moeders voor moeders

hebben degene die eraan mee doen/hebben gedaan al hun cadeautje gehad?

dit word mijn laatste week en heb er geloof ik zo’n 9 weken aan mee gedaan in week 2 of 3 zou ik een cadeautje krijgen geloof ik :shifty: maar ik heb dus niks gehad :think:



zou ik moeten bellen of krijg je het pas later?

Wat mij vandaag is verteld, krijg je je eerste cadeautje ongeveer 2 weken nadat je bent begonnen. Waneer je het fotolijstje (voor de echo) krijgt (als je intotaal 10 weken meedoet), is mij niet geheel duidelijk.



Ik zou gewoon even bellen, misschien dat de chauffeur je is vergeten. :wink:

Ik heb het eerste kadootje ( de dvd) gehad toen de kratten de eerste keer werden gehaald en het tweede kadootje ( het fotolijstje geloof ik) zou ik krijgen als de kratten voor de laatste keer worden gehaald.

Angelique, mijn kratten zijn vandaag voor 't laatst opgehaald en heb het echolijstje in de bus!

Dus vlgs mij gewoon na afloop van de 10 weken (krijg je ook alleen maar als je 10 wk meedoet, zei die mevrouw bij mij).

Ik kreeg het fotolijstje en het cadeautje meteen.

Maar het cadeautje wat daarna zou komen niet meer.

De consulente zei dat je aan het eind van de 10 weken nog een cadeautje zou krijgen, maar die heb ik nooit gezien :wink:

Ik woon ook in Rotterdam, hier kwam die consulente bij me thuis, deed een test, gaf de dvd, het lijstje en een mutsje, en de eerste flessen.



Moet wel zeggen, dat de flessen hier niet opgehaald werden. Vriendlief heeft ze per fiets 's ochtends voordat hij naar z’n werk ging naar een transportbedrijf moeten brengen (15 min om fietsen).



Flessen hadden tot 2 keer toe gelekt en toen vertikte hij het ze nog te brengen… helaas maar begrijpelijk.



Overigens woon ik misschien 5 km van dat depot af, en er zijn veel zwangere vrouwen hier, dus ik snap ook niet waarom die chauffeur niet even om kon rijden :think:

@Muze wrote:

Angelique, mijn kratten zijn vandaag voor 't laatst opgehaald en heb het echolijstje in de bus!

Dus vlgs mij gewoon na afloop van de 10 weken (krijg je ook alleen maar als je 10 wk meedoet, zei die mevrouw bij mij).






Het echo lijstje heb ik meteen gekregen en een dvd met de wonderen van de natuur ( natuurlijk gericht op de baby ) :slight_smile:

En ik heb een nachtlampje gekregen voor die kleine…

Ik kreeg het eerste cadeautje bij de eerste ophaaldag van de flessen (had het boek gevraagd). Over het echolijstje heb ik nog niets gehoord, zal wel aan het einde zijn. En verdere cadeautjes? Mazzelaars… die krijg ik volgens mij niet.

ik had geloof ik het servies gevraagd :think:

maar ik heb nog helemaal niks gehad

Nou dan zou ik even bellen. Ik had ook het serviesje en dat kreeg ik met de eerste fleswissel (dus gelijk in het begin).

Aan het eind kreeg ik nog een extra cadeautje (fotolijstje) maar dat krijg je volgens mij alleen als je 10 weken meedoet.

@Angel & Luna wrote:

ik had geloof ik het servies gevraagd :think:

maar ik heb nog helemaal niks gehad




Even bellen dan meid!!! Ik had gelijk bij de 1 ste levering van die flessen het serviesje gekregen en toen ik klaar was kreeg ik het echo lijstje!

Ik kreeg mijn cadeautje pas bij het ophalen van de laatste flessen. Toen lag het in de bus.

Hier ook een serviesje gehad 2e x na ophalen… helaas is het misgegaan dus gestopt nu, maar nu maakt Elise er gebruik van.



Bij Elise heb ik een boek gekozen en die kreeg ik ook na 2x in de brievenbus, en achteraf kreeg ik ook nog een serviesje. Maar dat is volgens mij nu veranderd. Je kon naast boek toen kiezen uit boxkleed, besteksetje, dvd of boek.



Maar zou ff bellen als je hem niet gehad hebt. Misschien heeft iemand anders gedacht leuk; cadeautje…? Je weet het in sommige buurten niet hoor!



Wat raar dat ze in Rotterdam niet normaal ophalen zeg! ZO’n grote stad!



groetjes,



Louise

Ik kreeg bij de 2e levering mijn dvd, die zat gewoon bij mijn flessen gestopt.

Het fotolijstje heb ik gekregen bij de laatste keer dat ze de flessen kwamen wisselen.

Je krijgt alleen een fotolijstje als je je aanmeld voor de 7e week van je zwangerschap.

Inprenciepe krijg je maar 1 of 2 keer een geschenk.



Maar dames het aller belangrijkste is toch wel dat we andere dames helpen toch?? :think: Dus waarom zo druk maken op de “gratis” kadotjes die je zou krijgen.

Al kreeg ik niets dan zou ik het nog doen…

@dragon wrote:

Maar dames het aller belangrijkste is toch wel dat we andere dames helpen toch?? :think: Dus waarom zo druk maken op de “gratis” kadotjes die je zou krijgen.

Al kreeg ik niets dan zou ik het nog doen…




:think: het gaat mij ook niet alleen maar om het kadootje hoor

ik weet hoe %&^%$#( het is als je niet makkelijk zwanger word

heb zelf clomid gebruikt dus ja ik deed het in eerste instantie om andere te helpen maar als er dan een kadootje beloofd word dan wil ik die wel graag hebben daar ben ik Hollander voor geworden 8) :lol: :wink: