moeders met grote meiden... wat geef ik cadeau?

Aankomende zaterdag hebben wij van 4 uur s’middags tot 10 uur s’avonds (in elk geval zei de buurman :mrgreen: ) een feestje annex bbq bij de buren 2 huizen verder.

Het is ter ere van hun 20 jarig huwelijk en ter ere van de verjaardagen van hun beide dochters.

De 1 is ook echt zaterdag jarig en word 6 en de andere is 25 september 10 geworden.

Nou ga ik morgen op snor naar 2 leuke cadeautjes voor de meiden, voor de jongste is dat geen punt, die is gek op cars, dus daar kan ik vast wel wat van vinden.

Maar wat geef ik de 10 jarige? Het is een leuke (erg knappe) meid die heel lief en sociaal is. Van haar kamer word ik niet wijzer, ze lijkt niet echt wat te hebben wat heel specifiek haar interesse heeft.

10 is ook al best een leeftijd natuurlijk, dus te kinderachtig moet het ook niet zijn.

Ik heb zelf nog geen kinderen in die leeftijd, dus ik pieker me suf.

Hier zijn vast wel mama’s met kinderen in die leeftijd of nichtjes… zo please… Helllllppp :pray:

Oja, het mag ongeveer 10 a 12 euro kosten.

oh en de tip om het aan haar moeder te vragen gaat niet werken…

Dan krijg ik als antwoord “Dat hoeft toch helemaal niet, kom nou maar gewoon, we vinden het al super als iedereen komt” :roll: :mrgreen:

Heb ik al geprobeert namelijk :lol:

Misschien iets van sieraden of make up…of iets voor in de haren.

succes ermee.

sneeuwitje

ik heb een meid van 10 en die is gek van sieraden,badschuim,diddl en petshop

en alles wat roze en paars is

en ze is stapel op dr dagboek

en op lezen

vooral van die echte meiden boeken over paarden,kostschool etc

Ik was op die leeftijd hélemaal in to barbie poppen!

Ik zou voor een sieraden set gaan die ze zelf kan maken.

Een boek van de reeks: Hoe overleef ik…

Mijn nichtje van dezelfde leeftijd is er wild van!!!

spannend boek??

geurtje? oilily of bratz??

hoi hoi

mijn dochter is er dan wel 12 maar zal eens een lijstje voor je maken:

iets uit de hoe overleef ik serie van van francien oomen

Boeken van carrie slee

Make-up

Sieraden.

tasje met monstertjes voor je huid.

zo’n hippe pallastijnse sjaal die dragen ze nu in alle kleuren.

tja als je wist hoe der kamer was zou je daar iets voor kunnen halen of van welke kleding ze hield had je daar naar kunnen kijken.

Een boek van de reeks: Hoe overleef ik....

idd...stiefdochterlief is in juni dan 11 geworden maar van dit soort boeken al een tijdje fan.bioscoopbon vind ze ook altijd leuk..

make-up

leuke sjaal zijn helemaal in nu

sieraden

oorbellen

veel succes met een leuk cadeautje te zoeken :thumbup:

zo’n arafatsjaal is helemaal in ja :smiley: maar ligt wel aan het type meisje :slight_smile:

Denk dat zo een pallastijnse sjaal door moeders niet zo heel gewaardeerd word.

Haar kamer heb ik wel gezien hoor, maar die is zo veelzijdig dat je daar niet specifiek wat uit kan halen.

Maar ik denk dat ik ga kijken voor zo een boek van Francien Oomen, dat lijkt me super leuk.

En anders ga ik denk ik idd maar kijken voor een leuk tasje gevuld met beauty hebbedingetjes, miniatuurtjes, monsters en zulks. :thumbup:

@Joepie! wrote:

Klopt, mijn dochter van 10 verslindt ze ook :mrgreen:

@Ceinwyn wrote:

@Joepie! wrote:

Klopt, mijn dochter van 10 verslindt ze ook :mrgreen:

Die moest ik vorig jaar elke keer verlengen bij de bieb… De meiden uit mijn klas waren er echt weg van!!

Nu zijn die hele grote clip speldjes in… Die speldjes heb je vast wel voor Aniek in het klein…voor in haar haren… Die…maar dan 20 keer zo groot… Helemaal leuk!

Misschien heeft ze een kinderpandorra? Een bedeltje is dan ook wel leuk om te geven…

Een leuk gek xenosding…

Hmmm, die grote clipspeldjes zijn in deze regio nog niet doorgedrongen, whahahaha, ohhhhh die meiden met hun dingen… HEERLIJK :lol: