Moeder schudt afleidende baby dood

JACKSONVILLE - Een 22-jarige vrouw heeft bekend dat ze haar baby heeft doodgeschud, omdat de huilende baby haar stoorde terwijl ze een computerspel aan het spelen was.

Alexandra Tobias uit het Amerikaanse Jacksonville was kwaad omdat het kind haar afleidde van het spelletje, melden Amerikaanse media.

Tobias werd zo boos dat ze de drie maanden oude Dylan Lee Edmondson door elkaar schudde, een sigaret rookte en het kind nogmaals een pak rammel gaf.

De horrormoeder riskeert een levenslange gevangenisstraf

Wanneer houdt dit nou eens op :cry:

:wall: :wall:

Dat mens moeten ze ik weet niet wat aandoen!!!

Horrormoeder??

Ze heeft het toch niet in stukjes gesneden ofzo.

Ok ze was blijkbaar niet toe aan kinderen en had andere prioriteiten en doet dan zoiets.

:frowning:

Nou ja, als je je baby doodschudt om een computerspelletje te doen, vind ik “niet toe aan een kind” wel zwak uitgedrukt.

Niet te geloven zoiets :kaars: :vlinder: :kaars:

@Kira80 wrote:

Nou ja, als je je baby doodschudt om een computerspelletje te doen, vind ik “niet toe aan een kind” wel zwak uitgedrukt.

Niet te geloven zoiets :kaars: :vlinder: :kaars:

Helemaal mee eens.

Dit mag echt wel een horrormoeder worden genoemd.

“niet toe aan een kind” is dan het understatement van het jaar.

Ik denk bij dit soort berichten meestal dat het waarschijnlijk wel wat gecompliceerder ligt dan die paar regeltjes uit het nieuwsbericht… Evengoed verschrikkelijk natuurlijk,

ik vraag me altijd werkelijk af HOE je zoiets nou kunt doen???

Onbegrijpelijk … mijn kinderen drijven me vaak to the edge maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt ze dood te slaan hoor.

Als ik me probeer in te beelden hoe een moeder dat kan doen gaat wordt ik kots en kots en kotsmisselijk !!!