Moederdag wat koop jij voor jou moeder/smoeder

wij doen er niet (meer)aan



aangezien we hier nu 3 opa’s en oma’s hebben, en dan ook ng wij



zijn we de hele dag bezich om op visite te gaan, en daar hebben we geen zin meer aan



we moesten onze moederdag en vaderdag al opzij zetten omdat we het anders niet redden :wall: nou dat doen we dus echt niet hé :naughty:

ze bellen ons om de haver klap op, met een stiekume link…komen jullie zondag nog??jaa want het is moeder dag he :twisted:

oohh daar kan ik echt niet tegen he



wij doen niet aan kadoos meer, de kinderen maken leuke dingen en dat is voor ons genoeg…

al heb ik wel een mamafiets gekregen van hub, maar dat is ook maar omdat we het via het werk kunnen doen, maar ben er wel opppper blij mee :stuck_out_tongue:

Mijn moeder en mijn oma die krijgen een lekker luchtje en mijn schoonmoeder die wou een leuke stof zodat ze een broek voor derzelf kon maken. Mijn oma krijgt elk jaar een kleinigheidje omdat ik dat gewoon leuk vind om te doen. Heb een hele goede band met haar, met al de vrouwen die ik hierboven noem :mrgreen:



Verder krijgen ze die dag te horen dat ze weer oma en grootoma worden :inlove: :inlove:

Ik heb voor mijn schoonmoeder vanmiddag een hele grote hang-petunia gekocht. Met van die kleine knalroze mini-bloemetjes. Met mijn ouders hebben we sinds een halfjaar geen contact meer. Lang verhaal… Ik denk wel dat we weer contact zullen hebben in de toekomst, maar op het moment door alle omstandigheden even niet. Dus daar gaan we met moederdag ook niet naar toe.



Normaal koop ik voor moederdag voor beide een cadeautje van ongeveer €10,- Ik vind het echt absurd dat je tegenwoordig voor vader-en moederdag cadeaus moet kopen van minimaal €100,-. Het viel me vanmiddag in het tuincentrum ook al op dat de meeste moederdagdingetjes al snel €25-30,- kosten en dat vind ik echt te veel!



Verder hoop ik dat ik volgend jaar dan eindelijk zelf een keer moederdagcadeautjes mag krijgen… :roll: :pray:



Fijne moederdag allemaal!



Groetjes,

Jippie

@Danielle77 wrote:

Ik hoop hun tweede kleinkind die dag op de wereld te zetten :mrgreen: :mrgreen:




Hier nog zo eentje :mrgreen:



Verder mag Quint zijn nieuwe t-shirt aan. (De stippellijntjes moeten jullie even wegdenken). Van alle kinderen (4 stuks) krijgt ze een flesje parfum en we gaan gewoon gezellig koffie drinken met zijn allen. Dit jaar geen cadeau voor mij, want op het kdv waren er zieken onder de leidsters en hebben ze niet geknutseld afgelopen week :frowning: .



Liefs,

Winnie

ik had een mooi fotoboekje besteld bij webprint… er stond voor 7 mei besteld dan heb je em voor moederdag in huis… nu is de vermoedelijke bezorgdatum 15 mei… dus na moederdag :evil: :evil: :evil: :evil: terwijl ik em 5 mei besteld heb :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted:

Mijn moeder vind het niet erg als we niet komen, maar ik wil zelf, hoewel dat dit jaar niet gaat; ze zitten in Belgie, op 4 uur rijden… :mrgreen:



Maar ik heb vd week de foto van de jongens binnen gekregen, de eerste samen schoolfoto, dus ik heb een kleintje uitgeknipt en in een kaart geplakt, en die op de bus gedaan. Met vaderdag, krijg mijn vader de foto van Gerben alleen, mijn moeder heeft de foto van Thijmen alleen met haar verjaardag gehad.



Mijn schoonmoeder doen we niets aan…

Voor mijn moeder heb ik het oppasboek van Ook gekocht aan gezien ze binnenkort ws op onze beebs gaat passen. Ik wil er morgen nog een klein luchtje bij kopen en klaar!

@Jacsansil…Snap ik ook wel hoor :wink:



Ik hoorde net dat er gemiddeld 41 euro uitgegeven wordt aan moederdag…

Ben ik de enige die dat echt een belachelijk bedrag vind???

Nou vind ik ook belachelijk hoor marlous,Maximaal 15 a 20 vind ik hoor

@johanna1978 wrote:

kado-abonnement op “Ook!”.

Is namelijk het eerste jaar dat ze oma is.




Dat geven wij ook!

