Moeder worden op moederdag…
voor velen is dit een dag als zovelen anderen, maar voor sommigen niet, zoals ook bij ons is deze heel speciaal…
Na een hele leuke ochtend zijn we gaan wandelen op de brunssummerheide bij de schotse hooglanders…
nergens is de kudde te bekennen, maar daar staat ineens een koe helemaal alleen tussen de struiken en kijkt heel verschrikt naar ons, op de grond zien we iets zwarts liggen…
zou het of zou het niet ??
we wandelen rustig door, maar toch blijft die vraag aan ons knagen, en besluiten na een half uur om toch nog eens terug te lopen naar die plek en daar zien we inderdaad een wonderlijk iets…
deze koe heeft net een kalfje geboren en is nu de moederkoek aan het opeten…
de kleine ligt uit te puffen in het gras en wiebeld vrolijk met zijn oortjes en kijkt verlieft naar zijn/haar mama
deze mama is helemaal zonder het te weten moeder geworden op moederdag, stralend zomaar in de natuur zonder dat er iemand er erg in had, en wij mochten getuigen zijn van deze wonderlijke gebeurtenis
oh wat lief :inlove: en bijzonder dat jullie dat hebben gezien.
zucht mooi :inlove:
Lees net dat hier op KOK ook een moederdag-kindje is geboren!
jeetje dat is wel speciaal
ben ook op de hei geweest en zag ook koeien (van die schotse hooglanden) maar ik zag geen kalfjes geboren worden.
wauw dat is mooi!! :inlove:
Nou om Bianca nou een koe te noemen :mrgreen:
voor alle vandaag bevallen mama’s in het mensen en dierenrijk gefeliciteerd met Moederdag!!!
wat ontzettend mooi zeg, :inlove:
gelukkig is alles goed gegaan, en dat het kalf goed lag.
(Zo zonder hulp!)
vind het zo aandoenlijk Maja dat je dit even met ons komt delen…mooi en attent hoe je tegenover de wonderen der aarde staat…
liefs
Gerda
Gerda, ik kon het gewoon niet laten om jullie dit te melden…
het is zo mooi om dit te mogen meemaken, en vooral als je het ook ziet en er open voorstaat… :dance:
en het leven is al vaak genoeg erg serieus, dan mag zoiets moois ook gedeeld worden…
:thumbup:
helemaal met je eens !
liefs
Gerda
Bijzonder hoor!
Wat bijzonder :inlove:
Bijzonder!
Bij ons aan de overkant werden 5 minuten na dodenherdenking twee geitjes geboren, vond ik ook zo mooi.
oooooh wat lief zeg
wat lief. :inlove:
Wat bijzonder! :inlove: