WASHINGTON - Een moeder heeft haar baby verpletterd toen ze tijdens het geven van borstvoeding in een vliegtuig in slaap viel. Het toestel van United Airlines vloog van Washington DC naar Koeweit.
Het boordpersoneel werd opgeschrikt toen de moeder begon te schreeuwen. Een dokter aan boord slaagde er niet meer in het kind te redden, meldt de Daily Mail.
Het vliegtuig maakte een tussenlanding in het Londense Heathrow. In het ziekenhuis werd het vier weken oude kindje dood verklaard. Volgens de politie was de moeder op weg naar familie om hen haar jonge spruit te tonen.
01/12/09 13u09
Huh??? :think:
Sjonge zeg dat dat vliegtuig personeel dat niet heeft gezien, die moeten toch ook passagiers enz in de gaten houden?
@Mama_jeanet wrote:
Sjonge zeg dat dat vliegtuig personeel dat niet heeft gezien, die moeten toch ook passagiers enz in de gaten houden?
tja, ik zou als personeel ook niet op een voedenede vrouw gaan staan, ook niet als ze zou slapen… ik weet niet of ik het zou zien (tijdens het voeden kropen de kids helemaal in me, en ik schermde ze af, dus ik denk niet dat je een gelaatskleur zou hebben kunnen zien.
buiten dat… verschrikkelijk…
Wie valt ook in slaap tijdens het BV geven? :think: :roll:
@marloes vip wrote:
@Mariiyelle wrote:Wie valt ook in slaap tijdens het BV geven? :think: :roll:Dat had ik zoooo vaak dat ik in slaap viel. Ik ben eigenlijk meer verbaasd dat iemand met zo’n kleintje al gaat vliegen.
Mja… Misschien juich ik ermee te vroeg! De eerste is op komt. Dus heb er geen verstand van nog maar zou wel eng vinden als je in slaap valt… Wat als de kleine stikt?
bij borstvoeding geven komn hormonen vrij die je rustig maken… (zodat je de tijd neemt voor het voeden) maar in combinatie met het nodige slaapgebrek dat een kind vaak met zich meebrengt, enk ik inderdaad dat velen met mij in slaap vallen.
maar ik heb geen van de kids tot nu toe geplet. wellichtdat je in een vliegtuigstoel iets teveel voorover zit???
Of wellicht was het kindje al niet helemaal gezond… ach, er kan zoveel gebeurd zijn…
Nogmaals… Ik heb er nog geen verstand van! Misschien juich ik wel te vroeg met wie valt nou tijdens de BV in slaap… Maar aan de andere kant is het ook eng! Wat als je steenvast slaapt en er gebeurt iets met je kind… Dan ben je er niet zelf bij :o Maargoed… Over paar maandjes ervaar ik het zelf wel.
het hoormoon die je aan maakt tijdens het geven van bv is slaapverwekkend dus zo raar is het niet dat de moeder in slaap is gevallen.
vresselijk voor haar
:: :vlinder: :: :kaars: :**:
@Mariiyelle wrote:
@marloes vip wrote:toch jammer dat je wel meteen met je oordeel klaar staat, inclusief rollende ogen, terwijl je er blijkbaar dus idd nog geen verstand van hebt.@Mariiyelle wrote:Wie valt ook in slaap tijdens het BV geven? :think: :roll:Dat had ik zoooo vaak dat ik in slaap viel. Ik ben eigenlijk meer verbaasd dat iemand met zo’n kleintje al gaat vliegen.
Mja… Misschien juich ik ermee te vroeg! De eerste is op komt. Dus heb er geen verstand van nog maar zou wel eng vinden als je in slaap valt… Wat als de kleine stikt?
Vind dit soort reacties altijd nogal jammer, bij heftige berichten als dit…Ouders die zoiets overkomt, zouden er alles alles aan doen om het ongedaan te maken, maar zulke dingen gebeuren…dat zijn vreselijke ongelukken…en de meeste ongelukken zijn een vreselijke samenloop van toevallige omstandigheden. daar hoeft wmb niet meteen door anderen met een wijzend vingertje naar gewezen te worden.
Ennu, succes met wakker blijven straks tijdens het voeden
Je kan beter vragen, wie valt er niet in slaap…?
Ik kan het niet meer op 2 handen tellen…
Inderdaad, slaapgebrek, nachtvoedingen…
En bij dat laatste gebeurde het juist vaak, dan stap je met kind terug je bed in (midden in de nacht), een voeding kan wel een minuut of 20 á 30 duren, en dan ben je wat mij betreft een knappe dame als je daar fris en fruitig bij kan gaan liggen…
Na zo’n 10 minuten knikkebollen gingen de luiken toch echt dicht hoor.
