Moeder van achtling wil vijftiende kind

FULLERTON - Nadya Suleman, nu al moeder van veertien kinderen, wil best nog een baby. De alleenstaande Amerikaanse vrouw beviel in januari van dit jaar van een achtling na een IVF-behandeling. “Er is altijd nog wel plaats voor nog een kindje”, zegt ze in de Daily Mail.



Suleman onderhoudt haar gezin door foto’s van haar kinderen aan de media te verkopen. Ook schrijft ze een biografie, heeft ze overeenkomsten afgesloten met luier- en babyvoedingfabrikanten en start op 12 november een realitysoap over haar gezin op de Amerikaanse televisie.



Suleman heeft zes mensen die haar fulltime helpen bij de opvoeding van haar kinderen. Zo zijn er overdag vier nanny’s in huis. Rond bedtijd komt er een nieuwe nanny om te helpen de kinderen in bad te doen en in bed te leggen. 's Nachts waakt er iemand over de achtling zodat de rest van het gezin rustig kan slapen.



Ondanks de enorme drukte en het feit dat de octomom zegt dat ze haar kroost nooit genoeg aandacht kan geven, wil Nadya best nog een baby. “Er is altijd nog wel plek voor nog een kindje. Maar dan wil ik wel getrouwd zijn”, aldus de Amerikaanse, die al haar kinderen met behulp van spermadonoren op de wereld zette.



Alleen het vinden van een man zal wellicht niet meevallen. “Wie wil er nu een moeder van 14 kinderen? Ik kan me zelfs niet heugen wanneer ik voor het laatst seks heb gehad”, aldus nog Nadya Suleman.



Bron: AD

Tsja, zo wil ik ook wel 15 kinderen, met 4 nanny’s enzo! :smiley:

Die is dus echt compleet de weg kwijt.



Heb haar vader ooit bij Oprah gezien. Was zo zielig die man, kreeg toch best nare vragen voor zijn kiezen waar hij ook niet altijd het antwoord op wist, maar ook zijn dochter wilde ‘beschermen’. Iedereen heeft natuurlijk een heel negatief beeld over haar.



Ik vind het echt in- en intriest, haar situatie. En ze heeft het aan zichzelf te danken…

Ze heeft veel geld gekregen door publiciteit en dat heeft ze gebruikt om zichzelf tot look-a-like van Angelina Jolie te laten verbouwen…

En ondertussen een site openen om geld en steun te vragen voor de opvoeding van haar kinderen.

@MirandaD wrote:

's Nachts waakt er iemand over de achtling zodat de rest van het gezin rustig kan slapen.


Dat zou ik ook wel willen, iemand die over onze kids waakt, zodat wij eens een keer rustig kunnen slapen.

@sassie1980 wrote:

@MirandaD wrote:
's Nachts waakt er iemand over de achtling zodat de rest van het gezin rustig kan slapen.


Dat zou ik ook wel willen, iemand die over onze kids waakt, zodat wij eens een keer rustig kunnen slapen.
Ow dat lijkt me ook wel wat :dance:

Echt? Heeft ze zichzelf laten verbouwen met geld dat voor haar kids was bedoeld? :o Wie heeft er voor en na foto’s? :mrgreen: Dat wil ik natuurlijk wel ff zien :wink:

Anneke ik deel jou mening.



En dan ook lekker vol blijven houden ik ben nog nooit onder het mes geweest, mensen veranderen gewoon.



Ja hoor als je die neus bekijkt zie je gewoon dat daar iets aan gedaan is !!

Dat zeggen de mensen ook die neusjobs doen…

een 15e kind :o



is dat mens gek geworden ofzo :o

oh joh, tis echt waar :shock: en duidelijk te zien ook, van een normale vrouw naar een beauty…toch jammer van t geld :?

Er is niet altijd een operatie nodig om van lelijk naar glamour te gaan hoor, een hoop make up doet ook wonderen. :thumbup:



Maar dat ze nog een baby wil vind ik gewoon niet kunnen want ondanks dat ze “overeenkomsten” heeft met pamperfabrikant en weet ik veel wat, kost het een ander toch geld om haar 8ling op te voeden.

Och kom, die neus is duidelijk “nep”



Heb haar gezien bij Dr Phil. Op kosten van de staat krijgt ze 24 uur per dag begeleiding. Omdat uit huis plaatsen van zoveel kinderen de staat nog meer kost…



Prima, maar dan is genoeg toch genoeg?



Zou Reinout Oerlemans productiebedrijf haar niet gaan volgen?

Waarom is haar neus nep?

De foto is vanuit een andere hoek genomen.

Welles-nietes is niet nodig…

Het is ‘algemeen bekend’ dat ze het heeft laten doen.

Is geen geheim volgens mij…



Is in verschillende interviews ook gewoon ter sprake gekomen.

Type op google maar eens Octo mom en Angelina Jolie in…

Zag vorige week meneertje Oerlemans op tv, maar weet iemand of we zijn reality-soap ook ergens kunnen bekijken? Dacht dat hij vertelde in dat interview dat SBS het ging doen, maar kon op hun site niks vinden.



Moet wel ergens via internet te bekijken zijn, toch? Wil best zien hoe dat gaat met 4 nanny’s in huis :o