Moeders Informeren Moeders

Moeders Informeren Moeders



Na de geboorte van uw eerste kind kan het prettig zijn om met een ervaren moeder van gedachten te wisselen over de bevalling, verzorging en opvoeding van uw baby. Dat kan bij ‘Moeders Informeren Moeders’.



Contact met ervaren moeders

Moeders Informeren Moeders (MIM) bestaat uit een groep vrijwilligers die zelf al wat langer moeder zijn. Iedereen die voor het eerst moeder is, kan meedoen met dit programma. Meldt u zich aan voor MIM, dan komt een vaste moeder van deze vrijwilligersgroep elke maand bij u op bezoek. Ze luistert naar uw verhalen en helpt u bij twijfels en vragen. Ook geeft zij, op uw verzoek, praktische tips. Met haar kunt u ervaringen uitwisselen en uw onzekerheden bespreken.



Kosten

Deelname aan het MIM-project is gratis.



Voor meer informatie

Kijk op de site van Carint of vraag daar de brochure aan.



ps ik ben mim vrijwilliger

Je mag mij ook een pb sturen.

Ik heb hier gebruik van gemaakt toen Juul geboren was en was er erg blij mee!

Ze hadden mij bij het cb gekwalificeerd als ervaren moeder, waarschijnlijk omdat ik ‘al’ 38 was en wat oppaservaring had :roll: (eerste kindje, maar goed) en ik kon echt wel wat steun ed gebruiken. Buiten dat ik ook nog eens in een ppd terecht kwam…

Ik kon zelf mijn voorkeuren aangeven wbt leeftijd, niet/wel roken en dat soort dingen en heb er echt een fijne vriendin aan over gehouden.

Ik vond het zo heerlijk om eens lekker ongegeneerd over mijn baby te kunnen praten zonder het idee te hebben dat ik iemand verveelde. En om te horen dat de dingen waar ik mee zat helemaal niet zo raar waren.



Dus, als je de kans krijgt: doen! :thumbup: :mrgreen: