Moeder steekt kind (2) 100 keer met schaar

:shock: :shock: :shock:

NIET GESCHIKT VOOR ZWAKKE MAGEN!!!

BUFFALO - Een vrouw uit het Amerikaanse Buffalo is opgepakt nadat ze haar tweejarige dochtertje honderd keer had gestoken met een schaar. Ook zou de vrouw hebben geprobeerd het meisje te wurgen met een stuk touw.

Omstanders konden de vrouw - die in het verleden te kampen had met psychische problemen - overmeesteren, meldden Amerikaanse media.

Een van de getuigen dacht dat het leven van het kind voorbij zou zijn. “Toen ik het meisje zag, zat ze onder het bloed en er zat een stuk touw om haar nek gewikkeld. Ik dacht dat ze dood was”.

De peuter werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Daar constateerden artsen dat het kind honderd keer gestoken was in haar hoofd, nek en romp.

Wonder boven wonder waren de meeste wonden slechts oppervlakkig, waardoor het meisje de brute aanval waarschijnlijk zal overleven…

Hoe kan iemand dit haar eigen vlees en bloed aan doen??? :cry: :cry: :cry:

Vreselijk zeg, hoe ziek kunnen sommige mensen zijn :evil:

:cry: :cry: :cry:

Heel erg dit bahbah! :evil:

:shock: :shock: :shock: :shock:

ik ben diep maar dan ook heel diep geschokt over dit bericht,

Ik begrijp niet dat iemand zoiets bij eigen vlees en bloed kan doen :cry: :cry: :cry:

Hoi,

Uberhaubt een kind wat aandoen, je bent dan dus echt niet goed in je hooft, Ik hoop dat het meisje het gaat redden :pray: :hug:

Vastzetten en niet meer loslaten!!!

gr melanie.

Nee waarschijnlijk is die vrouw ook niet goed in haar hoofd.

Maar ga dan hulp zoeken…

Ze had dus al een psygisch verleden, raar dat bepaalde gevallen niet in de gaten gehouden worden, maar dat is hier in nederland net zo :?

gr melanie

Wat zielig voor dat kleine meisje.

Ze overleefd het misschien wel. Maar zal wel honderd littekens hebben en elke keer zal ze er weer een herinnerd worden dat haar moeder haar dat heeft aangedaan.

Arm kind, welke moeder doet zijn eigen kind dat nou aan.

Verschrikkelijk :cry:

bij die moeder hetzelfde doen…

hoe kan ze…

verschrikkelijk zeg :shock: :shock:

Genoeg woorden voor, maar beter niet om dat uit te spreken.

:shock: :cry:

ongelovelijk , heb er eigenlijk hele andere woorden voor maar die mag ik hier niet neer zetten

:shock: :cry:

Ik denk dat als die moeder weer bij haar positieven komt, niet meer met zichzelf kan leven. Lijkt me erg om zulke ernstige psychische klachten te hebben

Vreselijk voor het meisje. Ze zal altijd deze herinnerind met zich mee dragen! :kaars: :kaars:

Krijg gelijk rillingen over mn rug,

Hoe kan je je eigen kind dit aan doen?

Hoe gek je ook bent je doet je eigen flesh and blood toch zoiets niet aan?!?!?!?!?! Stelletje zieke mensen hier op de wereld zeg!!

@Lynda wrote:

Ze overleefd het misschien wel. Maar zal wel honderd littekens hebben en elke keer zal ze er weer een herinnerd worden dat haar moeder haar dat heeft aangedaan.

Ik dacht net hetzelfde,… vreselijk … :cry:

@Bietje wrote:

@Lynda wrote:

Ik dacht net hetzelfde,… vreselijk … :cry:

The same here.

Ik voel me al een slechte moeder als ik boos tegen Amy reageer omdat ze iets doet wat niet mag!!

Maar dit…

sick f*ck