En een plantje voor in de tuin…dat is wat ze eigenlijk vroeg maar dat vond ik zo afgezaagd.

Ik vind het helemaal niet zo raar om wat meer voor je moeder uit te geven op moederdag. Ik moet eerlijk zeggen dat het voor de rest behalve de verjaardag er niet zo van komt dus pak ik met moederdag graag uit hoor. Tis toch je moeder waar ik van op aan kan ook al ben ik zelf allang moeder. Dus een mooie gelegenheid. Maar t is geen moeten hoor.

Mijn moeder leeft helaas niet meer en mijn stiefmoeder is mijn moeder niet dus die sla ik al jaren over :oops: 8) Mijn schoonmoeder krijgt dit jaar eenmalig een duurder kado. Ze zou eigenlijk op Jim gaan passen 1 dag per week, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Ze heeft wel 3 dagen (en nachten) op hem gepast dus krijgt ze van Jim en ons als dank twee bedeltjes voor haar Pandora armband. Volgend jaar hoop ik dat er een brusje voor Jim (onderweg) is dus dan stoppen we helemaal met die dagen.

we verwennen mijn schoonmoeder de rest van het jaar eigenlijk al regelmatig , een cadeautje hier een etentje daar(incl. schoonvader) dure cadeautjes met verjaardagen en sinterklaas dus nuh… ik voel me niet schuldig dat ik de moederdag als mijn dag bombadeer… :mrgreen:

ik doe niets aan moederdag dit jaar geen zin aan



mijn schoonmoeder was vorige week zaterdag jarig en hebben we daar al gezeten en de van de week heb ik haar ook een beetje te veel gezien



en mijn eigen moeder tja de verhouding tussen ons ligt niet lekker en ik heb geen zin aan om daar morgen schijnheilig een bakkie te doen terwijl ik een beetje pissig ben op haar.





maar ik had al een eigen verlanglijstje aan mijn vriend gegeven dus we vieren het gewoon met zijn drieeen

Geen dure kado’s. Dat vindt ik zo’n onzin. Toen ik nog thuis woonde (nu bijna 15 jaar geleden) kreeg ze altijd een ontbijtje op bed en toen ik nog klein was een mooi knutselwerkje of een tekening. Nu bel ik mijn moeder in elk geval om even te zeggen dat ze een :thumbup: moeder is. Bloemetjes stuur of geef ik liever op een onverwachts tijdstip.



Zelf wil ik ook geen kado. Een ontbijtje op bed en een dikke knuffel van mijn twee mannetjes is me veel meer waard. En als Lukas groter is, dan hoop ik natuurlijk wel op een tekening of knutselwerkje :mrgreen:

iik heb net een grote buitenbplant gekocht en deze voor haar deur neer gezet voor als ze morgenavond thuis komt… maar eigenlijk aleen omdat ik vandaag haar auto mocht lenen… en ik haar lief vind. niet omdat het morgen moederdag is…

Mijn moeder en vader en broer zijn bij de Jehovah's Getuigen.
Die vieren geen verjaardagen, valentijnsdag, moeder en vaderdag, sinterklaas, kerst, pasen, pinksteren, oud en nieuw enz..
, lekker goedkoop zeg :wink: , maar herkenbaar mijn ouders zijn meer van het pinkstergeloof en doen niet aan kerst, pasen, pinkster, sinterklaas en oud en nieuw, moeder en vaderdag en verjaardagen doen ze dan wel weer aan.

Maar goed mijn biologische moeder krijgt niks, geen contact mee.
Me stiefma krijgt ook niks contact is op het moment :thumbdown: :shifty:
En me schoonmoeder.....moet ik nog even over nadenken wat ik die ga kopen, daar gaan we elke zondag al heen dus morgen ook gewoon :wink:


Mijn moeder een mooie knutsel van Sas. Mijn s-moeder cyaan-kali.. Oooh.. nee, das een te erg grapje....
, ondanks dat ie erg is vond ik het wel grappig :mrgreen:

mijn moeder en schoonmoeder krijgen allebei een hanging basket met plantjes, hebben ze de hele zomer plezier van! en ruim 40 euro vind ik echt te gek hoor! Het gaat om het gebaar en niet om het geld…

Afgelopen woensdag was mijn vader jarig en hebben voor hem een digitaal fotolijstje gekocht dit cadeautje was meteen ook voor mijn moeder voor moederdag!!! En een bezoekje!



Voor schoonmoeder nog niets gehaald. Daar gaan we volgend weekend naartoe dus dat komt dan wel!

Een bezoekje aan beiden en we nemen voor beiden "gewoon"een bos bloemen mee of plant of struik voor buiten.