dus niet! Wij hebben geen “plateau” of hoe je zoeits ook noemt…bij ons stort het meteen naar beneden…


Whahahah ja hier al net zo!

Ik heb de volle tien weken meegedaan vanaf week 6 t/m 16 en kreeg dus als extraatje een echo-fotolijstje, die staat nu op de babykamer met de 3d echo erin :inlove: :inlove: verder heb ik in het begin een bestekje gekozen en op het laatst kreeg ik ook nog een serviesje erbij. :mrgreen:

@juulisjuul wrote:

verder heb ik in het begin een bestekje gekozen




Eerst kreeg je dat bestekje als je een vriendin opgaf

Ik heb vandaag toevallig gebeld, maar ze halen hier niet meer op :? . De kosten zijn te hoog geworden in dit uitgestorven gebied :mrgreen: . M’n vorige twee zwangerschappen heb ik wel meegedaan en toen werd ik ook iedere keer @#%-misselijk van die flessen, dus van die kant bekeken vind ik het niet zo erg dat het niet meer kan :wink: . Ik wilde toch weer mee doen omdat ik het als een soort plicht voelde omdat ik zo makkelijk zwanger raak en dat helaas niet voor iedereen geldt…



grtz Marlijn

“Neus dicht en piesen voor het goeie doel”



Ik werd er ontzettend misselijk van.

1 x met liefde gedaan, maar ik zou het geen tweede keer doen.