Een moeder heeft in Irving, Texas haar twee kinderen vermoord omdat ze autistisch waren. De Amerikaanse belde zelf de politie met de mededeling dat ze haar kinderen gewurgd had met een snoer. Ze moest wel zei ze want de bengels wilden geen poetsproduct drinken.
Saiqa Akhter zei de politie dat ze haar kinderen vermoord had omdat ze helemaal geen autisten wou en ze kon het leven met haar gehandicapte kinderen niet aan. Agenten troffen de kinderen bewusteloos aan in de slaapkamer.
Faryaal Akhter (3) werd overgebracht naar een kinderziekenhuis waar ze later overleed. Haar broer Zain (6) overleed ook na aankomst in een ziekenhuis. Saiqa Akhter werd op beschuldiging van moord opgesloten in de gevangenis van Irving. (vsv)
23/07/10 12u52
:kaars: :**: :kaars:
het kan soms wel heel erg moeilijk zijn als je een autistisch kind hebt…
soms ben je echt de wanhoop nabij,
deze kinderen kun je gewoon niet bereiken…
het is natuurlijk verschrikkelijk, zoiets mag niet en kan niet…
:kaars: :kaars:
en ik snap niet dat de omgeving het niet gemerkt heeft…
mijn zoon heeft ook een stoornis in het autisme spectrum, maar hem vermoorden!!! Nee daar kan ik echt niet bij. Het is weleens extreem lastig, maar dan nog. Meestal gaat het gewoon goed.
verschrikkelijk!
:kaars: :kaars:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Wat erg maar ook wat moeilijk. Die arme kinderen.