Moederdag!

Lily, gefeliciteerd met je zoon! Ja, die 3e verjaardag is :inlove: !

Hier ook flink verwend door de kindjes; een theepotje met theezakjes van Jesse en gedroogde bloemetjes op een papier geplakt van Thomas.

Van manlief kreeg ik placemats met foto’s en tekeningen van de jongens en een pannenkoekpan.

We maken het niet te gek, meestal kopen we iets kleins…ik vind het juist iets moois om elkaar iets te geven. Het is voor mij een stukje waardering en respect naar elkaar.

Ik vind mijn man een superpapa en geef hem daarom op vaderdag wel wat, ook al is hij niet mijn vader.

Haha, de theepotjes zijn wel populair dit jaar :lol:

Ik ben zooo enorm verwend vandaag! Vriendje ging er om 7 uur uit met J, een uurtje later kreeg ik een ontbijt op bed en een lading vol kado’s: een bos bloemen, een boek, een tekening, een zelfgemaakte armband, een gedichtje, een medaille van chocola (‘Supermam’ 8) ) en eigenlijk had daar nog een poffertjespan bij gemoeten, maar die hadden ze niet gekocht want dat ding was zo zwaar ‘en dat is niet zo handig nu je zo’n rugpijn hebt steeds’ :inlove:

Ook stond er in de condens op het raam van de buitendeur We -hartje- mam :inlove: en krijg ik al heel de week bloemetjes uit onze eigen tuin :inlove: Na het ontbijt geluierd in bed tot 11 uur terwijl de heren beneden aan het keuvelen waren over auto’s. In het dagelijks leven kom ik al niet bepaald liefde of aandacht tekort, maar vandaag voelde ik me wel heeeeel erg rijk. Mijn moederdag was ‘gewoon echt te gek’ aldus zoonlief. Ik ben het met 'm eens!

Mijn moederdag kado’s

:inlove:

Ik ben ook heel erg verwend. Ik kreeg koffie en een beschuitje op bed.

De kinderen hadden bij oma bordjes beschilderd dus daar was echt een verrassing.

Verder heb ik een pizzasteen, pastamachine en duoknoflookpers gehad…

Hier ook goed verwend. En optimaal genoten van moederdag.

Lars was om 6 uur al wakker en Elin om 06.30 uur. Manlief is eruit gegaan en kwam om half negen weer boven met een ontbijtje op bed. Lars had een tegeltje gemaakt op de psz. Met de tekst: oost, west, mama is de best.

Ik heb een bon gekregen van Lars en Elin om een nachtje weg te gaan met papa. Lekker uitwaaien en genieten. Sinds Lars er is (bijna 4 jaar geleden) nog niet met z’n tweeen weggeweest. Kijk er nu al naar uit. Snel een datum prikken.

Eerst de hele dag gewerkt van 7 tot 15 (joepie :roll: ) Toen van dochterlief een op de psz geknutseld hartje en een knuffel: “fijne moederdag mama!”

En da wassem :mrgreen:

Van manlief verwacht ik niks, ben niet zijn moeder, moederdagcadeau’s zijn wat mij betreft van die met liefde door je kinderen in elkaar geknutselde kneut (en als ze wat ouder zijn evt met een door hun geregeld ontbijtje oid als ze dat leuk vinden om te doen). Laat de commercie er maar buiten, hoef niks duurs.

Maar goed, heb het ook niet met de paplepel ingegoten gekregen: heb m’n eigen moeder vandaag niet eens gezien of gesproken :shifty: (verwacht ze ook niet, zij geeft er ook niet zoveel om, we spreken en zien elkaar genoeg op andere momenten)

Om half 9 werd mijn dochter wakker en kreeg ik van haar een gedicht met een tekening, een versierd hart en een naambord voor bij de deur waar ze zelf fam … op had geschreven en die ze zelf beschilderd had en nog een wenspotje dat ze thuis had gemaakt. Daarna maakte ze haar broertje wakker zodat hij ook zijn kado aan mij kon geven Een tekening in een plastic envelop met op de achterkant een hartje met een gedicht. Daarna ging mijn dochter samen met mijn vriend ontbijt klaarmaken (aardbeien, krosantjes en versgeperste sinasappelsap) terwijl mijn zoon lekker bij mij in bed aan het spelen was. Het ontbijt hebben we beneden gegeten. Daarna lekker getutteld, 'smiddags naar de dierentuin en 'savonds werd er voor mij gekookt (maar dat doet mijn vriend ieder weekend) en heeft mijn dochter een beetje geholpen.

Ik heb van Marijne een ‘juwelendoosje’ (= oude doos van videoband met aan de buitenkant een tekening van Marijne :smiley: ) gekregen met daarin een mooie ‘ketting’ (= beschilderde macaroni)

Ze zijn er op het kdv maar druk mee geweest :wink:

Jammer Selena dat het niet iets speciaals geworden is :hug:

Wij doen in ieder geval niet aan cadeautjes voor moederdag ehmm… voor mij dan. Mijn schoonmoeder verwacht wel een cadeau :shifty: en ik ben de boekenbon vergeten aan mijn moeder te geven :oops:

Maar dat kwam omdat Marijne een mooi t-shirt aan had met ‘Pssst, mijn mama heeft een baby in haar buik’ :inlove: :inlove:

Dus de gesprekken gingen over wat anders :smiley:

@Marlous79 wrote:

Maar dat kwam omdat Marijne een mooi t-shirt aan had met ‘Pssst, mijn mama heeft een baby in haar buik’ :inlove: :inlove:

Dat was vast het mooiste moederdagcadeau wat je je moeder kon geven :inlove: :inlove: :inlove:

dit jaar mijn 2de moederdag. vorig jaar beetje aangedaan…want het grootste kadoo lag in zijn bedje naast mij :slight_smile: nu stuiterd hij al in het rond.

samen met zijn papa zaterdag naar de slijterij geweest en samen een biertje uitgezocht. (de mensen in de winkel moesten daar wel om lachen)

een 3 boeken van de hunger games na 1 jaar eindelijk savonds in bed lekker lezen met spannende boeken en een zoon die eindelijk regelmatig doorslaapt in zijn eigen bedje en kamertje (en dat na 1jaar)

verder erg rijk voelen met mijn man en zoon geeft al zoveel meer op moederdag dan een kado… ow en heerlijk ontbijt op bed eten met mijn mannen. en dan savonds in bed kruipen met broodkruimels van zoonlief :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wij waren lekker een weekendje weg dus mijn moederdag was top :thumbup: heerlijk met de meiden en lief quality time :inlove:

's morgens lekker gaan zwemmen en 's middags naar de indoor speeltuin! en smorgen mooie knutslewerkjes van de meiden gekregen :inlove: uit eten 's avonds hebben we afgeblazen omdat de kindjes te moe waren en lief niet lekker was.

Moederdag… was vorige week zondag toch?!

Met een school die er niets aan doet en geen partner om mijn kinderen er aan te herinneren is moederdag voorbij gegaan als elke andere zondag.

Opzich vind ik het wel jammer, maar aan de andere kant hoeven mijn kinderen niet mee te doen aan iets commerciels, net als Valentijnsdag.

En ik doe het ook wel wat bewust om de aandacht niet te vestigen op dit soort dagen… want je hebt ook vaderdag en daar kunnen mijn kinderen niets mee.