ik heb even een vraagje
doen jullie dag en nacht je urine opvangen of alleen overdag / 's nachts ?
ik doe het nu dag en nacht maar vind toch wel een heel gedoe zo 's nachts :oops:
Hee hihi, ik hier?
Ik doe het 's ochtends en dan weer vanaf dak thuis ben uit mijn werk.
's Nachts doe ik ook, maar das idd een heel gedoe.
Ik heb namelijk een plee waar die maatbeker niet inpast, dus ik moet gehurkt, hangend aan de badrand, rechtstreeks in die maatbeker piesen.
Flink wat acrobatiek dus hier rond een uur of 3 in de ochtend!
Maarrr… mijn flessen komen op die manier wel vol! :mrgreen:
:lol: :lol:
bij mij past die kan gelukkig wel in de wc maar normaal als ik naar de wc ga slaap ik nog half nu moet ik helemaal wakker worden om die kan leeg te gooien in die fles :oops:
en ik ga gelukkig ook maar 10x per nacht naar de wc
ik deed dag en nacht (gelukkig werd ik niet vaak wakker) maar als ik werkte niet, en als ik een paar dagen weg ging ook niet.
Ik deed alleen 's avonds voor het slapen, 's nachts en 's ochtends… Overdag had ik nooit geen zin om naar boven te lopen…
Deze zwangerschap ben ik er met 9 weken alweer mee gestopt, had geen zin meer… :oops:
Alle beetjes zijn toch meegenomen :mrgreen: moet geen last zijn toch!
Ik heb dit keer helaas helemaal niet aan meegedaan…
idd denk dat ik het bij overdag hou ik werk toch niet
ik deed dit dag en nacht
we hebben zoveel mensen in onze nabije omgeving waarbij een zwangerschap helaas niet vanzelfsprekend is, dus dag en nacht meedoen was wel het minste wat ik kon doen vond ik
maar op m’n werk zamelde ik niet in
toen we een keer een weekendje weg gingen met m’n ouders heb ik de flessen wel gewoon meegenomen
volgens mij zijn de flessen zo vol als je niet werkt (en dan wellicht overdag vaker thuis bent) toch?
ik heb zelfd DANKBAAR gebruik gemaakt van de hormonen uit de urine…
en heb dus zelf ook 3 keer meegedaan aan mvm
MAAR…ook ik ben maar een mens en had echt geen zin om elke plas op “het potje” te moeten doen, dus snachts bleven de potten lekker beneden staan
hier 1x 's nachts gedaan maar dat ging niet zonder geknoei dus 's nachts laat ik het voor wat het is
ik dacht ook ik heb die flessen zo vol zo vaak ga ik naar de wc maar ik plas vrij weinig eigenlijk :shifty:
maar goed ik doe m’n best de flessen komen niet helemaal vol maar wel bijna
Vandaag mijn laatste dag, ik heb alle urine opgevangen als ik thuis was.
Dus niet als ik op visite was en erg nodig moest, of als ik aan het werk was.
Ben nu wel blij dat ik niet meer dat hele gedoe heb vanaf vanmiddag!!
Beide zwangerschappen het dag en nacht op gevangen, maar dan ook alleen als ik thuis was.
Vond het zelf niet belastend, maar ga dan ook niet 10 keer op een dag naar het toilet
Ik heb het ook alleen opgevangen als ik thuis was…enneh…die maatbeker paste bij mij ook niet in de wc, dus ik plaste gewoon staand :oops: , direct in de maatbeker, werkt prima!!! (hihi kon op een gegeven moment zelfs ‘met losse handen’ plassen :oops: :oops: )
Hier ook dag en nacht opgevangen…soms als ik naar de winkel was en ik moest naar de wc dan wachtte ik tot ik thuis was :eh: ook niet goed, maarja ik vond het nodig om anderen te kunnen helpen, heb dan ook met plezier 2 x 10 weken meegedaan :thumbup:
@T@nj@ wrote:
Ik heb het ook alleen opgevangen als ik thuis was…enneh…die maatbeker paste bij mij ook niet in de wc, dus ik plaste gewoon staand :oops: , direct in de maatbeker, werkt prima!!! (hihi kon op een gegeven moment zelfs ‘met losse handen’ plassen :oops: :oops: )
Dat deed ik ook hoor!!
Net zo gemakkelijk!!!
bij de eerste 2 zwangerschappen heb ik er ook aan meegedaan,maar bij de 3de keer moest ik er niet aan denken om weer die stinkflessen in huis te hebben,gatver wat komt er een lucht uit die flessen.ik ging er echt van kokhalzen
Ik deed het overdag en 's nachts. Moest vaak 1 x 's nachts maar dat was meteen een halve kan en dat scheelde overdag weer
Hier doe ik het ook dag en nacht. Moest er even mijn weg in vindenpaar keer over mijn handen gepiest :oops: maar nu gaat het prima!
Nou ik doe het zoveel mogelijk maar ik sla wel eens een plasje over als ik er geen zin in heb. Ik ben vaak de hele dag thuis dus ik vang toch best veel op.
Maar ik vind het wel een gedoe, dit is nu de laatste week en daar ben ik wel blij om. Eindelijk niet meer plassen in de maatbeker. :dance: