Moeder verdacht van vergiftigen peuter

Onbegrijpelijk :cry: :cry:





Moeder verdacht van vergiftigen peuter



Een 24-jarige vrouw uit Uden wordt ervan verdacht haar kind te hebben vergiftigd. De politie heeft vandaag laten weten dat de moeder vrijdag is gearresteerd. Het kindje werd 21 oktober in het ziekenhuis opgenomen met gezondheidsklachten. Het bleek een flinke hoeveelheid ethanol (alcohol) in het bloed te hebben.

Bij de ingeschakelde politie kwam de moeder als verdachte in beeld. Ze zit in voorlopige hechtenis en wordt verdacht van poging tot moord en/of zware mishandeling.



De peuter is inmiddels uit het ziekenhuis ontslagen en is in een pleeggezin geplaatst. De politie wil niet zeggen of het om een jongen of een meisje gaat. Twee andere kinderen zijn onder toezicht van een voogd geplaatst.

(ANP/Redactie)









De 3kindjes zijn bij elkaar bij de oma.

Er zit nog veel meer achter, allemaal diep triest, ook voor de vader die zit zwaar in shit, zo zielig want hij is zo lief

Ken je ze? Heftig zeg.

Nou, haar ken ik niet zo heel goed, alleen met verjaardagen. Altijd wel veel over gehoord ivm de kindjes. 3 kindjes gekregen in 2 jaar tijd. De oudste altijd ziek, zonde in de buik, paar keer voor de dood weggehaald. Zij kreeg ook vaak samen met haar nichtjes mijn kleren.

Ik zie haar tante, mijn moeders vriendin (en op haar kinderen past mijn moeder altijd paar keer in de week), veel.



Tis iig diep triest allemaal, voor de kindjes, haar vriend, haar ouders en de familie. Ze denken dat ze http://home.deds.nl/~roosboum/ heeft

Heb haar voor het laatste gezien op de draaimolen met haar kindjes, je verwacht dan zoiets echt niet. Maar die mensen schijnen heel goed toneel te kunnen spelen enzo :frowning:

Door de rechter zijn de 3 kindjes gelukkig bij opa en oma geplaatst (voogd)