Wat niet altijd handig was, dat dan weer wel.
Op handen en knieën in paniek onder het dekbed zoeken waar je baby is gebleven om er vervolgens achter te komen dat die al lang en breed in bed ligt…
Maar ik vraag me dan af hoe ze het heeft gedaan zeg maar.
In bed, dan kun je erop gaan liggen, maar als je in een stoel zit, kind op je arm, kan me het beeld niet helemaal schetsen…
Maar het blijft natuurlijk gewoon verschrikkelijk…
Op handen en knieën in paniek onder het dekbed zoeken waar je baby is gebleven om er vervolgens achter te komen dat die al lang en breed in bed ligt..
oooow herkenbaar...dit was hier volgens mij bijna nachtelijke kost...
Maar ik vraag me dan af hoe ze het heeft gedaan zeg maar.
In bed, dan kun je erop gaan liggen, maar als je in een stoel zit, kind op je arm, kan me het beeld niet helemaal schetsen..
ow ik kan me dat dan weer wel heel goed voorstellen :? kindje tegen armleuning aan (je hebt soms van die echte tussenschotjes, dus dan kan het kind geen kant op), je zit al heel krap met z'n tweetjes, en als je dan in je slaap al je gewicht ook nog die kant op drukt.... :? :?
ze kan wat zwaarlijvig zijn geweest, als je grote borsten hebt kan dat hoor, ik ben zelf ook vrij zwaar en daarm toch wel extra voorzichtig, wat niet wegneemt dat ook ik ontelbare keren met een baby aan de borst in slaap ben gevallen,…je wordt daar zooooo soezerig van…
hoe t ook gebeurt is, die arme arme vrouw, hoe komt ze dat te boven…ze zal zich buiten wanhopig verdrietig misschien ook vreselijk schuldig voelen
ik vind het heel heel erg voor haar, daar moet je denk ik niet te snel en schuldvaag aan koppelen, een ongelukje is heel snel gebeurt, en altijd iets wat je NIET had verwacht, anders had je er wel alles aan gedaan om het te voorkomen
net als die arme vrouw die een tijd terug haar kindje achter in de auto vergeten was, op de automatische piloot gedacht dat ze t kinderdagverblijf al had gehad…dat klinkt wel heel raar maar hoe vaak zit je niet in een auto dat je denkt HUH heb ik wel gestopt voor dat rode licht daar en daar?
als je moe ben kan er veel misgaan, dan ben je er gewoon niet helemaal bij
ik hoop dat zoiets me nooit overkomt!
Dat klinkt inderdaad wel aannemelijk…
Heftig zeg…
Ik heb dat inderdaad ook weleens, dat ik ineens denk ‘Heb ik dat nu wel of niet gedaan…?’.
Wat betreft het kindje in auto achterlaten, vond dat eerst ook altijd maar vreemd, ergens nog wel hoor, maar ik denk dat het inderdaad best kan gebeuren.
Het enige wat ik daar dan weer niet aan begrijp is dat gevoel…
Net zoals wij zeggen ‘heb ik wel dit of dat’, of gewoon dat gevoel dat er iets niet klopt…
Dat kan dan toch niet een hele dag wegblijven?
Maargoed, offtopic… :shifty:
tsja ik zeg ook niet dat ik t begrijp maar als moeders die dit soort nare ongelukken overkomt t WEL zouden snappen zou t niet gebeuren denk ik
Soms weet je t pas als t je gebeurt en bij dit soort dingen…ben je dan dus jammerlijk te laat…
laten we het er maar op houden dat een ongeluk achteraf altijd "STOM"is
je je altijd voor je kop slaat en zegt, had ik maar dit of dat…
maar als je dan de pech hebt dat je kind dood is. of al zwaar gewond… …
ze is haar kindje kwijt op een heel tragische wijze…ik ben de laatste die daar een schuld vraag aan durft te koppelen zonder alle feiten te kennen …op basis van een drieregelig berichtje…ik vind het echt verschrikkelijk voor die moeder
wat moet dat moeilijk zijn voor die moeder dat je kindje gewoon gestorven is terwijl je denkt dat je kindje rustig drinkt
wat verdrietig zeg!!!
idd, niet oordelen!!!
ik ontdekte pas toen ik wakker schrok tijdens voeden, dat J onder het dekbed was geschoven. Ik rpijs mezelf dan gelukkig dat ze er nog is!
Oh jeetje zeg! :o
Wat enorm triest!
ik ben denk ik een van de weinige vrouwen indd die wakker bleef tijdens borstvoeding. Ondanks ik vocht tegen de slaap dan…,
Ow brrr wat vreselijk zeg. Die arme moeder.