moeders voor moeders

Hoi hoi,

Ik ben “gezellig” aan het plassen voor mvm…

Nu weet ik nog van de zwangerschap van mijn dochtertje dat ik echt over mijn nek ging (kokhalzen, spugen deed ikniet) van de lucht.

Nu heb ik dat in het geheel niet?

Zijn er meer meiden die het wel vinden stinken, maar niet over hun nek gaan?

ik ben een beetje nerveus, vind dat ik te weinig kwaaltjes heb…

ach ja, lekker ruiken vond ik het niet, maar bij beide zwangerschappen kon ik het prima verdragen…

Ik had zowiezo bij beide zwangerschappen weinig kwaaltjes in het begin

ik vond het ook geen fijn luchtje, maar ben er nooit van over m’n nek gegaan… komt vast helemaal goed meid!! :thumbup:

bedankt! Geeft me wel wat verlichting zeg!

Voor mijn gevoel dus vrijwel nergens last van, ook vlees bakken niet.

Het enige, ik ruik de kattenbak als er alleen maar een kat in gaat en die staat toch minstens 8 meter en een dichte deur bij me vandaan.

nogmaals, bedankt!

:mrgreen: :thumbup:

ik had alleen last van de lucht van de C@lvé-fabriek, die staat hier in de wijk verderop… normaal vind ik het wel lekker ruiken (je raakt eraan gewend he :roll:), maar in het begin van m’n zwangerschap… :sick:

Maar je hoeft niet pesee overal misselijk van te worden, iedere zs is anders.

Ik heb bij deze zs ook niet veel last gehad van misselijkheid.

Wel van maagzuur.

Maarreh wat niet is kan nog komen he :wink:

Gefeliciteerd trouwens met je zs :-*

@Paco wrote:

:mrgreen: :thumbup:

ik had alleen last van de lucht van de C@lvé-fabriek, die staat hier in de wijk verderop… normaal vind ik het wel lekker ruiken (je raakt eraan gewend he :roll:), maar in het begin van m’n zwangerschap… :sick:

Ieuwwwww of die gistfabriek bah die is helemaal erg :sick:

Of is dat een en dezelfde :think:

Trouwens effe oftopic, Paco hoe is het met je, is alles nu oke met je?

:-*

@mamma van sharondenise wrote:

Maar je hoeft niet pesee overal misselijk van te worden, iedere zs is anders.

Ik heb bij deze zs ook niet veel last gehad van misselijkheid.

Wel van maagzuur.

Maarreh wat niet is kan nog komen he :wink:

Gefeliciteerd trouwens met je zs :-*

dat is ook zo, je weet het en toch denk je dat het gelijk moet zijn…

alles wat anders is maakt me nu gewoon nog zo onzeker…

krijg ook wel het idee dat ik een beetje muts erover, ik heb 3 weekjes terug een prachtig hartje zien kloppen, dus eigenlijk zou ik me niet te druk moeten maken.

Eind volgende week krijg ik weer een echo, hopelijk haalt dat de onzekerheid weg en kan ik dan net zo fijn genieten als met de zwangerschap van mijn dochtertje!

dank je wel voor de felicitatie!

Ik heb geen idee hoe een gist of calve fabriek ruikt, maar de chinees ruikt mega aanlokkelijk :wink:

Ben er geen 1 keer van over mijn nek gegaan :mrgreen:

mamma van sharondenise, klopt idd, dat is een en dezelfde… :wink:

enne offtopic: t gaat wel weer een stuk beter ja, al slaap ik nu heel slecht maar ook dat hoort erbij he :wink:

helaas kan ik niet mee helpen aam mvm want ik heb a aardig wat bloedtransfusies achter de rug

hey gefeliciteerd!!!

ik kan er niet over meepraten :wink: ik heb wel meegedaan aan moeders voor moeders maar ik heb geen reuk

Nou wat ik heb gehoord…

Ik had eerst groene flessen, die stonken verschrikkelijk, maar hier werd aan gewerkt zei de mevr van mvm.

Toen kwamen de blauwe flessen, en die hebben er véél minder last van…

Dus ik denk dat dat het is!

Nu moet ik nog 1 weekje in het kannetje plassen, en dan ben ik er vanaf, vond het niet erg om te doen, maar vind het ook wel weer mooi geweest nu.

Het is voor een goed doel zeg ik dan maar, ik zou het de volgende zwangerschap zo weer doen.

Hmmm ik vind de blauwe juist meer stinken.

Maarre, ben nooit over mn nek gegaan tot nu toe.

Gefeliciteerd Annette! maak je niet druk hoor omdat je niet misselijk bent! De eerste zwangerschap had ik nergens last van en bij deze ben ik veel meer misselijk geweest en vond dat geen pretje! Wees blij :wink:

De groene flessen… lekker ruikt het niet, maar ook ik ben er niet van over mijn nek gegaan.

Moet zeggen da’k er ook niet met mijn hoofd boven heb gehangen :lol: Zover mogelijk van mijn neus af overgegoten!

Vond 16 weken wel erg lang, was blij da’k er vanaf was, maar heb het graag gedaan!

Die groene flessen vond ik ook verschrikkelijk stinken,

zo erg dat ik nu twijfelde om wel mee te doen.

Nu met de blauwe flessen vind ik het echt reuze mee vallen.

Ik heb 2x keer meegedaan en beide keren ben ik er niet misselijk van geworden. Nu had ik de ene zs sosieso nergens last van (en had ik die onzekerheid ook, herkenbaar, hoor!), de andere zs was ik hondsberoerd. Maar dus niet van de flessen.

Snel aftellen maar tot je volgende echo.